فروش اقساطی موبایل سامسونگ

اگرچه شرکت نوکیا مانند گذشته یکی از بهترین های بازار به حساب نمی آید، اما همچنان در تلاش برای بازگشت به جایگاه قبلی خود با ارائه مدل های کلاسیک و هوشمند 5.4 و سایر مدل های میان رده نوکیا است. کمپانی نوکیا چند وقتی بود که در عرصه گوشی موبایل، فعالیت خیلی کمی داشت اما امروزه با بازگشت خود به این عرصه شروع به تولید گوشی های مدرن و شیک در 3 رده پرچم دار، میان رده و پایین رده کرده است. روکش محافظ Corning Gorilla Glass 6 این گوشی در کنار گواهینامه IP68 نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد. چرا که بر این باورند که این محصولات از قیمتهای مقرون به صرفهای برخوردار است و کیفیت آنها نیز قابل توجه است. اولین مدل از این گوشی ها در سال 2011 به بازار عرضه شده و توانست در مدت بسیار کم فروش بسیار بالایی داشته باشد و بعد از آن هم گلکسی نوت ۲ بازار ارز شد و این داستان تا سامسونگ گلکسی Note 21 اولترا ادامه داشته است.

راحتی کار با تلفنهای سامسونگ باعث شده تا تقریبا کابران با هر سنی هم که باشند پس از مدتی به طور کامل کار با این گوشی را یاد بگیرند. پس علاقه مندان به بازی های سبک می توانند این گوشی را انتخاب کنند. سری C گوشی های نوکیا جزو سری های جدید این برند محسوب می شود. این گوشی برای پردازش بازی های سنگین مانند PUBG در صورت کیفیت بالا مناسب نیست مگر این که از تنظیمات گرافیک بازی را پایین آورده تا این گوشی به راحتی این بازی ها را پردازش کند. کمپانی نوکیا برای گوشی نوکیا 2.3 از دوربین دوگانه، یک دوربین 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی استفاده کرده است که از کیفیت قابل قبولی برخوردار هسند. وجود یک لرزشگیر نوری نیز از مزایای قابل توجه این سری از گوشیها است که باعث میشود از افت رزولوشن تصویر جلوگیری شود. این مدل گوشی های سامسونگ a32 نام دارد که در 22 ژانویه 2021 معرفی شد. همچنین شارژ سریع ۱۵ واتی گوشی سامسونگ A12 باعث خواهد شد تا در کوتاهترین زمان شارژ تلفن شما انجام شود، و گوشی آماده استفاده باشد. با یک بار شارژ می توان یک روز کامل به گذراندن اوقات در اینترنت، فضای مجازی، تماشای فیلم، بازی کردن و گوش دادن به موسیقی پرداخت بدون این که به خالی شدن باتری فکر کرد.

اما یکی از محبوب ترین گوشی های سامسونگ گلکسی A51 است.این گوشی نسخه به روز شده میان رده محبوب A50 است که دوربین بهبود یافته و حاشیه های باریک صفحه نمایش آن در کنار اندروید 10 باعث محبوبیت بسیار زیادی در بین خریداران و کاربران شده است. کرهایها همزمان با معرفی گوشیهای گلکسی اس 22 چنین موضوعی را اعلام کردند و البته پرچمدارهای قبلی سامسونگ هم در این برنامه قرار دارند. بهطور خلاصه، میتوان گفت که اگر نبود حسگر اثر انگشت در این گوشی احساس نمیشود، یقینا گلکسی A02s میتوانست نمره بسیار بالایی را در جمع گوشیهای ارزان قیمت کسب کند. امروزه همه مردم دنیا کاربران و مخاطبان گوشی های هوشمند هستند و به همین دلیل شرکت های مختلف با تولید گوشی های جذاب، مقرون به صرفه و قدرتمند به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود هستند. البته از نظر کاربران گوشی های میان رده نوکیا بهترین انتخاب نیستند، برند های مطرح دیگری در ایران هستند که کاربران ترجیح میدهند آن ها را خریداری کنند. نوکیا لانچری را برای گوشی های اندروید ارائه داده که کارهای شما و علاقه مندی شما را چه شماره باشد یا بازی یا برنامه یا موارد اینترنتی زیر نظر میگیرد.

با این وجود اگر به دنبال خرید گوشی موبایل سامسونگ خاص و لوکس هستید، پیشنهاد میکنیم یک گوشی گلکسی Z بخرید. اما آخرین مدل های سامسونگ دو نسخه ارزان قیمت پرچمدار گلکسی A71 و گلکسی A52 هستند که قیمت مناسبی دارند. مردم شیائومی رو بیشتر بخاطر کیفیت بالا و قیمت مناسبی که داره شناخته میشه و منم توی این مقاله میخوام بهترین گوشی شیائومی رو معرفی کنم. در آزمایش شارژ ما، ظرفیت باتری در مدت زمان نیم ساعت از صفر به 46 درصد رسید که نتیجه مناسبی برای یک باتری 4000 میلیآمپر و شارژر 18 واتی آن است. این گوشی همچنین به یک دوربین VGA و یک باتری ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که قادر است ۲۰ روز در حالت استندبای دوام بیاورد. این شرکت صاحب یکی از قویترین سرویس های نقشه به نام (here) است که دارای 48 ماهواره میباشد و اخیراً کمپانی سامسونگ نیز از این نقشهها استفاده میکند. عوامل تعیین کننده قیمت گوشی سامسونگ چیست؟ در لیست های زیر قیمت تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند با همان قیمت مورد تایید شرکت گارانتی آورده شده است، البته ممکن است قیمت مدل با گارانتی های مختلف نیز تفاوت هایی داشته باشد. گوشی نوکیا 2.3 از چیپست Mediatek MT6761 Helio A22 با تراشه 12 نانو متری و پردازنده مرکزی Quad-core Cortex-A53 تشکیل شده است که برای یک گوشی میان رده مناسب است، همچنین در کنار پردازنده مرکزی، از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 GPU و رم 2 گیگابایتی بهره می برد.

برای این منظور، تنها یک سوراخ پانچی در سمت چپ بالای نمایشگر وجود سایت funmobile دارد. یکی از این سه محصول، نوکیا ۸۲۱۰ ۴G است که قابلیت اتصال به شبکههای ۴G را به گوشی کلاسیک نوکیا ۸۲۱۰ که در سال ۱۹۹۹ به بازار عرضه شد، اضافه کرده است. در سال های اخیر نوکیا گوشی های پرچمدار هم عرضه کرده است اما چون رقبای زیادی داشته است نتوانسته به موفقیت خاصی دست پیدا کند. در شرکت نوکیا دو تیم جداگانه بر روی سیستم عامل های مایمو و میگو کار می کردند، به گفته برخی از کسانی که در آن زمان در شرکت حضور داشتند گفته می شوند این دو گروه بیشتر با یکدیگر به کشمکش و رقابت پرداختند و سرانجام به موفقیت خاصی نرسیدند. نوکیا C5 با قیمت بسیار کم به در سال 2010 به بازار عرضه شد این گوشی که از سیستم عامل سیمبیان پشتیبانی می کند برای کسانی که کار زیادی با گوشی انجام نمی دهند بسیار مناسب است این گوشی دارای دوربین، جک 3.5 میلی متری است. میان رده جدید نوکیا یعنی گوشی نوکیا 2.3 شبیه میان رده ها و پرچم داران موجود در بازار است و توانسته با بازگشت خود گوشی های پیشرفته و مدرنی را به بازار عرضه کند.

با وجود این، همچنان امکان نصب سرویسهای گوگل در گوشی های هواوی توسط کاربر نیز وجود دارد؛ البته این کار نیاز به انجام کارهای اضافی دارد و شاید برای کاربران عادی چالشبرانگیر باشد. ظرفیت باتری این گوشی 4000 میلیآمپرساعت و از نوع لیتیوم-یون می باشد و انرژی مورد نیاز گوشی را برای انجام کارهای روزانه فراهم می کند. مدل های ال جی در حال حاضر در بازار ایران به سختی پیدا می شود، این شرکت در سال های اخیر از دوران اوج خود فاصله گرفته و مدل های تولیدی آن مانند گذشته محبوبیتی ندارند. با عرضه رسمی سری گوشی های P30، هواوی نسخه Lite این محصول را که در واقع ارزان تر از P30 و P30 Pro است، به عنوان یک گوشی میان رده روانه بازار کرد.

طبق شایعات ، سونی امسال در حال ساخت یک تلفن هوشمند جدید است که با یک زبان طراحی کاملاً متفاوت ارائه می شود. طبق ادعای نوکیا، توان باتری این گوشی برای استفاده دو روز بدون شارژ کافی می باشد.استفاده از تراشه اسنپدراگون ۴۲۹ و پردازنده گرافیکی Adreno 504 با توجه به قیمت گوشی نوکیا 3.2 بسیار منطقی به نظر میرسد، اما تفاوت نوکیا 3.2 باسایر رقبا از لحاظ نرم افزاری می باشد. دوربین چهارگانه باکیفیت خوب، باتری توانمند، پردازنده رضایتبخش، قابلیتهای نرمافزاری بسیار، ازجمله قابلیتهایی هستند که این گوشی برای شما به ارمغان میآورد. همچنین دوربین پشتی سه گانه گلکسی A50 در مدل A51 با دوربین چهارگانه جایگزین شده و این افزایش تعداد دوربین ها باعث افزایش وضوح تصویر نیز شده است. امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید. همچنین نرخ نوسازی 120 هرتزی این صفحه نمایش لذت وب گردی و بازی کردن را برای شما دوچندان میکند. علاوه بر چند ویژگی جدید، وضوح صفحه نمایش کاور و نرخ به روز رسانی به روز شده است، بنابراین شما یک صفحه نمایش با وضوح بالا با پشتیبانی از 120 هرتز ساخته شده از Corning Gorilla Glass Victus دریافت میکنید.

پشتیبانی میکند. نرخ بازسازی تصاویر 120Hz است که میتواند سنگینترین بازیها را بهراحتی اجرا کند. اگر به دنبال طراحی سختافزاری و دوربینهای گوشیهای سری P40 هواوی هستید و در عین حال نسبت به عدم پشتیبانی این گوشیها از خدمات Google Mobile محتاط هستید، میتوانید هواوی P40 را انتخاب کنید؛ زیرا از مدلهای پرو و پرو پلاس ارزانتر است. استفاده کرده و تا سقف ۳۲ گیگابایت حافظه را پشتیبانی میکند. شعار کمپانی چینی، «نوآوری برای همه» است و به همین دلیل سریها و مدلهای مختلفی از دستگاهها را طراحی و تولید میکند. گوشی های هواوی سری اینجوی معمولا نامگذاری مجدد سایر مدلهای جهانی هواوی مخصوصا گوشیهای سری Y هستند؛ هر چند که برخی مدلهای آن از سری آنر و سری P نیز گرفته شدهاند. آیا یکی از بهترین گوشیهای هوشمند را میخواهید؟ شرکت جی ال ایکس تنها برند ایرانی در زمینه تولید گوشی های هوشمند می باشد که در چند سال گذشته با بکارگیری کارشناسان داخلی به یکی از محبوب ترین برندها در بین خانواده های ایرانی تبدیل شده است و در حال حاضر چندین مدل از این شرکت را می توان در تهران خریداری کرد.

هوآوی از آنجا که توسط امریکا تحریم شد، تصمیم به عرضه ی سیستم عامل مخصوص خود را گرفت و سیستم عامل هارمونی را معرفی نمود و طبق آنچه اعلام داشته است از سال 2021 استفاده از این سیستم عامل را آغاز خواهد کرد. اگر تصمیم به خرید گوشی نوکیا دارید بهتر است بدانید که این شرکت فقط گوشی های دکمه ای قدیمی که از کودکی در ذهن داریم را تولید نمی کند بلکه گوشی های هوشمند لمسی هم از تولیدات نوکیا است. سپس با کلیک روی دکمه خرید اینترنتی به صفحه فروشگاه متصل شده و میتوان گوشی موبایل موردنظرتان با ارزانترین قیمت بازار تهیه کنید.

اپل شرکتی نیست که در یک سال 10 مدل یا بیشتر به بازار معرفی کند، هدف این شرکت بازار میان رده نیست و تلاش می کند تنها مدل های بالارده و پرچمدار را عرضه و به فروش برساند که در این زمینه بسیار موفق است. این محصول دارای دوربین سه گانه با رزولوشن های 48، 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت گوشی می باشد. این محصول دارای 6 گیگابایت رم و سه دوربین 48، 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت گوشی می باشد. قابلیت اتصال به شبکه های 4G و 5G و قاب شیشه ای طراحی شده برای رفع مشکل آنتن دهی و امکان شارژ بی سیم باتری از دیگر ویژگی های این محصول است. همانطور که به آن اشاره کردیم گوشی های نوکیا از ارزش خرید بالایی برخوردارند و به دلیل طراحی مدرن در کنار ویژگی های بروز همواره می توانند یک انتخاب مناسب باشند. سامسونگ برند کره ای است که در تاریخچه ی ۸۰ ساله ی خود توانسته از یک شرکت کوچک صادراتی، به یکی از بزرگ ترین بازیگران دنیای فناوری تبدیل شود.

این شرکت برخلاف سایر برندهای چینی سرمایه گذاری اصلی خود را در بازار آمریکا انجام داد و با قراردادهایی که با اپراتورهای شاغل در این کشور منعقد کرد، توانست خیلی زود خود را در این کشور و سایر نقاط جهان معرفی کند. وان پلاس یکی از جدیدترین برندهای گوشی هوشمند است. گرچه به نسبت سایر برندهای موجود در بازار قیمت گوشی سونی خصوصاً پرچمداران کمی زیادست اما از نظر طراحی و قدرت پردازنده بدون شک بی رقیب است. البته اگر این گوشیهای نسل جدید را نادیده بگیریم، پرچمداران امسال سری S سامسونگ در لیست گران قیمت ترین گوشی سامسونگ در ایران قرار میگیرند که در ادامه به اختصار مشخصات آنها را بررسی خواهیم کرد. پس از آن نوکیا سیستم عامل ویندوز رادر پیش گرفت که خیلی موفق نبود و پس از آن سیستم عامل اندروید را در گوشیهای نوکیا استفاده میکند. این برنامه علاوه بر نسخه اندروید در اپ استور نیز قابل دریافت است.

مشخصات دوربین این گوشی روی کاغذ بسیار خوب بنظر میرسد، اما متاسفانه در عمل چیز دیگری را نشان میدهد. 1080، امکان انتخاب بین سه مدل رم یعنی 4GB، 6GB و 8GB، همراه با فضای ذخیرهسازی بالا و یک باتری 5000mAh قدرتمند، نشان میدهد که گوشی A32 یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در این حدود قیمت است. با این کار تقریبا ریست گوشی سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات را انجام دادهاید. بله؛ پس از ریست فکتوری گوشی شیائومی با تمام روشهای بالا، تمام اطلاعات پاک میشوند؛ چون هدف از ریست فکتوری یا هارد ریست، برگرداندن تنظیمات گوشی به حالت اولیه است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری