سیستم حضور و غیاب اداری، برای شرکت‌های بزرگ و کوچک

سیستم حضور و غیاب چیست و چگونه کار می‌کند ؟

سیستم حضور و غیاب شامل دستگاه و نرم افزار حضور و غیاب می‌شود. دستگاه حضور غیاب یا ساعت زنی، ورود و خروج پرسنل را ثبت می‌کند و نرم افزار پس از پردازشهای لازم، گزارشات ورود و خروج و کارکرد آنها را در اختیارتان می‌گذارد.

بنابراین برای اینکه یک اتوماسیون کامل ثبت تردد داشته باشید باید هم دستگاه سخت افزاری و هم نرم افزار آن را تهیه نمایید.

 

سیستم حضور و غیاب اداری چیست ؟

سیستم حضور و غیاب اداری مناسب برای محیط‌های کارمندی و اداری است. بالطبع هر کسب و کاری با توجه به شرایط محیط کار می‌توان از دستگاه های متفاوتی استفاده نماید. سیستم حضور غیاب اداری نیز می‌تواند به صورت دستگاه+نرم افزار باشد و یا حتی می‌تواند از اتوماسیون بدون نیاز به دستگاه یا حضور و غیاب آنلاین نیز استفاده نماید.

البته ابتدا باید شرایط و ضوابط آن سازمان را باید سنجید و سپس نسبت به تهیه یک سامانه حضور غیاب مناسب اقدام کرد.

سیستم حضور و غیاب اداری مناسب برای شرکت‌های کوچک

تعداد زیادی از ادارات و شرکت‌های خصوصی کوچک و نوپا دارای محیط کاری کوچکی هستند و تعداد پرسنل کمی هم دارند. در اینجا سیستم حضور و غیاب اداری مناسب برای این کسب و کارها را معرفی می‌کنیم.

برای این شرکت‌ها از دو نوع سیستم حضور غیاب می‌توان استفاه کرد.

  1. حضور و غیاب آنلاین بدون نیاز دستگاه : این سیستم حضور و غیاب مبتنی بر موبایل است و در آن یک اپلیکیشن بر روی گوشی پرسنل نصب شده و از طریق آن (با استفاده از لوکیشن، wifi یا بلوتوث) تردد کارکنان نصب می‌شود. اینجا دیگر نیازی به دستگاه حضور غیاب ندارید و هزینه‌ خرید سیستم حضور و غیاب اداری کاهش می‌یابد.
  2. دستگاه حضور و غیاب بهمراه نرم‌افزار رایگان : شرکت فروشنده سیستم حضور و غیاب در زمان تحویل دستگاه یک نرم‌افزار رایگان نیز در اختیار شما قرار می‌دهد و به این شکل هزینه تمام شده سیستم حضور غیاب اداری کاهش می‌یابد. در ادامه با این مدل بیشتر آشنا می‌شویم.

دستگاه حضور و غیاب مناسب محیط‌های اداری و کارمندی کوچک

 

اگر تعداد پرسنل کمی دارید، می‌توانید از دستگاه های حضور و غیاب zkteco که قیمت مناسب و به صرفه‌ای دارند استفاده کنید. ما در کنار این دستگاه ها یک نرم افزار حضور غیاب و حقوق و دستمزد رایگان نیز در اختیار شما قرار می‌دهیم. به این ترتیب شما با پرداخت هزینه دستگاه، دیگر نیازی به خرید نرم‌افزار نخواهید داشت.

سیستم حضور و غیاب اداری که از ما خریداری می‌کنید، شامل یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میشود. علاوه بر این نصب و راه اندازی و آموزش سیستم خریداری شده، به صورت آنلاین و رایگان انجام می‌شود و سیستم نصب شده شامل یکسال خدمات پشتیبانی رایگان آنلاین می‌شود.

شما تنها با پرداخت هزینه یک دستگاه، صاحب یک سیستم حضور و غیاب اداری کامل شده و از خدمات پشتیبانی خوبی نیز برخوردار خواهید شد.

تعدادی از دستگاه هایی که ما در قالب یک سیستم حضور غیاب اداری ارزان قیمت می‌توانیم به شما ارئه دهیم، عبارتند از :

  • دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی LX15 با قیمت 2 میلیون و 300 هزار تومان
  • دستگاه انگشتی-کارتی K14 با قیمت 3 میلیون و 200 هزار تومان
  • دستگاه حضور و غیاب انگشتی-کارتی F22 با قیمت 4 میلیون و 300 هزار تومان
  • دستگاه اثر انگشتی-کارتی ZX-52 با قیمت 3 میلیون تومان
  • دستگاه تشخیص چهره-انگشتی-کارتی UF100 با قیمت 4 میلیون و 400 هزار تومان

 

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09190273245 تماس بگیرید و یا به صفحه دستگاه حضور و غیاب و ساعت زنی برتر در سایت مجله حضور غیاب مراجعه نمائید، تا توضیحات تکمیلی و دستگاه های بیشتر را مشاهده نمایید.

 

سیستم حضور و غیاب اداری مناسب برای شرکت‌های بزرگ

شرکت های بزرگی که تعداد پرسنل زیادی دارند و یا شعبات مختلفی دارند باید از یک سیستم حضور و غیاب اداری قدرتمند استفاده نمایند. این شرکتها به خصوص باید در انتخاب نرم افزار دقت داشته باشند، چرا که دستگاه‌ها، فقط ورود و خروج را ثبت می‌کنند، اما نرم افزار حضور و غیاب باید شیفتها و تعداد پرسنل را پشتیبانی کند.

برای معرفی سیستم حضور و غیاب اداری مناسب برای شرکت‌های بزرگ، چند حالت وجود دارد :

  • اگر شرکت شما علیرغم گستردگی و تعداد زیاد پرسنل دارای شیفت‌های کاری ثابتی است، بنابراین به احتمال زیاد همان نرم افزار حضور و غیاب رایگان نیز جوابگوی کارتان خواهد بود.
  • در صورت تنوع و گستردگی شیفت‌های کاری و یا نیاز به مدیریت متمرکز چند نقطه از یک مرکز، باید از نرم افزار ویندوزی پیشرفته یا نرم افزار حضور و غیاب تحت وب استفاده نمایید. سیستم حضور و غیاب تحت وب امکانات بسیاری در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید مدیریت متمرکزی بر حضور غیاب شعبات مختلف سازمان خود داشته باشید.

در ادامه تعدادی از دستگاه های ساعت زنی مناسب برای استفاده در سیستم حضور و غیاب اداری بزرگ را معرفی می‌کنیم:

 

  • دستگاه حضور و غیاب انگشتی-کارتی F22 با قیمت 4 میلیون و 300 هزار تومان
  • دستگاه تشخیص چهره-انگشتی-کارتی Uface302 با قیمت 8 میلیون و 500 هزار تومان
  • دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره-انگشتی-کارتی AI07F با قیمت 9 میلیون و 500 هزار تومان

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری