قیمت گوشی سامسونگ تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | funmobile

اما سامسونگ برای اینکه بتواند پاسخگوی تمام بودجه‌ها باشد، اقدام به تولید و عرضه گوشی‌های میان‌رده نیز نموده است. گوشی‌های میان‌رده سامسونگ با وجود کیفیت بالا و قطعات قدرتمند، از قیمت‌های مناسب‌تری برخوردارند. به این ترتیب سامسونگ با تولید مدل‌های متنوع گوشی، توانسته مشتریان بیشتری با هر مقدار بودجه را جذب کند. همه ی این گوشی های تلفن همراه دارای معتبر ترین نمایندگی های رسمی موجود بوده و انواع خدمات قبل از فروش و پس از فروش توسط کارشناسان خبره ی گوشیاتو، به مشتریان گرامی ارائه می شود.

سخن پایانی راجع‌به گوشی سامسونگ

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد و طی ۳ دهه نخست، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی گسترش داد و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت دیجیتال گردید. این شرکت طی اواسط دهه ۱۹۷۰ به صنایع کشتی‌سازی و ساخت‌وساز نیز وارد شد و از این راه به سرمایه‌های بزرگی دست یافت. Galaxy F62، Galaxy M62، Galaxy F12، Galaxy M12، Galaxy M42 و Galaxy F52 از دیگر گوشی‌هایی هستند که سامسونگ آن‌ها را در سال 2021 عرضه کرده است.

اخبار مرتبط با سامسونگ

سری نوت گوشی سامسونگ هر ساله با صفحه های بزرگ و رزولوشن بالا طراحی و ساخته می شوند که به عنوان پرچمدار سامسونگ نیز شناخته خواهند شد. این محصول در سال 2011 با صفحه ی 5.3 اینچی رونمایی شد که برای یک تلفن هوشمند تا آن زمان واقعا بزرگ قلمداد می شد. نسخه ی پیشرفته تر این نوت اولیه در سال 2012 با تکنولوژی LTE توانست فروش بسیاری را برای سامسونگ به ارمغان آورد.

  • سامسونگ سهم بسیار زیادی از بازار گوشی در کشورمان را نیز در اختیار دارد و از این نظر در جایگاه نخست در ایران قرار می‌گیرد.
  • خرید گوشی سامسونگ از سری‌های Galaxy S، Galaxy Note و Galaxy Z برای خیلی‌ها امکان‌پذیر نیست.
  • غیر از سه سری عمده‌ی گوشی های سامسونگ که در بالا به آن‌ها اشاره شد، این شرکت سری‌های دیگری نیز دارد که هرکدام نقشی را در بازار بر عهده گرفته‌اند.
  • شما می توانید برای تماس با نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران روی تماس با کارشناسان سامسونگ کلیک کنید.
  • هر دو مدل دارای یک دوربین چهارگانه هستند که دارای سنسورهای نسبتاً بی استفاده برای عکاسی ماکرو و اطلاعات عمق است.

جدیدترین گوشی‌های سامسونگ این نگرانی‌ها را با شارژ سریع فوق‌العاده کاهش می‌دهند که در صورت اتصال به برق تا 45 وات پشتیبانی را ارائه می‌دهند و در عرض چند دقیقه برای ساعت‌ها گوشی سامسونگ شما را شارژ می‌کنند. یک حالت صرفه‌جویی انرژی تطبیقی نیز در گوشی سامسونگ با به‌حداقل‌رساندن برنامه‌ها و ویژگی‌هایی که اغلب به آنها نیاز ندارید، عمر باتری چندین‌روزه را بدون شارژ مجدد ارائه می‌دهد. سامسونگ جزو آن دسته از شرکت‌هایی است که با تولید مدل‌های مختلف گوشی موبایل، سلیقه بسیاری از کاربران را پوشش داده است. قیمت گوشی های سامسونگ در مقایسه با خدماتی که ارائه می‌دهند بسیار عالی است.

http://businesset.irدر مجموع، می‌توان گفت که وقتی اپل ویژگی جدیدی را در مجله خبری موبایل فان‌های آیفون پیاده‌سازی می‌کند، خیلی طول نمی‌کشد که آن ویژگی را در گوشی سامسونگ ببینیم. شرکت سامسونگ، با در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف، بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی وسایل الکترونیکی در دنیا است. در واقع، این شرکت، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی تجاری در کشور کره‌ی جنوبی محسوب می‌شود و ۱۷٪ از تولید ناخالص داخلی این کشور را به خودش اختصاص می‌دهد. خلاصه اینکه سامسونگ یک برند بزرگ است و اثر زیادی روی صنایع مختلفی دارد که در آن‌ها فعالیت می‌کند. سامسونگ به‌منظور فروش بهتر در بازارهای مختلف همواره دو نسخه از پرچمدارهای خود، یکی با پردازنده‌ی اگزینوس و دیگری با پردازنده‌ی کوالکام، تولید و عرضه می‌کند. عموما در مدل‌هایی که با دو پردازنده عرضه می‌شوند مدل اسنپدراگون به بازار خاصی مثل آمریکای شمالی اختصاص دارد و کمتر در ایران چنین مدل‌هایی یافت می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G (اسنپدراگون) ظرفیت 256 گیگابایت رم 12 گیگ

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری