قیمت گوشی آیفون ️ گوشی اپل 24 بهمن زومیت | funmobile

به علاوه، این گوشی همان قابلیت‌های پیشرفته‌ی آیفون ۱۱ پرو شامل دوربین، صفحه‌نمایش و پردازنده‌ی بسیار سریع را دارد. اما از میان این همه گوشی، کدامیک مناسب شما است؟ حتی اگر خیلی گوشی‌باز نباشید، مطمئنا اپل برای شما یک گوشی مناسب دارد. اگر هم به شدت گوشی‌باز باشید و دوست داشته باشید که گوشی شما پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز را داشته باشد، باز هم اپل گوشی‌هایی مناسب شما دارد.

  • براساس اظهارات استیو جابز، کلید رشد کسب و کار استفاده از تکنولوژی‌های جدید بود.
  • اگر هم به شدت گوشی‌باز باشید و دوست داشته باشید که گوشی شما پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز را داشته باشد، باز هم اپل گوشی‌هایی مناسب شما دارد.
  • اما چیزی که به این دوربین‌ها اضافه شده لرزش گیر اپتیکال تصویر است که پیش از این در آیفون وجود نداشت.
  • تاکنون تنها چیپست های سری A اپل در دل آیفون‌های این کمپانی قرار گرفته‌اند و به آن‌ها قدرت بخشیده‌اند.
آیفون ها امروزه زبان طراحی منحصر به فرد خود را دارند و چندان تحت تاثیر رقبا قرار نگرفته‌اند. با افزایش آگاهی کاربران تقریبا دیگر احتمال خرید و فروش آیفون تقلبی با عنوان آیفون اصل بسیار پایین است؛ اما همچنان ممکن است آیفون ریفربیشد با قیمت آیفون آکبند به کاربر فروخته شود. بنابراین لازم است قبل از خرید گوشی اپل ریفربیشد بودن یا نبودن آن را بررسی کنید.

معایب گوشی آیفون ۸ پلاس چیست؟

به علاوه، قیمت این گوشی از قیمت گوشیدیگر گوشی های موجود در بازار ارزان تر است. چرا قیمت گوشی ایفون بالاست؟ موضوعی که شاید سوال بسیاری از افراد باشد. از نظر کارشناسان اپل، محصولات این شرکت حرف اول را در بازار می‌زنند و قابلیت‌های بالاتری نسبت به برندهای کنونی فعال در این حوزه دارند. البته در قبال مبلغی که می‌پردازید امکانات زیادی را هم دریافت خواهید کرد. گرچه در کشور ایران بسیاری از این خدمات در دسترس نیست و با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، ما نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

به علاوه، زائده‌ای که در قسمت بالایی مجله خبری موبایل فان وارد صفحه نمایش می‌شود، در هنگام کار کردن با اپلیکیشن‌هایی که تمام صفحه را اشغال می‌کنند یا در هنگام تماشای ویدئو یا بازی کردن، واقعا روی اعصاب است. همانطور که انتظار می‌رود، بزرگ‌ترین نقطه‌ی ضعف گوشی آیفون XS، قیمت بالای آن است و زمانی که یک گوشی آیفون اپل مثل آیفون XR یا آیفون ۸ با قیمت پایین‌تر وجود دارد، دلیلی برای خرید گوشی آیفون اپل XS وجود ندارد. به علاوه، این گوشی با وجود قیمت بالایش، تفاوت چندانی با آیفون X ندارد. همانطور که از قیمت این گوشی می‌توان حدس زد، ویژگی‌های آن به خوبی گوشی آیفون اپل XS نیست. سیستم دوربین پشتی این گوشی تنها یک لنز دارد و صفحه‌نمایش آن خیلی روشن نیست. این گوشی، بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین گوشی آیفون اپل در خانواده‌ی آیفون ۱۱ است.

Apple iPhone 13 256GB Mobile Phone

این گوشی یک باتری ۳۱۷۴ میلی آمپری دارد ولی با توجه با ابعاد صفحه‌نمایش خود، باید یک پاور بانک همراه خود داشته باشید. با اینکه صفحه نمایش این گوشی از XS Max کوچکتر است اما به همان اندازه، روشن می‌باشد. گوشی آیفون XR با ابعادی کمی بزرگ‌تر از XS Max برای دستان کوچک و حمل کردن در جیب ساخته نشده است. این گوشی همانند مدل قبلی خودش یعنی آیفون ایکس، دارای دکمه‌ی home فیزیکی نیست. بنابراین، اگر از گوشی‌های آیفون استفاده نکرده‌اید، کمی طول می‌کشد که به کار کردن با این گوشی عادت کنید. به علاوه، این گوشی در مقایسه با گوشی آیفون ۱۱، کوچک‌تر است و وقتی که ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ دلار بابت یک گوشی پول می‌دهید، انتظار دارید که اندازه‌ی بزرگ‌تری داشته باشد.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری