قیمت گوشی موبایل اپل مرجع موبایل ایران | funmobile

کیفیت بالا و اصلی بودن کالا ها در کنار تنوع بالا محصول ، همراه با قیمت مناسب یکی از ویژگی های شاخص برای رضایت مشتری و اعتماد کاربران به مجموعه فونر بوده که فروشگاه فونر با دانستن این امر پایه کار خود را بر این اصل بنا نهاده است. شرکت اپل در طراحی و تولید تلفن‌های همراه خود مدل آیفون SE را با قیمتی مناسب نیز در نظر گرفته است تا افرادی که نمی‌خواهند هزینه‌ بالایی برای خرید تلفن همراه خود داشته باشند بتوانند یک گوشی iphone مقرون‌به‌صرفه در اختیار داشته باشند. این مدل تا حد بسیاری شبیه به آیفون 8 است و آنطور که انتظار دارید مدرن نیست. البته پردازنده به کار رفته در ساخت آن A13 است که عملکرد و سرعت بسیار بالاتری نسبت به آیفون 8 دارد.

http://businesset.irمجله خبری موبایل فان SE در سه رنگ سیاه، سفید و قرمز موجود است و با سیستم عامل iOS 13 کار می‌کند که از جدیدترین نسخه‌های این سیستم عامل است و دارای قابلیت‌هایی مثل حالت تاریک می‌باشد. تمامی این تلاش‌ها تنها به یک دلیل بوده و آن‌هم ساخت لبخندی از رضایت بر لبان شما است که خوشبختانه تا به امروز تحقق یافته است. گاهی پیش می‌آید که در لیست قیمت گوشی آیفون چندین قیمت متفاوت برای یک مدل می‌بینید و شاید برایتان سوال پیش آید که دلیل آن چیست؟ این تفاوت قیمت ممکن است مربوط به پارت نامبرهای مختلف یا اکتیو و غیراکتیو بودن آن‌ها باشد. حتی برخی از آپشن‌های رنگی نیز ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند که در ایران معمولاً تقاضا برای هر رنگی بیشتر باشد، آن مدل گران‌ترست. ناگفته نماند قیمت روز گوشی آیفون با نوسانات ارز و تحریم‌ها رابطه مستقیم داشته و به همین دلیل ثبات قیمتی پایین‌تری نسبت به اندرویدی‌ها دارد.

خرید گوشی آیفون رجیستر شده

یکی از جذابیت‌های نسخه ۴٫۷ اینچی آیفون ۷، دوربینی با دیافراگم f/1.8 همراه با یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و سیستم لرزش گیر نوری است که این محصول را دیوایسی جذاب برای عکاسی در شرایط نوری کم تبدیل کرده‌است. این گوشی آیفون اپل با داشتن یک صفحه نمایش ۵/۶ اینچی، بسیار بزرگ محسوب می‌شود و خیلی از آیفون ۱۱ که یک صفحه نمایش ۸/۵ اینچی دارد، بزرگ‌تر است. بنابراین، گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس برای تماشای ویدئوها و بازی کردن بسیار خوب است. تمامی این قابلیت‌های پیشرفته، قیمت گوشی آیفون اپل ۱۱ پرو را بالا برده‌اند و این در حالی است که حافظه‌ی داخلی ارزان‌ترین مدل آن آن تنها ۶۴ گیگابایت است و مدل دیگر دارای یک حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی است که قیمت بسیار بالایی دارد. قیمت ارزان‌ترین گوشی آیفون اپل مدل SE در بازارهای جهانی حدود ۴۳۰ دلار و تقریبا نصف قیمت آیفون ۱۱ پرو و خیلی کمتر از آیفون ۱۱ است.

گوشی آیفون XS Max

اشتباه نکنید قیمت گوشی اپل فقط به سیستم عامل آن بستگی ندارد، مشخصات داخلی، سال عرضه گوشی، طراحی بدنه و موارد دیگر عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت گذاری آیفون ها هستند. این گوشی که در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد، اولین گوشی آیفون اپل بدون دکمه‌ی فیزیکی home بود. با این حال، کسانی که به گوشی‌های آیفون قدیمی عادت دارند، کار کردن با این گوشی‌ها را چندان نمی‌پسندند.

  • تولید کننده آیفون در پایان سه ماهه اول ۲۰۲۱ حدود ۱۶ درصد از سهم بازار را در اختیار گرفت.
  • 4 مدل از این دستگاه‌ها تحت عنوان سری آیفون 13 به بازار عرضه می‌شوند و مدل دیگر، iPhone SE است که برخلاف پرچم داران اپل، برنامه‌ی زمانی خاصی برای ارائه‌ی هر نسل از آن وجود ندارد.
  • با توجه به موارد ذکر شده، رجیستری نیز یکی از موارد مهمی است که باید هنگام بررسی قیمت رو آیفون به آن توجه کنید.
  • آن دسته از کاربران که عادت دارند با گوشی خود فیلم ببینند، بازی کنند و به ثبت تصاویر بپردازند، هنگام خرید گوشی جدید می‌توانند نگاهی ویژه به iPhone 13 داشته باشند.
این مدل ها هر دو از صفحه نمایش Retina HD و بدنه ای گرد در کنار چیپ NFC برای سیستم پرداخت اپل بهره می برند. آیفون 6S و plus 6 Sدر سال 2015 با رنگ جدیدی به نام رزگلد و دوربین عقب 12مگاپیکسلی پا به عرصه رقابیتی گذاشت. صفحه نمایش این گوشی بسیار حساس بوده و دارای قابلیت لمس سه‌بعدی با ۳D Touch می باشد. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند. ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم. در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقه‌مند شده‌اید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید.

گوشی آیفون اپل 13 پرو مکس پارت نامبر zaa ظرفیت 256 گیگ (NOT ACTIVE)

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری