قیمت گوشی سامسونگ 24 بهمن + خرید اینترنتی مبیت | funmobile

اگر بخواهیم یک دسته بندی ساده از قیمت برای سری گوشی های سامسونگ در نظر بگیریم، سریA و M، به عنوان گوشیه های میان رده، مقرون به صرفه ترین، سری S و Note، محصولات پرچم دار وگران ترین آن ها هستند. اگر آیفون را در نظر نگیریم، دیگر رقیب بزرگ سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند، شرکت LG است. این شرکت نیز یک شرکت کره‌ای است که محصولات بسیار متنوعی در حوزه‌ی الکترونیک تولید می‌کند. از نظر فروش، گوشی‌های LG به گرد پای سامسونگ نیز نمی‌رسند اما هنوز هم یک رقیب بزرگ محسوب می‌شوند.

samsung galaxy a04s 4/128gb mobile phone

با خم کردن Z Flip می‌توانید نیمه‌ی بالایی صفحه نمایش را روبه‌روی خود قرار دهید و از نیمه‌ی پایینی برای کارهایی مانند تایپ یا جست‌وجو در پلی‌لیست‌های مختلف استفاده کنید. گلکسی Z Flip3 به‌عنوان آخرین مدل از این سری، علاوه بر زیبایی و ظرافت، کیفیت ساخت و استحکام بالایی را به نمایش می‌گذارد و در شرایط مختلف شما را همراهی می‌کند. سامسونگ جزو معدود برندهایی است که برای بازارهای مختلف، انواع گوشی در کلاس‌های متفاوت را طراحی و تولید می‌کند. تنها کافی است به گوشی های گلکسی سامسونگ علاقه‌مند باشید تا انبوهی از سری‌ها و مدل‌ها را در برابر شما قرار دهد.

  • برای کاربرانی که ساعات طولانی از گوشی استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌شود هنگام انتخاب به باتری و ظرفیت آن دقت ویژه‌ای کنند تا بتوانند به‌سهولت وبدون نیاز به شارژر، آن را در طول روز به همراه داشته باشند.
  • این گوشی‌ها، بهترین قابلیت‌ها را برای مشتریان عمومی گوشی سامسونگ فرآهم می‌آورند.
  • A53 بهترین تجربه دوربینی را که می‌توانید در یک گوشی با این قیمت دریافت کنید، ارائه می‌کند.
  • مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.
سامسونگ که معمولا از نمایشگرهای امولد در گوشی‌های خود استفاده می‌کند، برای کاهش قیمت محصولات این مدل را با نمایشگرهای IPS عرضه می‌کند تا گزینه‌های میان‌رده ارزان‌تری را نیز در بازار داشته باشد. لیست قیمت گوشی به همراه مشخصات فنی محصول و امکان مقایسه محصولات در فروشگاه آریا فراهم شده است. شرکت سامسونگ در گوشی های خود طبق هر کاربرد از متریال ، سخت افزار و دوربین های مختلفی استفاده کرده است که بازه قیمتی بین 4 میلیون تا 30 میلیون دارند . با این حال، در مقایسه با سری S، مدل‌های A جدید سامسونگ باتری‌های بزرگ‌تری را ارائه می‌کنند. در حالی که گلکسی اس 22 باتری تنها 3700 میلی آمپر ساعت ارائه می دهد، سازنده 5000 میلی آمپر ساعت در هر دو A53 و A33 بسته بندی می کند. Samsung Galaxy Z Fold4 5G و Samsung Galaxy Z Flip4 5G جدیدترین مدل های موجود در سری Z سامسونگ هستند.

گوشی موبایل سامسونگ Z Fold 4 ظرفیت 1 ترابایت – رم 12 گیگابایت

برای اطلاع از مجله خبری موبایل فان آخرین مدل گوشی سامسونگ و جدیدترین گوشی سامسونگ 2023 ویژگی های جدیدترین گوشی های سامسونگ، به همین صفحه مراجعه کنید. تلفن های همراه سامسونگ دارای ویژگی های پیشرفته و فناوری پیشرفته هستند تا خواسته های طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را برآورده کنند. گوشی های هوشمند سامسونگ طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهند. پس قطعاً قیمت گوشی هوشمند سامسونگ برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است و شما مایل هستید که گوشی سامسونگ را با قیمت مناسب تهیه کنید.

گفته می‌شود نسل‌های بعدی سری Z Fold به قلم حرفه‌ای سامسونگ مجهز خواهند شد تا عملا جای سری Note را به‌عنوان انتخاب اول طراحان و گرافیست‌ها بگیرند. قیمت گوشی سامسونگ سری گلکسی نوت با توجه به پرچمدار بودن در حال حاضر جز گران ترین در بین دیگر برندها شناخته می شود. در کنار سری A سامسونگ دسته‌ای دیگر از گوشی های میان رده خود را با عنوان سری M طراحی و تولید می‌کند تا توانایی رقابت با محصولات متنوع برندهای چینی را داشته باشد. بین سال‌های 2015 تا 2018، غول کره‌ای دستگاه‌های ارزان‌قیمت خود را تحت عنوان سری J به بازار عرضه می‌کرد.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری