علم و تکنولوژی موبایل و گجت | funmobile

در این صورت می‌توان همچون دکل‌های مخابراتی، آن‌ها را در اطراف محدوده یک شهر نصب کرد تا گوشی‌های هوشمند به صورت مداوم و بدون نیاز به اتصال به کابل‌های الکتریکی شارژ شوند. همچنین با توجه به نحوه عملکرد این شارژرها، میزان ظرفیت باتری این دستگاه‌ها همیشه بر روی 100 درصد باقی می‌ماند و دیگر نگرانی در هنگام استفاده از گوشی‌های هوشمند در محیط‌های باز و بدون دسترسی به پریز‌های برق وجود نخواهد داشت. بدیهی است که دوربین پشتی گوشی‌های هوشمند یکی از تمرکز اصلی تمام تولیدکنندگان اصلی گوشی های هوشمند بوده است.

۸ نوآوری برتر فناوری گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۰ +عکس

به هر حال ، این یکی از ویژگی های کمیاب است که از طریق اپل ظاهر شد و در ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ قرار دارد. نوآوری در فن آوری به هزینه های زیادی نیاز دارد و این در مورد ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ صادق است. این فناوری شامل یک مکانیسم قوی ، یک قاب بزرگ و سایر قسمتهایی است که از قسمتهای پیچیده تشکیل شده است. اگر کوچک سازی و کنترل هزینه فناوری Micro PTZ حل شود ، چشم انداز برنامه حتی گسترده‌تر خواهد بود.

  • حتی ممکن است بخواهید فیلم یا صدایی را ضبط کنید و متوجه شوید نمی‌توانید این کار را انجام دهید، چون حافظه دستگاه پر شده است.
  • متاسفانه زمان مشخصی برای اجرایی شدن این تصمیم اعلام نشده و هنوز معلوم نیست چه زمانی شاهد حسگر اثر انگشت و سایر ویژگی ها در گوشی های میان رده و حتی پایین رده سامسونگ خواهیم بود.
  • تراشه Apple M۱ نوعی تست اولیه است و در آینده ، M۲ و M۳ سازگاری های نرم افزاری و سخت افزاری و تغییرات بیشتری را در بازخورد تراشه Apple M۱ ایجاد خواهند کرد.
  • اما برای تولید این دستگاه‌ها نیاز است که علاوه بر صفحه نمایش، دیگر قطعات سخت افزاری نظیر بردهای الکترونیکی نیز قابلیت کششی داشته باشند.
  • گوشی های هوشمند با لرزشگیر خوب غالباً ترکیبی از لرزشگیر نوری OIS و لرزشگیر الکترونیکی تصویر OIS استفاده می کنند تا به نوعی این مشکل را برطرف کنند.
پوشش شیشه ای گوشی های هوشمند بسیار آسیب پذیر است، همچنین یکی از گرانترین قطعات هنگام تعمیر دستگاه است. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که کاربران نه دوست دارند جلوی شیشه گوشی هوشمند هنگام افتادن شکسته شود و نه اینکه شیشه تلفن هوشمند در حین استفاده خراشیده شود. گوشی‌های هوشمند با صفحه تاشو می‌توانند کاربری را در حد زیادی بهبود بخشند. از این نظر، این فناوری می‌تواند بیشترین ویژگی مورد تقاضا کاربران در میان ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ باشد.

چطوری متوجه شیم گوشی ما nfc داره؟

این مجله خبری موبایل فان حتی می‌تواند محدود به گوشی‌های هوشمند نباشد و برای شارژ گجت‌های همراه دیگری نظیر ساعت‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ ها، هدفون‌های بی‌سیم و… در قابلیت مهم دیگر می‌توان از این شارژرهای قدرتمند برای تامین انرژی موردنیاز خودروهای الکتریکی که این روزها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌ استفاده کرد. همانطور که مشاهده می کنید ، بسیاری از ویژگی ها در لیست ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ هنوز نابالغ هستند. این به معنای ساده این است که یا در گوشی های آینده نمایش داده نمی شوند یا بهترین عملکرد مورد نیاز ما را ارائه نخواهند داد. علاوه بر نوآوری های سازندگان گوشی های هوشمند در ساختار گوشی های هوشمند ، دستاوردهای فن آوری شرکت های بالادستی را نمی توان نادیده گرفت. امسال ، نسل جدید Corning’s Gorillas Glass Victus به بهبودهایی در مقاومت در برابر خراش و مقاومت در برابر افت رسیده است.

اخبار و اطلاعیه های زوم تک

در عین حال ، فناوری فرآیند ۷ نانومتری ارزان شده است بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان و کاربرانی که توانایی خرید تراشه‌های ۵ نانومتری را ندارند ، به راحتی می‌توانند از تراشه‌های ۷ نانومتری استفاده کنند. هر برندی برای گوشی خود ترفندهایی را طراحی می‌کند تا کاربران با استفاده از آن‌ها تجربه کاربری خوشایندی داشته باشند. در ادامه چند ترفند و نکته در گوشی های سامسونگ گلکسی که باید بدانید را توضیح می‌دهیم. سامسونگ چندي پيش گوشي Galaxy A8s را به عنوان اولين گوشي هوشمند مجهز به پنل نمايش Infinity-O معرفي کرد. اين غول تکنولوژي روز گذشته از همان دستگاه هوشمند اين بار تحت عنوان Galaxy A9 Pro براي بازارهاي جهاني رونمايي کرد.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری