سامسونگ تکنولوژی های جدید را به گوشی های ارزان قیمت خود می آورد | funmobile

نگاهی دقیق‎تر به روند کار و توسعه متخصصان ساخت تراشه همچون کوال‎کام می‎تواند به ما در حدس زدن وضعیت آینده فناوری دستگاه‎های موبایل کمک کند. خیلی از این قابلیت‎ها در حال حاضر درون تراشه‎های موجود در تلفن فعلی شما در حال اجرا هستند. Elon Musk بیانگذار کمپانی تسلا، سال گذشته شرکتی با عنوان Neuralink را تاسیس کرد که در حوزه فناوری‌های مربوط به Neural Lace فعالیت دارد. یکی از ایده‌های کنونی این کمپانی قرار دادن دو الکترود کوچک درون ذهن انسان است که به آن قابلیت می‌دهد با دستگاه‌ها و ماشین‌های مختلف ارتباط برقرار کند. این فناوری همچنین قرار است در آینده امکان دانلود و آپلود افکار مختلف بر روی این دستگاه‌ها را هم ممکن کند.

http://businesset.irحال باید دید کدام یک از این استراتژی ها در سال میلادی آینده موفق تر ظاهر می شود. نام ایمیل و وب سایت های من در این مرورگر برای دفعه بعد من نظر ذخیره کنید. فری بادز پرو ۲ پلاس علاوه‌بر پایش ضربان قلب، در‌صورت افزایش یا کاهش ضربان قلب بیشتر یا کمتر از حد معمول، به کاربر هشدار می‌دهد. استفاده از مطالب سایت ایران طرح فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. برنامه نویسان نرم افزاری جدید، طراحی کرده اند که از طریق آن می توانید راحت تر وارد حساب کاربری تان شوید. سنسورهای تشخیص اثر انگشت فعلی که می‎توانید آنها را در Galaxy S6 و iPhone 6 پیدا کنید از فناوری خازنی برای رد اثر انگشت شما استفاده می‎کنند.

  • هنوز شرکت های بزرگ گوگل و اپل از تجهیز گوشی های خود به این فناوری سخن نگفته اند.
  • سرعت انتقال داده از طریق NFC به اندازه 106، 212 یا 424 کیلوبیت بر ثانیه هستش که برای انتقال یک فهرست مخاطبان، تصویر یا موسیقی کافی هستش.
  • علاوه بر این، اگرچه ایده پیاده سازی این فناوری در گوشی‌های همراه بسیار جذاب به نظر می‌رسد اما ممکن است این کار به چند دهه زمان برای تحقیق و توسعه نیاز داشته باشد.
  • صفحات نمایش E-ink همچنین نسبت به نمایشگرهای OLED از مصرف انرژی کمتری برخوردار هستند و به همین دلیل می‌توانند موجب افزایش قابل توجه شارژدهی باتری گوشی‌های هوشمند شوند.
  • حرکت اپل به سمت «یواس‌بی-سی» (USB-C) طیف گسترده‌ای از مزایا را از جمله شارژ شدن سریع‌تر و امکان استفاده از رابط معمولی استاندارد در همه ابزارهای آن، در پی دارد.
این دوربینها برای کسانی که به عکاسی حرفه ای نیاز ندارند و فقط برای ثبت خاطرات خود عکس می گیرند ساخته شده . در سالهای قبل کیفیت تصاویر گرفته شده با موبایل به پای دوربینهای دیجیتالی نمی رسید اما امروزه با جاسازی لنزهای دقیق و با رزولوشن بالا بهانه ای برای خرید دوربین عکاسی یا فیلم برداری باقی نمی ماند . مطمئناً این دستگاه‌های جدید دارای دوربین نیز خواهند بود تا برای ثبت تصاویر و ویدیوها نیز مناسب باشند. ممکن است در هنگام روشن شدن دوربین، یک فریم مجازی در جلوی چشم کاربران به نمایش درآید تا به آن‌ها نشان دهد دقیقاً مشغول ثبت تصویر از کدام بخش از محیط اطراف خود هستند. کاربران از گوشی های هوشمند برای فیلم برداری همیشه استفاده می کنند، بنابراین کاربران الزامات جدیدی برای پایداری در فیلم برداری دارند تا موجب کلافگی و عصبانیت آن ها نشود. گوشی های هوشمند با لرزشگیر خوب غالباً ترکیبی از لرزشگیر نوری OIS و لرزشگیر الکترونیکی تصویر OIS استفاده می کنند تا به نوعی این مشکل را برطرف کنند.

تاثیر ترامپ: سامسونگ ممکن است یک کارخانه در ایالات متحده بسازد

Gorillas Glass Victus از نظر مقاومت در مقابل خراش و ضربه با محصولات قبلی متفاوت است و این برای افرادی است که دوست ندارند روکش محافظتی روی صفحه نمایش دستگاه بگذارند. اپل اولین شرکتی نیست که می‌خواهد گوشی‌های هوشمند ، تبلت‌ها ، رایانه‌های شخصی و سایر دستگاه ها را با هم متحد کند. اما اپل به طور قطع اولین سازنده‌ای است که به یکپارچه سازی ارگانیک چنین دستگاه‌هایی دست یافته است، به همین دلیل تراشه M۱ اپل موجی عظیم ایجاد کرده است. تراشه Apple M۱ نوعی تست اولیه است و در آینده ، M۲ و M۳ سازگاری های نرم افزاری و سخت افزاری و تغییرات بیشتری را در بازخورد تراشه Apple M۱ ایجاد خواهند کرد. اما دستگاه‌های اکتیو هم قادر به ارسال و هم قادر به دریافت اطلاعات و داده هستن.

«جانوران» جوایز گویا ۲۰۲۳ را درو کرد/ معرفی برندگان اسکار اسپانیا

براساس گزارش برخی دارندگان مجله خبری موبایل فان زدفولد ۳، با پایان‌یافتن دوره‌ی گارانتی، نمایشگر داخلی این دستگاه بدون هیچ آسیب قبلی فیزیکی‌ای می‌شکند. شارژر سوپر فست سامسونگ گلکسی S20از شدت جریان ۳ آمپر در حالت عادی و ۵ آمپر در حالت شارژ سریع با ولتاژ ورودی ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت پشتیبانی می‌نماید. همچنین این شارژر دیواری باوین BAVIN دارای کابل شارژ لایتنینگ بوده و کاربران برای شارژ گوشی های مجهز به پورت لایتنینگ به کابل شارژ جداگانه نیاز نخواهند داشت. کابل شارژ از بدنه آداپتور مجزا است و کاربران می توانند کابل شارژهایی با کانکتورهای مختلف به این آداپتور متصل کنند. این تکنولوژی به زبان ساده اینه که ، میاد ماکزیمم ولتاژی که گوشی شما میتونه دریافت کنه رو سنجش میکنه و این تکنولوژی عمومی هست و مخصوص به یک شرکت و کمپانی هم نیست.

دیتابیس گارانتی‌های دیجیتال با طرح اندر حکایت گارانتی در ایران

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری