فروشگاه موبولیتی گوشی اپل iPhone 12 ProNot Active حافظه 256 گیگابایتی تک دو سیم کارت | funmobile

این گوشی آیفون ویژگی‌های پرچمدار از سری خود را ندارد، اما یک گوشی رده بالا و بسیار با کیفیت با سایز متوسط در بازار به‌شمار می‌رود. نمایشگر این مدل دارای ProMotion نیست، اما 28 درصد روشن‌تر نسخه نسل قبلی خود است. طول عمر باتری آیفون 13 نیز از نسل قبلی یعنی آیفون 12 بالاتر بوده و شرکت اپل مدعی است که این تلفن همراه 12 ساعت بیشتر از آیفون 12 دوام می‌آورد. گوشی های آیفون از نظر کیفیت و کارایی در میان برترین ها قرار دارند و از نظر ماندگاری نیز بسیار با دوام هستند به طوریکه با خرید یک گوشی آیفون می توان مدت ها از بابت داشتن یک گوشی با کیفیت و بدون نیاز به تعویض، آسوده خاطر بود. آیفون ۷ و ۷ پلاس از نظر طراحی کاملاً شبیه به نسل‌های گذشته خود هستند و تغییرات بسیار کمی در آن‌ها قابل مشاهده است. پنل جدید به کار رفته در این محصول چیزی حدود ۲۵ درصد روشن‌تر از نسل گذشته خود است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 دوسیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

اگر یک گوشی آیفون اپل جدید می‌خواهید که همه‌ی ویژگی‌هایش در حد مطلوب باشد و صفحه نمایشی نسبتا بزرگ داشته باشد، خرید آیفون 13 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. برای خرید گوشی های موبایل اپل از کاربران به صفحهگوشی های اپل فروشی کاربرانمراجعه نمایید. برای خرید گوشی های موبایل اپل از کاربران به صفحه گوشی های اپل فروشی کاربرانمراجعه نمایید. اولین گوشی آیفون دارای صفحه‌نمایشی ۳.۵ اینچی لمسی بود که کیبورد فیزیکی نداشت و کاربران برای ورود متن به موبایل آیفون باید از کیبورد مجازی استفاده می‌کردند. ایفون دارای بدنه‌ای فلزی و زیبایی بود که لوگوی اپل در پنل پشتی به چشم می‌خورد.

  • این مدل تا حد بسیاری شبیه به آیفون 8 است و آنطور که انتظار دارید مدرن نیست.
  • شما می توانید با مقایسه بسته بندی و شماره سریال گوشی با مدل اصلی از اصل بودن و یا فیک بودن گوشی خود با خبر شوید.
  • البته بعدها در سال 2019، اپل برای آیپد، سیستم عامل ویژه‌ی iPadOS را معرفی کرد تا کاربران، حداکثر استفاده را از نمایشگرهای بزرگ این تبلت‌ها ببرند.
  • گوشی های آیفون روی پلتفرمی بنا شده‌اند که ثبات و امنیت بالایی دارد و به‌راحتی به دیگر دستگاه‌های ساخت Apple متصل می‌شود.
  • رنگ بندی های جدید و جذاب که واقعا حس فوق العاده ای رو بهمون منتقل میکنن.

ضد آب بودن در چند سال گذشته تقریبا به یکی از ویژگی های اصلی هر گوشی هوشمند تبدیل شده است و به عنوان یکی از شاخص‌های برتر گوشی محسوب می‌شود. عدد بعد از کلمه IP نشانه میزان حفاظت گوشی در مقابل گردوغبار است که اغلب در موارد استاندارد این عدد 6 می‌باشد. عدد بعدی مربوط حفاظت گوشی در مقابل مایعات است که در گوشی‌های هوشمند ضد آب حداقل این عدد 7 است. اعداد کمتر از 7 نشان دهنده این است که گوشی، خاصیت ضد آبی و غوطه ور شدن در آب را ندارد.

http://businesset.irهمچنین آخرین تخفیفات مجله خبری موبایل فانتیک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید. با توجه به نرخ ناپایدار ارز بهتر است قیمت ها را به دلار چک کنیم و به ریال تبدیل کنیم. اکنون جدیدترین سری گوشی های آیفون در مدل مینی با قیمت 729 دلار، معمولی با قیمت 829 دلار، پرو 999 دلار و پرو مکس 1099 دلار در بازار عرضه می شوند. اگر به‌صورت حرفه‌ای با موبایل عکاسی و فیلم‌برداری می‌کنید، آیفون 13 پرو توانایی بیش‌تری برای پوشش نیازهای شما دارد. مشخصات فنی این گوشی، ترکیبی است از صفحه نمایش آیفون 13 و سخت افزار آیفون 13 پرو مکس. اگر می‌خواهید قوی‌ترین دوربین و سخت‌افزار ممکن را داشته باشید، اما جابه‌جایی و کار کردن با دستگاه‌های بسیار بزرگ برای‌تان سخت است، iPhone 13 Pro همراه خوبی برای شما محسوب می‌شود.

دوربین سلفی دستگاه هم از 7 به 12 مگاپیکسل ارتقاء پیدا کرده و علاوه بر عکاسی بسیار شفاف تر و با کیفیت تر؛ حالا میتونه با کیفیت 4K توی نرخ 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنه. این یعنی پردازنده گوشی به کمک این لنز قدرتمند اومده و همه نیاز های شمارو برای ضبط انواع ویدئو و مکالمات تصویری رفع میکنه. اماآیفون X که برخی آن را آیفون 10 می نامند، با طراحی بدون حاشیه و قابلیت‌های جذابی مانند حسگرهای تشخیص چهره بار دیگر بازار عرصه فناوری اطلاعات را دچار تحول و دگرگونی کرد. حذف پورت لایتنینگ مزایای بسیاری دارد، برای مثال می تواند مقاومت گوشی را در برابر آب افزایش دهد، فضای بیشتری برای تعبیه باتری بزرگتر با ظرفیت بیشتر یا آنتن های مودم 5G باز کند و …

گوشی اپل iPhone 11 با ظرفیت 256 گیگابایت تک سیم کارت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری