قیمت گوشی اپل آیفون Apple امروز ۲۴ بهمن ترب | funmobile

شرکت اپل در تاریخ یک آوریل سال 1976 در ایالت کالیفرنیای آمریکا بنا نهاده شد. داستان تولید این شرکت به ملاقات استیو جابز و وزنیاک و همکاری آن‌ها در طراحی اولین کامپیوتر با تایپ رایتر باز می‌گردد که به نسل Apple I مبدل شد. استفاده از سخت‌افزار قدرتمند در یک گوشی بالارده بسیار مهم است، اما بخش مهم دیگر نرم‌افزاری است که بتواند بیشترین و بهینه‌ترین کارایی را برای این سخت‌افزار رقم بزند.

Apple iPhone 12 Pro 256GB Mobile Phone

البته هزینه‌ای که برای خرید آیفون می‌پردازید در مقایسه با کیفیت و امکانات آن کاملا منصفانه بوده و از این لحاظ آیفون با هیچ تلفن همراه هوشمندی قابل مقایسه نیست. طراحی زیبا با تعبیه 3 دوربین عقب از اولین ویژگی های دلفریب اینگوشی های موبایل آیفون 11 پرووآیفون 11 پرو مکس است. دوربین این مدل گوشی ها با سه لنز متفاوت واید، تله‌فوتو و اولتراواید، امکان عکاسی در سناریو‌های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

http://businesset.irکوپرتینویی‌ها قرن حاضر را با ارائه‌ی محصولات و سرویس‌های جدید و پرطرفداری مانند آی‌تیونز ، آی‌پاد و مک‌‎بوک آغاز کردند؛ اما آن‌چه محبوبیت این برند را در بین افراد مختلف رقم زد، معرفی سیستم عامل iOS و آیفون در سال 2007 بود. از همین دوره بود که اصطلاح «گوشی هوشمند» وارد ادبیات دوست‌داران تکنولوژی شد و ظرف مدتی کوتاه، نیاز به این وسیله، تبدیل به احساسی فراگیر شد. نسخه pro max از دوربین سه‌گانه دوازده مگاپیکسلی، چهار گیگابایت حافظه رم و پردازنده قدرتمند Apple A13 Bionic بهره می‌برد. اگر پول کافی برای خرید یک گوشی پرچمدار آیفون اپل ندارید، خبر خوب برای شما این است که گوشی آیفون دست دوم در بازار بسیار زیاد است و به دلیل دوام بالا، این گوشی‌ها از بسیاری از گوشی‌های فابریک دیگر برندها، بهتر هستند.

بنابراین کاربرانی که به گوشی های کامپکت علاقه دارند و در عین حال نمی‌خواهند اسیر عملکرد ضعیف دستگاه‌های میان‌رده شوند، گزینه‌ای ایده‌آل به‌نام iPhone 13 Mini را پیش روی خود می‌بینند. در حال حاضر، اپل 5 نوع گوشی مختلف را طراحی و تولید می‌کند که هرکدام برای دسته‌ای از کاربران مناسب هستند. 4 مدل از این دستگاه‌ها تحت عنوان سری آیفون 13 به بازار عرضه می‌شوند و مدل دیگر، iPhone SE است که برخلاف پرچم داران اپل، برنامه‌ی زمانی خاصی برای ارائه‌ی هر نسل از آن وجود ندارد. اگر از کاربرانی که با هردو پلتفرم کار کرده‌اند در مورد تفاوت عملکرد iOS و اندروید بپرسید، به‌احتمال فراوان، آن‌ها رای به برتری سیستم عامل اپل خواهند داد. بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی های اندرویدی با دردسر بالا می‌آیند، روی آیفون، راحت و روان اجرا می‌شوند.

گوشی آیفون ۱۲

با این حال، همانند آن مجله خبری موبایل فان‌ها مجهز به صفحه نمایش سوپر رتینا XDR است که رزولوشنی بسیار خوب و روشنایی بسیار بالایی دارد و از همان محافظ صفحه نمایش سرامیکی به کار رفته در مدل‌های آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس، برخوردار است. سیستم دوربین پشتی این گوشی بر خلاف دو مدل پرو و پرو مکس دارای دو لنز واید و اولترا واید است. این شرکت همواره طی مراسمی که به طور سالیانه برگذار می‌شود از یک تا چند گوشی آیفون رونمایی می‌کند. برخلاف سایر شرکت‌ها که تعداد گوشی‌های عرضه‌شده‌ی آن‌ها در سال گاهی به ۴۰ گوشی نیز می‌رسد، شرکت آمریکایی تمرکز خود را روی کیفیت، بازاریابی و فروش و خدمات و پشتیبانی گوشی آیفون معطوف می‌کند.

  • تا زمانی که بنیانگذاران این شرکت تصمیم گرفتند برای پاسخ به نیاز بخش بیشتری از بازار و تنوع بخشیدن به قیمت گوشی آیفون محصولات خود را در چند نسخه عرضه کنند.
  • توجه داشته باشید که رمز یک خرید موفق این است که برای رفع نیاز خود خرید کنید، در واقع مدلی را خریداری کنید متناسب با نیاز شما باشد و آن را برطرف کند در غیر این صورت خیلی زودتر از آنچه که انتظار دارید باید برای تعویض تلفن همراه خود اقدام کنید.
  • در عوض اپل از سیستم جدیدی به نام فیس آی دی استفاده کرده که صورت کاربران را تشخیص می‌دهد.
  • اگرچه قیمت گوشی آیفون کمی بیشتر از دیگر برندهاست ولی ارزش پرداخت کردن را دارد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری