قفل دیجیتال انواع برندهای قفل های دیجیتال و الکترونیکی-خانه هوشمند آکو

محصولات اچ تی ان پرایم با قطعات با کیفیت تولید شده و دارای حداقل دو سال گارانتی تعویض بی قید و شرط می‌باشند. به طور مثال اگر شما قبلا قفل دیجیتالی خریده بودید که فقط با رمز عبور کار می کرد و اکنون مایل هستید تا درب خانه تان را با موبایل باز کنید نیازی به خرید قفل الکترونیکی دیگری ندارید. از اصلی‌ترین مزیت‌های قفل‌های هوشمند می‌توان به امکان کنترل آن از فواصل دور اشاره کرد که شما در هر زمان و هر مکانی ورود و خروج به خانه را می‌توانید کنترل و مدیریت کنید. وجود این امکانات باعث شده صاحبان مشاغل و افرادی که از منزل خود دور هستند، نسبت به امنیت خانه یا محل کار خود اطمینان پیدا کنند. بنابراین زمانی­که شما بخواهید منزل یا محل کار خود را تغییر دهید، قفل را با خودتان به محل جدید ببرید و آن را در روی درب نصب کنید.

از طرفی پیشرفت تکنولوژی ما را بر آن وا می دارد که از دنیای دیجیتال نهایت استفاده را ببریم. قفل دیجیتالی، دوربین های مدار بسته ، چشمی های دیجیتال و همچنین درب های ضد سرقت در این امر می توانند ما را یاری کنند تا امنیت منزل و محل کار خود را تامین کنیم . از این نوع قفل‌ها جهت حفاظت از انواع درب‌های ورودی ساختمان‌ها می‌توان استفاده نمود. همچنین می‌توان از آن جهت کنترل ورود و خروج افراد مختلف به اماکن حساس امنیتی مانند اتاق مدیریت، اتاق سرورها و … استفاده نمود.

  • روش‌های دسترسی بدون کلید به این نوع قفل‌ها، راحتی در رفت و آمد را برای شما فراهم می‌کند.
  • این پالس می‌تواند به روش‌های گوناگونی ایجاد شود که بر اساس آن میان انواع قفل الکترونیکی تفاوت ایجاد می‌شود.
  • برخی از قفل های هوشمند دارای یک دوربین هستند که تصویری از افرادی که به درب دسترسی دارند ارائه می کند و یک گزارش عکس به راحتی قابل ارجاع است.

قفل دیجیتال انواع برندهای قفل های دیجیتال و الکترونیکی-خانه هوشمند آکو

نصب قفل های الکترونیکی هوشمند در کمترین زمان انجام می شود و بسیار آسان است. کافیست قفل را بر روی سوراخ های استانداردی که بر روی درب وجود دارند، قرار دهید. شما می توانید تنها با مطالعه دفترچه راهنمای قفل، خودتان اقدام به نصب و راه اندازی آن نمایید. اما همانطور که پیش تر گفته شد این قفل ها دارای خدمات پس از فروش می باشند و متخصصان این امر می توانند شما را در نصب و راه اندازی قفل یاری نمایند. قفل الکترونیکی هوشمند قابل جابجایی و نصب بر روی درب های دیگر نیز می باشد و شما می توانید در صورت فروش یا تعویض منزل، قفل الکترونیکی خود را هم با خودتان به منزل جدید ببرید. البته باید بدانید که برای نصب شدن قفل الکترونیکی، درب ها باید استاندارد ها و ویژگی های لازم را داشته باشند.

حتی می توانند در یک روز مشخص تردد افراد را با ذکر دقیق ساعت، دقیقه، تاریخ و نحوه ورود (اثرانگشت، کارت، رمز و …) بررسی نمایند. امروزه با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی قفل دیجیتال در جهان از اهمیت زیادی برخوردار است. قفل دیجیتال تشخیص چهره از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا است که برای دستگیره ها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت کارن یکی از تولید کنندگان این قفل ها و دستگیره های دیجیتال است که مدل های متنوعی از این دستگیره ها را ارائه می دهد. قفل دیجیتالی تشخیص چهره سریع، دقیق و در کمترین زمان نتایج برجسته ای را از خود ارائه می دهد.

معایب و مشکلات قفل دیجیتال چیست؟

درب مورد نظر باید از استاندارد‌ها و ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد تا بتوان قفل را بر روی آن نصب کرد. علاوه-براین انواع قفل‌های الکترونیکی از برند‌های مختلف از گارانتی و خدمات پس از فروش برای مشتریان برخوردار هستند. همچنین می‌توانید نصب و راه‌اندازی قفل‌ها را با کمک متخصصان مجرب در این زمینه انجام دهید.

امروز پیشرفت تکنولوژی و فناوری به صنعت قفل و کلید‌سازی نیز رسیده است و محصولات متنوعی در این حوزه به بازار عرضه می‌شود که امکانات آن نسبت به نمونه‌های سنتی بسیار زیاد است و امنیت بیشتری برای محیط‌های مورد نظر شما فراهم می‌کند. آسیب پذیری های احتمالی در قفل های الکترونیکی هوشمند نگرانی های امنیتی ایجاد می کند. مشاوران امنیتی توصیه می کنند که قفل های الکترونیکی لزوماً نباید امن تر از قفل و کلید معمولی در نظر گرفته شوند و توصیه می کنند که کاربران به دقت در مورد تنظیمات و گزینه ها فکر کنند. قفل هوشمند یک دستگاه قفل الکترونیکی و مکانیکی است که به صورت بی سیم و با احراز هویت کاربران مجاز باز می شود. قیمت قفل دیجیتال سامسونگ از 350 دلار تا 900 دلار می باشد، قیمت قفل های روک از حدود 218 تا 740 دلار متغیرند و قیمت قفل های یال از 200 دلار شروع می شود. این سیستم یکی از ویژگی های مهم قفل دیجیتال است که بدون آن امنیت خانه به خطر می افتد.

قفل دیجیتال DDL9200 فیلیپس

خرید بهترین سیلندر قفل درب ضد سرقت تا حد بسیار زیادی تضمین‌کننده‌ی امنیت محل کار، محل … این نوع با نام قفل اثر انگشتی یا قفل تشخیص چهره نیز شناخته می شود در این نوع قفل ها از اطلاعات هویتی افراد مانند اثر انگشت، اسکن عنبیه و تشخیص چهره برای باز و بسته شدن قفل استفاده می شود. تمامی مدل‌های قفل دیجیتال htn دارای دو سال گارانتی (ضمانت نامه تعویض) و 15 سال خدمات پس از فروش می‌باشند. متخصصان فنی این شرکت با آگاهی از اطلاعات روز دنیا در زمینه دستگیره هوشمند امنیتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مشکلات مربوط به قفل را تشخیص و در صدد تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر بر قیمت قفل دیجیتال می‌آیند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری