زومیت اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی | funmobile

یک فناوری که کاربران آندروید به آن علاقمند هستند اما به آن زیاد اهمیت ندادند، حالا کم کم راه خود را به سمت آی‎فون جدید باز می‎کند. نینتندو و سونی در سرتاسر دنیا به فروش می روند اما انگار نمی شود در دنیایی که مردم با گوشی هایشان همه کار می کنند الی برقرای ارتباط به جنگ اسمارت فون ها رفت . فروشگاه های نرم افزاری اپل و گوشی های اندرویدی هزاران بازی را برای گوشی های خود طراحی مرده اند . پس چه لزومی به داشتن یک کنسول بازی جداگانه می باشد ؟ حتی برای بازی های 3 بعدی هم گوشی های 3 بعدی مثل LG Thrill یا HTC EVO 3D موجود می باشند .

گوشی های با نمایشگر انعطاف پذیر از جدیدترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019

جدیدترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019 گوشی های با صفحه نمایشی تغییر پذیر است. در حالی که شرکت هواوی اعلام کرده است این نوع موبایل را تا سال آینده روانه بازار خواهد کرد، شرکت سامسونگ توانسته است نمونه اولیه این گوشی را تولید کنند. فناوری دوربین های چندگانه چندی است در گوشی های هوشمند طرفداران زیادی پیدا کرده است. بعد از افزایش تعداد لنز دوربین گوشی در مدل های مختلف شرکت نوکیا خبر از انتشار گوشی هوشمند با 5 لنز را می دهد. اخیرا خبری در مورد شرکت ال جی نیز مبنی بر انتشار گوشی با دوربین 16 گانه نیز منتشر شده است. اما طبق اخبار رسمی شرکت ال جی، گوشی پرچمدار آن با دوربین 8 گانه عرضه خواهد شد.

از گوشی‌های سال ۲۰۱۹ چه انتظاراتی داشته باشیم؟

بخش مقالات تعمیرگاه اچ تی سی با ارائه مقالات به روز به شما عزیزان این امکان را فراهم می کند تا به روزترین اطلاعات را در اختیار داشته باشید. این تراشه‌ها همچنین در قابلیتی جالب‌تر می‌توانند برای ثبت تصاویر و ویدیوها، تماشای فیلم، اجرای بازی‌ها و مشاهده هولوگرام سه بعدی از اشیا مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. با این تفاوت که به جای نمایش تصاویر توسط نمایشگر موجود در گوشی‌های هوشمند امروزی یا آنچه در بالا در مورد عینک‌ها بیان شد، این تراشه‌ها می‌توانند تصاویر را بدون نیاز به ابزار خاصی بر روی چشم انسان به نمایش درآورند. به عبارتی دیگر این تراشه‌ها تمامی قابلیت‌های گوشی‌های امروزی و عینک‌های هوشمند آینده را دارند اما در قیاس با آ‌ن‌ها دسترسی راحت‌تری دارند.

http://businesset.ir

بااین‌حال گلکسی اس ۲۳ اولترا توانسته است آیفون ۱۴ پرو مکس با چیپ A۱۶ Bionic را شکست دهد. برقراری ارتباط در طول تاریخ حیات انسان اشکال گوناگونی به خودش گرفته و همیشه در حال پیشرفت بوده. در قرن قبل انواع سیم‌ها نقش بسیار مهمی در ارتباط بین انسان‌ها با همدیگه و تعامل انسان با ماشین‌ها ایفا کردن اما الان دیگه کم‌کم سیم هم جای خودش رو به انواع فناوری‌های جدید داده و تکنولوژی بی‌سیم در تمام محصولات ارتباطی دیده می‌شن. فناوری NFC گوشی یکی از همین موارده که امروزه در گوشی‌های هوشمند نقش مهمی رو ایفا می‌کنه.

فروشگاه ما

برای این‌که مجله خبری موبایل فان‌های پسیو از این طریق فعال بشن باید در یک محدوده خاص قرار بگیرن. متاسفانه القایی که توسط تکنولوژی NFC ایجاد می‌شه به حدی نیست که بتونه باتری گوشی‌های هوشمند ما رو شارژ کنه اما فناوری شارژ بی‌سیم QI بر اساس همون اصول فناوری ان اف سی بنا نهاده شده. محققان ایرانی موفق به ساخت سیستم هوشمند سازی خانه شدند تا بتوان بدین واسطه منزل را با تلفن همراه کنترل کرد. البته باید توجه داشت برخی کارشناسان بر این باورند دستیابی به تکنولوژی اینترنت اشیا یا منازل هوشمند خطرات دسترسی اطلاعاتی هکر ها و سیستم های جاسوسی را افزایش می دهد. شما هم می‌توانید نظرات خود در مورد فناوری‌های جدیدی که ممکن است در طی سال‌های آینده در گوشی‌های هوشمند ببینیم، با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

  • این نمایشگرهای بسط پذیر، علاوه بر اینکه می‌توانند برای بزرگ یا کوچک شدن گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار بگیرند، قادر هستند ابعاد جدیدی از قابلیت‌ها را در حالت گیمینگ یا تماشای ویدیو به این دستگاه‌ها اضافه کنند.
  • این شرکت یک نمونه جدید از اسکنر اثر انگشت فراصوت را در اختیار دارد که از یک لایه فیزوالکتریک برای تولید امواج اولتراسوند استفاده می‎کند.
  • دفترچه یادداشت دارند ، دفترچه تلفن دارند ، بازی های فکری دارند ، می توانید با آنها نقاشی بکشید ، لیست انجام کار می توانید درست کنید و … اما مسلما تمام این کارها با موبایل هم انجام شدنی است حتی با کیفیت و سرعت بیشتر .
  • ازطرفی می دانیم طبق گفته های سامسونگ سال آینده سال انقلاب سیستم عامل تایزن خواهد بود و این شرکت در نظر دارد سرمایه گذاری ویژه ای بر روی آن داشته باشد.
  • این سامانه از سیگنال‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی برای خوندن و نوشتن اطلاعات بدون تماس بین اشیا استفاده می‌کنه.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری