شش پیش‌بینی عجیب؛ گوشی‌های هوشمند در آینده به چه فناوری‌های جدیدی مجهز می‌شوند؟ | funmobile

هر دو گزارش حاکی از این بودند که این تغییر، در زودترین زمان ممکن، تا سال ۲۰۲۳ رخ نخواهد داد– اما ممکن است پس از آن رخ دهد. با این حال، در سال‌های اخیر، استفاده از «یواس‌بی-سی» (USB-C) بیشتر به یک روال استاندارد و معمول در ابزارهای اپل تبدیل شده است. این نکته «آی‌پد»های اپل نیز شامل می‌شود که قادرند از انتقال سریع‌تر داده‌ها و قابلیت‌های شارژ شدن با رابط‌های جدیدتر، استفاده کنند.

قرار

بااین‌حال گلکسی اس ۲۳ اولترا توانسته است آیفون ۱۴ پرو مکس با چیپ A۱۶ Bionic را شکست دهد. برقراری ارتباط در طول تاریخ حیات انسان اشکال گوناگونی به خودش گرفته و همیشه در حال پیشرفت بوده. در قرن قبل انواع سیم‌ها نقش بسیار مهمی در ارتباط بین انسان‌ها با همدیگه و تعامل انسان با ماشین‌ها ایفا کردن اما الان دیگه کم‌کم سیم هم جای خودش رو به انواع فناوری‌های جدید داده و تکنولوژی بی‌سیم در تمام محصولات ارتباطی دیده می‌شن. فناوری NFC گوشی یکی از همین موارده که امروزه در گوشی‌های هوشمند نقش مهمی رو ایفا می‌کنه.

http://businesset.irدر حال حاضر تقریبا تمام کشورهای توسعه‌یافته جهان از فناوری NFC و انواع کاربردهای اون پشتیبانی می‌کنن. در میان این کشورها، فرانسه، آلمان، هند، کره جنوبی، سریلانکا، ژاپن، استرالیا، آمریکا و کانادا گسترده‌ترین پشتیبانی از این فناوری رو ارائه می‌دن. در قاره آفریقا هم کشورهای کنیا، آفریقای جنوبی و لیبی هم در بخش‌های مختلف از NFC استفاده می‌کنن. از میدان‌های الکترومغناطیسی می‌شه برای انتقال داده یا القای جریان الکتریکی در یک دستگاه دریافت‌کننده استفاده کرد.

دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه از آغاز فروش سری گلکسی S23 سامسونگ در بازار ایران خبر داد؛ اما گوش…

بخش مقالات تعمیرگاه اچ تی سی با ارائه مقالات به روز به شما عزیزان این امکان را فراهم می کند تا به روزترین اطلاعات را در اختیار داشته باشید. این تراشه‌ها همچنین در قابلیتی جالب‌تر می‌توانند برای ثبت تصاویر و ویدیوها، تماشای فیلم، اجرای بازی‌ها و مشاهده هولوگرام سه بعدی از اشیا مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. با این تفاوت که به جای نمایش تصاویر توسط نمایشگر موجود در گوشی‌های هوشمند امروزی یا آنچه در بالا در مورد عینک‌ها بیان شد، این تراشه‌ها می‌توانند تصاویر را بدون نیاز به ابزار خاصی بر روی چشم انسان به نمایش درآورند. به عبارتی دیگر این تراشه‌ها تمامی قابلیت‌های گوشی‌های امروزی و عینک‌های هوشمند آینده را دارند اما در قیاس با آ‌ن‌ها دسترسی راحت‌تری دارند.

نحوه فعال سازی حالت ناشناس گوگل کروم برای کاربران اندروید

گروه صنعتی مجله خبری موبایل فان خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای از توقف تولید پژو 206 در سال جاری خبر داد و جایگزین‌های این خودرو فرانسوی پرفروش را معرفی کرد. همچنین NFC به بخش‌هایی که طی دهه اخیر محبوبیتی فراوانی پیدا کردن هم نفوذ کرده. فناوری NFC تنها برای انتقال اطلاعات و به اشتراک‌گذاشتن محتوای چندرسانه‌ای مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در حال حاضر دو استفاده اصلی از تکنولوژی NFC (ان اف سی) و دستگاه‌های اون وجود داره که عبارتند از پرداخت‌های روزمره و پرداخت با استفاده از موبایل. در همین نقطه‌ست که یکی از بزرگترین تفاوت‌های NFC با فناوری‌های مشابه دیگر مثل بلوتوث و وایفای آشکار می‌شه. NFC گوشی رو می‌شه برای القای جریان الکتریکی در اجزای پسیو و همچنین تنها انتقال داده مورد استفاده قرار داد.

  • براساس گزارش برخی دارندگان گلکسی زدفولد ۳، با پایان‌یافتن دوره‌ی گارانتی، نمایشگر داخلی این دستگاه بدون هیچ آسیب قبلی فیزیکی‌ای می‌شکند.
  • گوگل نیز مشغول آزمایشات مشابه‎ای در این زمینه از طریق Google Photos است، اما پیشرفت سخت‌افزاری هم می‎تواند سرعت رسیدن به چنین امکاناتی را تسریع کند.
  • چندی پیش یک کمپانی چینی اولین گوشی هوشمند تاشو با عنوان Royole FlexPai را به نمایش گذاشت و حالا شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و هواوی نیز از محصولات خود در این زمینه پرده‌برداری کرده‌اند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری