فروشگاه موبولیتی گوشی اپل iPhone 12 ProNot Active حافظه 256 گیگابایتی تک دو سیم کارت | funmobile

از آن جایی که مدل ۳۲ گیگابایتی این گوشی موجود نیست، بنابراین، در میان گوشی‌های آیفون ۸ نباید به دنبال یک گوشی ارزان‌قیمت باشید. در صورتی که یک گوشی آیفون کوچک با قیمت نه چندان زیاد و یک دوربین بی‌نظیر می‌خواهید، خرید آیفون XS منطقی به نظر می‌رسد. حال زمان آن رسیده که به تاریخچه‌ی اپل در کشور ایران نگاهی اجمالی بیاندازیم. جالب است بدانید که شرکت کامپیوتر داینامیکس در اوایل دهه‌ی 70 شمسی اولین نمایندگی رسمی اپل در ایران بود. پس از آن شرکت‌های دیگری مثل پارس سوپاله، سیبستان، پارس رایانه و کوارتز کامپیوتر، شروع به فعالیت در این زمینه کردند. برای انتخاب یک گوشی آیفون، طبیعتاً باید به مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها نگاهی داشته باشید.

http://businesset.ir

مقدار رم تمام گوشی‌های این سری، 4 گیگابایت بود؛ اما حافظه داخلی نسخه استاندارد به 256 گیگابایت محدود می‌شد، درحالی‌که دو مدل دیگر تا 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربران قرار می‌دادند. ضمن اینکه دو مدل آیفون 11 پرو و پرو مکس، برخلاف ورژن معمولی به دوربین سه‌گانه مجهز بودند. آیفون ۶ نسل هشتم گوشی‌های هوشمند اپل است که در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ عرضه شد. اپل در ۲۴ ساعت نخست عرضه این گوشی توانست ۴ میلیون دستگاه از این دو مدل را به فروش برساند.

مهم نیست که به دنبال تجربه واقعیت افزوده هستید یا می‌خواهد روان‌ترین تجربه را در مجله خبری موبایل فان Asphalt داشته باشید، آیفون جدید این کارها را به‌راحتی آب خوردن انجام خواهد داد. کاربران زیادی وجود دارند که فقط به این بسنده می‌کنند که آیفونی «خوب» داشته باشند. حتی وزن و ابعاد هم در این دو گوشی مشابه هستند و فقط تعداد دوربین قاب پشتی است که این دو محصول را از هم متمایز می‌کند. دوربین‌های گوشی روی یک مربع مات روی بدنه درخشان گوشی قرار گرفته‌اند (در گوشی‌های Pro، این وضعیت کاملاً برعکس است و مربع دوربین‌ها با رنگی درخشان روی سطحی مات بدنه گوشی جا خوش کرده است).

  • گوشی های آیفون از کیفیت بالایی برخوردارند و از بهترین و پرطرفدارترین محصولات هستند اما شرکتهای چینی نسخه های کپی این گوشی های را تولید و به بازار عرضه می کنند.
  • عرضه‌ی گوشی ایفون مینی و SE باعث شد قیمت آیفون نیز تا حدودی تلطیف شود و اپل بازار بزرگ‌تری را تسخیر کند.
  • شرکت اپل پس از ساخت دو سری گوشی موبایل با صفحه نمایش بزرگ، این بار درسال 2016 تصمیم به ساخت گوشی جدیدی به نام آیفون SE کرد که مشابه آیفون 5 با همان اندازه و فرمت بوده است.
  • آیفون ایکس به صورت جهانی در دو نسخه با حافظه ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود و اپل به ترتیب قیمت ۹۹۹ و ۱۱۴۹ دلار برای این گوشی در نظر گرفته، به همین دلیل آیفون ۱۰ گرانترین گوشی عرضه شده اپل تا این تاریخ است.
  • این موبایل دارای 2 لنز 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی است که دارای گشودگی دیافراگم 2.4 و 1.6 هستند.

البته با یک راهنمای خرید دقیق و آگاهی از مدل‌های مختلف این تلفن همراه به راحتی می‌توانید، مدلی که مناسب شما باشد را پیدا کرده و برای رفع نیاز خود خریداری کنید. در این مقاله از فروشگاه فونر سعی کردیم به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت انواع مدل گوشی‌های آیفون بپردازیم. گوشی آیفون اپل، بدون شک معروف ترین و حتی به جرات می توان گفت یکی از خواستنی ترین مدل های گوشی برای خرید در سراسر جهان به شمار می آیند. برای خرید گوشی‌های اپل باید دقت بیشتری نسبت به خرید تلفت همراه از سایر برند‌ها، به خرج داد. آیفون دارای سیستم عامل ios بوده که این موضوع مهم‌ترین ویژگی گوشی‌های اپل است. سبستم عامل ios تفاوت بسیاری با اندروید داشته و این تفاوت در کشور ما که دسترسی کامل به تمام امکانات این سیستم عامل را ندارد، بیشتر است.

گوشی اپل (استوک) iPhone 12 Pro | حافظه 256 گیگابایت ا Apple iPhone 12 Pro (Stock) 256 GB

شرکت‌های سازنده نیز به این امر واقف بوده و روز‌به‌روز به فعالان این حوزه افزوده می‌شود. برندهای نوظهور چینی این روزها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و شاید در سال‌های آینده شاهد رقابت آن‌ها با گوشی اپل باشیم. گوشی آيفون در کشور ما کالایی لوکس محسوب می‌شود، با این حال بسیاری بدون توجه به قیمت گوشی اپل یا کاربردی بودن آن در ایران، خرید آیفون را یکی از نیازهای خود می‌دانند. دسته‌ی دیگر طرفدار کیفیت گوشی های آیفون و اکوسیستم iOS هستند؛ معمولا برای افرادی که از ابتدا کاربر موبایل آیفون بوده‌اند، خروج از دنیای iOS و مهاجرت به اندروید دشوار است . گذشته از کیفیت، این نرم افزار و اکوسیستم اپل است که باعث می‌شود کاربران گوشی آیفون با وجود برخی محدودیت‌ها دست از خرید آیفون برندارند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Pro دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت (Not Active)

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری