فرش 700 شانه خرید فرش 700 شانه ارزان و به صرفه شهر فرش

فرش 700 شانه خرید فرش 700 شانه ارزان و به صرفه شهر فرش

قیمت فرش 700 شانه 8 رنگ به نسبت تعداد رنگ های 10 و 12 رنگ به کار رفته در فرش، فرش هفتصد شانه کمتر است. نقشه جدید سالار سرمه ای رنگ با درجه یک ترین کیفیت در کارخانه کاشان . نقشه ی افشان مدل روژین زمینه دودی- کیفیت درجه یک با 5 سال ضمانت . فرش ماشینی 700 شانه درجه یک با تراکم 2550 در کارخانه کاشان .

  • این نکته هم حائز اهمیت میباشد که وقتی در جامعه خرید فرش ارزان قیمت نسبت به سالهای قبل بیشتر شده است، یکی از دلایل آن صدق بر همین مطلب است که فرش ارزان قیمت که از فروشگاههای اینترنتی معتبر خریداری شده است مورد رضایت بیشتر مردم بوده است.
  • نقشه زیبای ناردون با تنوع رنگبندی همراه با ده سال ضمانت کیفیت .
  • افزایش ضخامت فرش باعث می شود که فرش هفتصد شانه نرم تر باشند.

یکی از مهم ترین نکاتی که شاید در زمان خرید فرش ماشینی ارزان قیمت از آن غافل می شوید این که به دستگاه بافت فرش توجهی نمی کنید! نوع دستگاه بافت فرش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که برای بافت فرش 700 شانه ارزان از دستگاه HCPX2 استفاده می شود که این دستگاه از جدیدترین دستگاه های روز وندویل بلژیک با دقت و سرعت عملی بالا نیز است. مزیت خرید اینترنتی در مقایسه با خرید حضوری فرش می توان به دسترسی آسان و بدون محدودیت انواع فرش ماشینی است، در این روش خریداران گرامی می توانند انواع فرش دلخواه خود را بدون صرف هزینه های اضافی جهت رفت و آمد و … را به راحتی و تنها با چند کلیک اقدام به خرید فرش دلخواه خود نمایند. بر همین اساس تنها شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی قصر فرش می توانید انواع جدیدترین و زیباترین فرش های ایرانی را مشاهده و اقدام به خرید فرش دلخواه خود نمائید.

ارزان ترین قیمت فرش 700 شانه طرح ژیلا کاشان

نقشه ترنجدار بسیار چشمگیر گل برجسته – طرح سحر 1200 شانه تراکم 3600 زمینه کرم . فرش ماشینی تاج ماهی – ریزبافت ترین فرش کاشان 1200 شانه تراکم 3600 در سه رنگبندی زیبا و متنوع . طرحی خاص و جدید از کارخانه فرش کاشان – فرش ماشینی 700 شانه درجه یک 2550 تراکم ده رنگ . فرش گل برجسته به سبک مدرن – کد 3313 فرش ماشینی 700 شانه ده رنگ باکیفیت بالا و قیمت مناسب . فرش قیمت مناسب و درجه یک – کد 3400 هفتصدشانه 2550 تراکم ده رنگ در کارخانه فرش کاشان آماده سفارش گیری می باشد . جدیدترین نقشه 700 شانه تراکم تمام اکرولیک هیت ست – طرح زیبای افشان مینیاتور با متنوع ترین رنگبندی – کیفیت درجه یک .

ارسال رایگان درب منزل

فرش های 700 شانه در طرح های مدرنیته نیز بافته می شوند که تنوع رنگ در این طرح ها کمتر است و مناسب با سلیقه جوانان و نوجوانان است. طرح های روی آن ساده تر از طرح های سنتی و کلاسیک 700 شانه است و همانند طرح های سنتی کلاسیک از الگوی خاصی پیروی نمی کنند. طرح های مدرنیته بیشتر با رنگ های لایت و ملون طراحی می شود و برای انواع دکوراسیون های مدرنیته امروزی و مینیمال مناسب است. وجود ترنج در مرکز فرش های 700 شانه نمادی از حوض کاشی کاری شده در وسط باغی پر از گل است که متن زمینه هم نماد گل های زیبای باغ است. منشا این طرح از مکتب شاه عباسی بوده است که طراحان خوش سلیقه توانسته اند روز به روز بر زیبایی این طرح سنتی و کلاسیک بیفزایند و با ارائه دادن این طرح در رنگ های ملون و خنثی و ترکیب آن با طرح های افشان و خشتی، این طرح سنتی را برای دکوراسیون های امروزی مناسب کنند.

خرید فرش 700 شانه به قیمت کارخانه

درست است که تراکم بالا سبب ظرافت و زیبایی طرح و نگاره می شود ولی سفتی فرش را نیز در بر دارد. از این رو توصیه می شود برای مکان هایی که از زمین به عنوان استراحت استفاده می شود فرش های 700 شانه خریداری شود. فرش کرم در دکوراسیون های مجلل بهتر است از طرح های سنتی انتخاب شود و ست کردن این طرح و رنگ با مبلمان منبت کاری شده استیل به رنگ قهوه ای یا طلایی ست کنید. در فرش های کرم رنگ جدید که رنگ گل های روی آن صورتی یا گلبهی است می توان با رنگ صورتی یا گلبهی ست کرد. رنگ کرمی که گل های آن آبی است می توان با رنگ آبی یا سرمه ای ست کرد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری