فهرست کامل مشکلات موبایل و تبلت سونی

Huawei nova 8i: یکی دیگر از آخرین مدل های گوشی هواوی عرضه شده در سال ۲۰۲۱ و کلاس میان رده که به تراشه Snapdragon 662 و دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین به فلشی از نوع LED مجهز شده و قابلیت فیلمبرداری هم دارد. اگر دوربین گوشی شما بر اثر ضربه دچار شکستگی شده است باید برای تعویض و تعمیر آن اقدام کنید. کلیهی قطعاتی که در پین ورک تعویض میشوند اصل و با کیفیت میباشند. البته باید توجه داشته باشید که در کره جنوبی تنها کمتر از ۱۰درصد کل گوشیهای سامسونگ ساخته میشوند و بهتر است زمان خرید موبایل زیاد روی سامسونگ ساخت چه کشوری است وسواس به خرج ندهید، چرا که عمده تولید این کمپانی در کشورهای دیگر انجام میپذیرد که به تفکیک کشور در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. در ادامه برایتان خواهیم گفت که چرا مرکز تخصصی تعمیرات پین ورک را به شما پیشنهاد میدهیم؟ در ادامه به برخی از جدیدترین گوشی های نوکیا و آخرین مدل گوشی نوکیا اشاره خواهیم کرد.

مشتریانی که به سایت و اپلیکیشن پین ورک دسترسی ندارند نیز با تماس با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰ قادر به ثبت سفارش و دریافت خدمات تعمیرات مرکز تخصصی پین ورک خواهند بود. در ضمن توجه داشته باشید که کلیه تعمیرکاران متخصص فعال در مرکز تخصصی تعمیرات پین ورک، آموزش دیده و با مهارت ویژه میباشند. کلیهی تعمیرکاران مرکز تخصصی پین ورک دارای مهارت و تجربه کافی در زمینه تعمیر گوشیهای نوکیا هستند. وقتی از خدمات مرکز تخصصی پین ورک استفاده میکنید، میتوانید به صورت ۲۴ ساعته با مرکز پشتیبانی و کارشناسان پین ورک در ارتباط باشید و پاسخ تمامی سوالات خود را در زمینه خدمات و تعمیرات گوشی همراه به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این قابلیت زمانی بسیار کاربردی میشود که بخواهید با یک دست با گوشی کار کنید. تلفنهای همراه سامسونگ به صورت مستقیم از این قابلیت پشتیبانی نمیکنند. سامسونگ در سری گلکسی S22 از فناوری جدید Vision Booster استفاده کرده است. مثلا اگر تنظیمات صدا گوشی را تغییر داده باشید، نرم افزار مخربی را نصب کرده باشید، گوشی ویروسی شده باشد نیز ممکن است با این مشکل روبه رو شوید که در این صورت تعمیر آن آسان بوده و با ریستارت گوشی، فکتوری ریست، آپدیت گوشی، پاک کردن برنامه های مخرب معمولا مشکل رفع خواهد شد.

نقش این کمپانی با ورود کمپانی هایی مانند اپل و سامسونگ رفته رفته کم و کمتر شد اما همچنان هم می توانید گوشی هایی خوش ساخت با ارزش خرید بالا از این برند در بازار بیابید؛ گوشی هایی که طراحی مدرن را در یک پکیج اقتصادی و کاربردی به شما ارائه سایت funmobile می دهند. دقت داشته باشید که این لیست قیمت مربوط به یک فروشگاه خاص بوده و احتمال تفاوت قیمت کم با دیگر فروشگاه ها وجود دارد . در مورد سازگاری نرم افزار با گوشی همراهتان هم نگران نباشید زیرا این نرم افزار هواوی با بیش از 700 دستگاه از جمله گوشی های هواوی سازگاری دارد. مشکل کند شارژ کردن ممکن است به خاطر خرابی کابل شارژر بوده و یا گوشی شما دچار مشکل نرم افزاری شده است. مرحله 2: کابل USB را بیرون بیاورید و آن را برای اتصال گوشی خود به رایانه استفاده کنید. چنانچه از گوشیهای نوکیا استفاده میکنید، و نیاز به تعمیر گوشی نوکیا دارید؛ کافیست سفارش خود را در پین ورک ثبت کنید!

زمانی که عملکرد گوشی نوکیا کند میشود ممکن است مشکل به دلیل وجود ویروس باشد. این مشکلات احتمالاً به دلیل مشکلات نرمافزاری یا سختافزاری میباشد که ممکن است بر اثر آسیب لنز، نفوذ مایعات، تنظیمات نادرست و… از نصب بازیهای متعدد بر روی گوشی نوکیا پرهیز کنید. برای دریافت خدمات پین ورک، کافی است اپلیکیشن pinwork را به صورت رایگان دانلود و نصب کرده و سفارش خود را ثبت کنید. و نیاز به تعمیر گوشی نوکیا خود، کافیست در وبسایت پین ورک و یا اپلیکیشن این مرکز تخصصی تعمیرات گوشی موبایل، سفارش خود را ثبت کنید. در برخی مواقع مشکل از باتری است آن را بررسی کنید و در صورت نیاز برای تعویض باتری اقدام کنید. در برخی از مواقع تعمیر قطعات کارساز نبوده و باید قطعات گوشی تعویض شود. البته من از کالاتیک نگرفتم اما از جایی که خریدم دو روز بعد اندروید بیس مشکل پیدا کرد هی ریست میشد خیلی نگران شدم تا گارانتی بردم، بدون چون و چرا برام تعویض کردن و یکی دیگه آکبند بهم دادن و بسیار عالی و راضی شدم تا الان هم که دو ماه هست دارم خیلی راضیم. ناگفته نماند مدل ویژه هنوز از نظر گستردگی بسیار محدود است.

پس از تائید توسط شما، در اسرع وقت پیک پین ورک برای دریافت گوشی به محل مورد نظر شما اعزام خواهد شد. این تلفن همراه در 1 اوت 2021 عرضه شد. قیمت این گوشی در زمان عرضه در حدود ۵۰۰ دلار بود که در دوران خودش به عنوان یک گوشی رده بالای بازار بود و این امر از قیمت آن نیز به وضوح مشخص است. زمانی که صفحه کلید اصلی آنها بسته بود، شبیه به مدلهای یک تکه با کمی ضخامت بیشتر و صفحه کلید استاندارد آلفانومریک بودند. به روز نکردن برنامههای گوشی، عملکرد آنها را ضعیف میکند. البته طراحی برگ شکل آن و بدنهی ضخیمش باعث شده بود که نگهداری آن در داخل دست، چندان راحت نباشد و مشتریانی که این گوشی را خریده بودند نیز، احتمالا به خاطر ارگونومی گوشی، چنین کاری نکردهاند. صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS این گوشی، دارای رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل بوده و بدین معنی است که چگالی آن به ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ میرسد.

اگر گوشی نوکیا به wifi متصل نمیشود، با یک ریبوت ساده در دستگاه و روتر مشکل حل میشود. توجه داشته باشید اگر حالت ذخیره انرژی (power saving mode) فعال باشد، قادر به استفاده از wifi نخواهید بود. اگر حالت ایمن گوشی (safe mode) فعال بود، آن را خاموش کرده و گوشی خود را ریستارت کنید. بنابراین، میتوانید بدون ترس از افتادن آن را با یک دست عمل کنید. بهرحال این گوشی یک گوشی میانرده با ویژگیهایی رضایت بخش است که گزینه خوبی برای کسانی که نمیخواهند هزینه سنگینی برای گوشیهای پرچمدار بپردازند، میباشد. این سری گوشی حضور قدرتمند سامسونگ را در سال 2020 نشان میدهد؛ چرا که گوشیهای پرچمدار این کمپانی تا این لحظه است. در سال ۲۰۱۸ سران شرکت چینی شیائومی تصمیم گرفتند سری می را به پرچمداران شیائومی اختصاص دهند؛ از این رو گوشی پوکو را با هدف عرضه گوشی پرچمدار ارزان قیمت در بازار جهانی متولد شد. این گوشی در سال ۲۰۰۳ معرفی شد اما نوکیا سال بعد ریلیز این گوشی را کنسل کرد، بنابراین این گوشی هیچوقت به تولید انبوه و فروش نرسید. سری M با هدف تولید گوشیهای میانرده و ردهپایین ایجاد شده ولی میتوان برخی از مدلهای آن را بهعنوان بهترین گوشی های سامسونگ معرفی کرد.

این محصول گوشی کلاسیک با امکاناتی مدرن است و در آن امکان استفاده از شبکه های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی، نصب کارت حافظه و گوش دادن به موسیقی وجود دارد. در گوشی سامسونگ نیز بسته به کاربرد، سال تولید، نوع صفحه نمایشگر، پردازنده، امکاناتی از قبیل حسگرهای پشت و جلوی اثر انگشت، دوربین های تکی یا چندگانه قیمت این گوشی ها نیز دچار نوسان می شود. اما اکتفا کردن به دوربین سهگانه ۱۶ مگاپیکسلی، باتری لیتیوم پلیمر ۳۵۰۰ میلی آمپری و استفاده از نسخه جدید پردازنده مرکزی اسنپ دراگون، برای کاربران کافی نبود و تولید سری نوکیا ۶ از سال ۲۰۱۹ دیگر ادامه پیدا نکرد. در سال ۲۰۰۲ نیز نخستین تلفن همراهی که از شبکه ۳G پشتیبانی میکرد به نام نوکیا ۶۶۵۰ عرضه شد. ابتدا این شرکت کاغذ تولید میکرد ولی پس از بازنشستگی ایدستام، میلشن با دست گرفتن قدرت، لاستیک و تایر خودرو تولید کرد و در آخر در سال ۱۹۱۲ به عرصه تولید سیمکشی الکتریکی، تلگراف و تجهیزات خطوط تلفن پا گذاشت. گوشی ۳۶۵۰ در سال ۲۰۰۲ وارد بازار شد، درحالی که گوشیهای ۳۶۲۰ و ۳۶۰۰ کمی دیرتر از مدل اول در سال ۲۰۰۳ پا به عرصه گذاشتند.

طراحیهای مختلفی مانند تاشو، یک تکه، کشویی، لغزنده به طرفین و بسیاری مدلهای مختلف دیگر وجود داشت که تبدیل به استاندارد نشده بودند و تنها یک طرح زودگذر بودند و شرکتها برای طراحی یک گوشی جدید معمولا از ترکیبی از طراحیهای قبلی خود استفاده میکردند. این مسئلهی عجیبی نیست، چرا که هم اکنون سونی تنها شرکتی است که گوشیهای هوشمندش را با صفحه نمایش 4K روانهی بازار میکند و تجربهی کار با این صفحه نمایش واقعاً شگفتانگیز است. هر ۳ مدل دارای صفحه نمایش با رزولوشن ۱۷۶ در ۲۰۸ پیکسل بودند و بواسطهی استفاده از سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ جزو گوشیهای هوشمند محسوب میشدند. اما مدل پرو قیمت بالاتری دارد و از همین رو شاید برای بسیاری از خریداران، مدل استاندارد مناسبتر باشد. 8.1 میلیمتر اندازه دارد و وزن آن 170 گرم است. نوکیا در طراحی ویژه ی 2720 صفحه کلیدی قرار داده که تایپ و ارسال پیامک به وسیله آن بسیار آسان است؛ همچنین این محصول از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و حدود 118 گرم وزن دارد. اما این دلیل نمیشود که تولیدات بسیار با کیفیت این شرکت را که در سالهای دور برای بسیاری از کاربران خاطره ساز شدهاند، به باد فراموشی بسپاریم.

افزایش صدا» در برخی از گوشی های هوشمند اجرای حالت ریکاوری را در پی داشته باشد و در برخی دیگر عمل خاصی را انجام ندهد. به جای اینکه از گوشی برای بکاپ گرفتن استفاده کنید میتوانید این کار را از طریق کامپیوتر هم انجام دهید. این کار برای ایمنی بیشتر در صورت سرقت انجام میشود. نوکیا 110 در سه رنگ زیبا و مختلف برای سلیقه های مختلف تولید و طراحی شده است که میتوانید بر اساس سلیقه خود آن را انتخاب کنید. زمانی که عملکرد گوشی نوکیا با مشکل و ایرادی مواجه میشود، در مرحله اول ضروری است که علت مشکل را شناسایی و بررسی نمایید تا سپس برای تعمیر آن اقدام کنید.

این سری از سامسونگ همواره پرچمداران قدرتمندی را به کاربران عرضه کرده است که در زمان خود بی رقیب بوده اند؛ سامسونگ گلکسی S21 Ultra از خانواده S21 قدرتمندترین پرچمدار سامسونگ در سال 2021 محسوب میشود، که با ارائه دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و طراحی بینقص توانست بسیار محبوب واقع شود؛ همچنین پشتیبانی از قلم سامسونگ در این مدل تمامی آنچه را که یک هوادار سامسونگ نیاز دارد به صورت یکجا ارائه کرده است. وقتی که صحبت از عملکرد به میان کشیده میشود، نباید انتظار معجزه داشته باشید. همچنین اگر مدلی وجود دارد که از نظر شما نباید از ابتدا تولید میشد، عنوان کنید! باتری گوشی سونی اکسپریا Sony Xperia Z5 Premium را میتوانید با نازلترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال از دکترباتری تهیه کنید. وقتی هر ساله چند پرچمدار و تعداد زیادی گوشی غیر پرچمدار عرضه می شود، دیگر یافتن اینکه چه در مواردی یک دستگاه سری اکسپریا ارتقا یافته است، همیشه کار آسانی نیست. سامسونگ از تولید کنندگان بزرگ گوشی موبایل در دنیا است که هر ساله به صورت مداوم چندین سری از محصولات جدید خود را روانه بازار می کند. «نوکیا» تولید کننده ی گوشی های موبایل کلاسیک قدیمی، به تازگی محصولی را با عنوان «Nokia 2720 Flip» تولید کرده است و اختیار کاربران قرار داده است.

این دسته از گوشیها با مدل ۶۸۰۰ در سال ۲۰۰۲ شروع شدند و به مدل E70 در سال ۲۰۰۵ ختم شدند که به عنوان گوشیهای مختص پیام رسانی معروف بودند. شما همچنین میتوانید با بهترین و جدیدترین گوشیهای سامسونگ در سال 2022 در مجله فونر آشنا شوید. اغلب مشکلات گوشیهای سامسونگ نرمافزاری بوده و میتوانید خود آنها را با ترفندهای گفته شده در ادامه، حل کنید. اگر بلوتوث گوشی شما به گوشی دیگر متصل نمیشود، گوشیها را به هم نزدیک کرده و در نهایت اتصالات گوشی دیگر را نیز بررسی کنید. از رایجترین مشکلاتی که در گوشی نوکیا وجود دارد مربوط به اتصالات بلوتوث و Wifi اینترنت میباشد.

اگر میخواهید گوشی هوشمند سونی خود را بدون باز کردن هر گونه اطلاعات و یا بدون ورود به هر حساب ایمیل باز کنید، پس از آن AndroidLockScreenRemoval نرم افزار انتخاب است. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس بگیرید. به منظور تشخیص درست از یک متخصص کمک بگیرید. اگر مشکل حل نشد، برنامههای غیرضروری را از روی گوشی پاک کنید، چنانچه مشکل همچنان باقی بود باید تعمیر آن را جدی بگیرید و حتما با تکنسین متخصص در زمینه تعمیر مشورت کنید. در این شرایط بهتر است گوشی را ریستارت کرده و حالت انتخاب شبکه را به روی گزینه اتوماتیک تنظیم کنید. مانند بسیاری از محصولات کلاسیک، در 2720 هم خبری از دوربین سلفی نیست و روی قاب پشتی آن سنسوری دو مگاپیکسل نقش دوربین اصلی را ایفا می کند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری