رفع مشکل ریستارت شدن یا خاموش و روشن شدن مداوم گوشی های اندروید

طبق گزارشاتِ چهارماهه نخست سال 2018، گوشی شیائومی POCO F1 با غلبه بر رقبایی مانند OnePlus 6، به پرفروشترین گوشی شیائومی فروخته شده در هند تبدیل شده است. هواوی با ارائه کیفیت مناسب به سرعت به یکی از محبوبترین مارکهای گوشی هوشمند در جهان تبدیل شده است. در بین انواع گوشیهای شیائومی سری Redmi به عنوان یکی از ارزان ترین موبایلها برای افرادی که توانایی خرید گوشی شیائومی با قیمت بالا را ندارند معرفی شد. به روی خود گزینهی Assistant که کلیک کنید به بخشی منتقل میشوید که در آن میتوانید به طور کامل تنظیمات این منو را تغییر دهید. معمولا وارد شدن ضربه محکم به گوشی یا افتادن آن از ارتفاع به قطعات ال سی ضربه وارد کرده و باعث خراب شدن و سوختن آن می شود. این گوشی از یک روکش مات مسطح هم در پایین خود استفاده میکند و الگوهای خطدار مورب هم سبب شدهاند که حس دلپذیری از آن داشته باشیم. تکنولوژی های به کار رفته در گوشی Huawei p50 در دوربین های آن نیز دیده می شود. شیائومی یک شرکت اینترنتی است که مردم دنیا این غول تکنولوژی را با گوشی شیائومی میشناسند.به عنوان مثال در سال 2019 شیائومی با گوشی Redmi Note 8 در بازار های جهانی غوغا کرد و فروش بسیار خوبی داشت.در حال حاضر نیز نسخه 2021 این گوشی با همان مشخصات و با تغییر تراشه اصلی مجددا تولید و عرضه شده است.

حالا روی گزینه Select در بالای سمت چپ صفحه اصلی برنامه کلیک کنید و به محلی که رام را دانلود کردید بروید و پوشه Firmware سایت funmobile را انتخاب کنید. در این حالت علاوه بر ریسکهای امنیتی ممکن است برخی برنامهها نیز به خوبی در گوشی شما اجرا نشوند. به گزارش مشرق، این گوشیها با طراحی شبیه به گوشیهای قدیمیتر، اما برخی ویژگیهای گوشیهای مدرن عرضه شده اند. لازم به ذکر است که در دوره ی پیشرفت فعالیت عموم مردم در حوزه عکاسی و فعالیت در شبکه های اجتماعی این نیاز را به به وجود آورده است که اکثریت مخاطبین به دنبال بالاترین کیفیت دوربین با بودجه محدود باشند که شیائومی با عرضه کردن گوشی هایی که کیفیت دوربین بالایی دارند توانسته با رقیبان خود هم سرعت پیش رود. با انتخاب یک فروشگاه معتبر اینترنتی خریدی آسان بدون محدودیت به زمان و مکان داشته باشید زیرا با وجود اینترنت نیازی به خارجشدن از منزل و یا هر مکان دیگری نیست و خرید بهراحتی با چند کلیک انجام میشود. پس در مورد محصولات شیائومی مثال هر گرانی یک حکمتی دارد را کنار بگذارد و بدون تعصب از استفاده از این برند مدرن لذت ببرید.

اگر برنامه گوشی را تشخیص نداد، به فولدر برنامه Mi Unlock Tool بروید و روی MiUsbDriver کلیک کنید تا درایوهای موردنیاز روی سیستم نصب شوند. همانطور که در این راهنمای فلش كردن گوشي شیائومی دیدید، فلش کردن گوشی های این شرکت با رام اصلی کار سختی نیست و به سادگی میتوانید رام رسمی موردنظرتان را روی گوشی نصب کنید. گرچه فعالیت های گسترده این کمپانی در تولید و عرضه لوازم دیجیتال هوشمند حد و مرزی ندارد و تا ساخت لوازمی چون خودکار هوشمند، البسه هوشمند، دوربین های نظارتی و انواع لوازم جانبی دیجیتال، پیش رفته است اما نقطه قوت برند MI گوشی شیائومی است.

شما همچنین میتوانید از چند بخش کردن صفحهنمایش در قسمت Side Sense با نام Multi Window بهره ببرید که باعث میشود این طول بلند اکسپریا وان بیبهره نباشد و از تمام ظرفیتهای آن استفاده شود. DeX به شما کمک میکند زمانی که دسترسی به کامپیوتر رومیزی ندارید، کارها را بهتر پیش ببرید. گذشته از اینکه ممکن است گوشی شما بهسرقت برود و دیگر هرگز نتوانید به اطلاعات مهمی که در گوشی داشتید دسترسی پیدا کنید. مصداق بارز این ادعا عرضه گوشی شیامی با امکانات عالی، کیفیتی بی نظیر و قیمتی مناسب در مقابل رقباست.شما میتوانید در این صفحه به قیمت گوشی شیائومی به صورت لحظه ای و کاملا معتبر دسترسی داشته باشید. سونی پرچمدار جدیدش را با قیمت ۱۴۰۰ یورو یعنی ۱۰۰ یورو بیشتر از نسل پیش به بازار اروپا عرضه خواهد کرد. این همان دوربین کامپکت RX۱۰۰ VII سونی است که در بررسی خود به عنوان یکی از بهترین دوربینهای نقطه و عکاسی معرفی شده است. گفتنی است صفحه نمایش جدید سونی از 95 درصد گستره رنگ DCI-P3 پشتیبانی میکند. در بخش باتری نیز این گوشی حرف های زیادی برای گفتن دارد و با بهره بردن از یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی می تواند شارژدهی مناسبی ارائه دهد.

مهم است که بدانید، تلفن همراه 7710 این برند، در سال ۱۹۹۹ در حالی رونمایی شد که در آن قابلیتهای مبتنی بر اتصال به وب در آن قرار داشت. اما اگر فقط بوتلودر را باز کرده و بعد بخواهید دوباره آن را قفل کنید، مشکلی پیش نمیآید. اگر یک رام گلوبال را در یک گوشی که رام چین داشته فلش کرده باشید، یا برعکس، با قفل کردن مجدد بوتلودر دستگاه شما بریک خواهد شد. آیا بوتلودر را میتوانیم دوباره قفل کنیم؟ 2. چگونه گوشی شیائومی را فلش کنیم؟ چندی پیش مدیرعامل HMD Global اعلام کرد که این شرکت برنامهای برای عرضه یک گوشی پرچمدار یا پریمیوم در آيندهای نزدیک ندارد؛ اما ظاهرا نظر فنلاندیها عوض شده است. این گوشی همچنین با اندروید ۴.۲ آبنبات ژله ای عرضه شده بود. این لوگو همچنین معانی دیگری دارد، از جمله “ماموریت غیر ممکن” یا Mission Impossible زیرا شیائومی برای ساخت گوشی شیامی با چالش های بسیاری روبرو بود. این شرکت بیش از 213.2 میلیون دستگاه هوشمند دارد (به استثنای تلفن های هوشمند و لپ تاپ) که همگی به یک سیستم عامل متصل شده است.

لوگو یا همان آرم شرکت بزرگ شیائومی که پشت تمام محصولات این کمپانی با ظرافت خاصی نقش بسته است مخفف دو کلمه Mobile و Internet است. یکی از دلایل مهم محبوبیت این برند قیمت گوشی شیائومی می باشد شیائومی محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به نسبت رقبا ارائه میکند و این مزیت رقابتی باعث رشد رعد آسای این برند شده است. بخش موبایل سامسونگ در سال های اخیر به قدری رشد داشته که محصولات آن چند سالی است به عنوان پرفروش ترین گوشی های هوشمند در جهان شناخته میشوند. پس در صورت عدم استفاده از هر برنامهای به طور کامل از آن خارج شوید و ویجتایی که به آن احتیاج ندارید را غیرفعال کنید. بهتر است پیش از انجام این فرایند باتری را یک بار کامل شارژ کنید. شیائومی گوشیهای زیر نظر خود را با پسوند Redmi و Poco به یک برند جداگانه و زیر مجموعه خود تبدیل کرده تا موفقیتهای خود را دوچندان کند.

همچنین آنلاک کردن بوتلودر میتواند گوشی شما را در برابر بدافزارها، آسیبپذیرتر کند و هرکسی که گوشی شما را در دست داشته باشد میتواند رمزعبور شما را دور زده و یک سیستمعامل جدید روی گوشی نصب کند. همچنین شماره تلفن خود را نیز باید به حساب می اضافه کرده باشید. حالا گوشی را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کنید. قدم بعدی در این اموزش فلش زدن گوشی شیائومی، پیدا کردن رام مدنظرتان است. در پنجره بعدی Add account and device را انتخاب کنید، سپس گوشی از شما میخواهد ارتباط اینترنت را قطع نکنید، از حساب Mi خارج نشوید و گوشی را نیز ریست فکتوری نکنید. سعی کنید تا جای ممکن از درگاههای USB جلو مادربرد استفاده نکنید و از درگاههای اصلی و پشتی کامپیوتر استفاده کنید.

به عنوان مثال محل تعبیه اسکنر اثر انگشت ممکن است برای برخی کاربران مناسب نباشد. تولیدکنندگان گوشی گاهی اوقات در عرضهی محصولات خود خلاقیتهای عجیبوغریبی را بهنمایش میگذارند که در این مقاله، قصد داریم برخی از عجیب ترین آنها را معرفی کنیم. شیائومی با رونمایی از پرچمدار خود Mi 9T Pro ارزش واقعی محصولات خود را نشان داد. این خبر، فوراً به افزایش ۴۵ درصدی در ارزش سهام نوکیا در بورس هلسینکی انجامید. کمتر کسی در دنیا ممکن است نام گوشی نوکیا این برند نوستالژیک را نشنیده باشد. اگر به دنبال یک تلفن اندرویدی شیک اما مقرون به صرفه تر هستید ، می توانید به ادامه این لیست توجه کنید و گوشیهای ردههای پایین تر با امکانات کمتر را خریداری کنید. مانند هر محصول دیگری، اگر یک سال برای کاهش قیمت گوشی دلخواهتان صبر کنید، میتوانید با قیمت مناسبتری آن را خریداری کنید. به همین خاطر توصیه میشود که همیشه گوشی Xiaomi را با رام گلوبال خریداری کنید تا نیازی به فلش زدن نداشته باشید. Xiaomi متعهد به نوآوری مداوم و تمرکز بی رویه بر کیفیت و کارآیی است.این شرکت محصولات شگفت انگیز و با قیمت های صادقانه می سازد تا همه مردم دنیا از طریق فناوری نوآورانه بتوانند از زندگی بهتری برخوردار شوند.

بررسی قیمت های گوشی هواوی بیانگر این است که خرید گوشی هواوی یک انتخاب اقتصادی است. همچنین اگر بخواهید یک رام گلوبال را در یک گوشی با رام چین فلش کنید، بوتلودر گوشی شما برای همیشه باز خواهد ماند. همچنین برای مشاهده قیمت گوشی هواوی از لیست زیر اقدام کنید. در مرحله بعد باید رام موردنظرتان برای گوشی را دانلود کنید. کافی است در بالای صفحه و در کادر جستجو نام گوشی را وارد کنید. وقتی تمام تنظیمات را به درستی اعمال کردید در انتها روی گزینه Flash کلیک کنید تا کار فلش زدن گوشی Xiaomi شما آغاز شود. برای مثال ما در اینجا Xiaomi 11T را وارد کردیم و همانطور که میبینید نسخههای مختلف رام این گوشی قابل دانلود است. این پردازنده در اکثر گوشیهای پرچمدار سال گذشته به کار گرفته شده است. مجموع این مشخصات با یک پردازنده قوی یعنی Snapdragon 865 – که تقریبا میتواند تمام نرمافزارها و بازیهای مورد نیاز را بهراحتی اجرا کند- همراه شده و یکی از بهترین گوشی های سامسونگ به وجود آمده است. این سری به پردازنده ای قدرتمند، نمایشگری باکیفیت بالاتر و باتری بزرگ تری مجهز شده اند و البته از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. به صفحه اول برگردید، جایی که گزینهای تحت عنوان Focus mode به چشم میآید.

در واقع غیر از نقد و بررسی تخصصی و قابلیت مقایسه قیمت بروز گوشی شیائومی از این صفحه در دسترس شماست. در یکی از کنفرانسهای خبری سال ۲۰۱۷ سامسونگ اعلام کرد که برای افزایش تولید گوشیهای هوشمند در هند، ۶۲۰ دلار سرمایهگذاری خواهد کرد و سپس یک سال بعد و سال ۲۰۱۸ در ایالت اوتارپرادش واقع در شهر نویدا کارخانهای جدید افتتاح کرد. مثلا یکی از سری های تولید شده توسط شیائومی که معادلات بازار گوشی های هوشمند را کاملا بهم ریخت سری poco بود که در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با این سری ارائه شده است. البته اگر بخواهید روی یک گوشی که رام چینی دارد، رام جهانی فلش کنید یا اگر بخواهید از کاستوم رام استفاده کنید ابتدا باید بوتلودر را آنلاک کنید که دردسرهای بیشتری دارد. سامسونگ در سال های اخیر بر روی گوشی های میان رده تمرکز بیشتری داشته و با بهبودی که در این سری ایجاد کرده این امکان را فراهم می کند تا حتی با کمترین هزینه نیز یک گوشی مناسب برای خود انتخاب کنید. در این بین گوشی های پرچمدار شیائومی قیمت هایی بالاتر از حالت اقتصادی دارند ولی در کنار امکاناتی باورنکردنی.

البته کاهش تولید نیمه رساناها در سرتاسر دنیا ممکن است تولید این پردازندهها و همینطور عرضه این ۲ مدل گوشی را با تاخیر روبرو کند. در سال ۲۰۱۹ گوشی هایی همچون A10 تا A70 تا A80 از طرف کمپانی کره ای سامسونگ معرفی شد این سری مدل گوشی های سامسونگ بیشترین فروش را در ایران به خود اختصاص داد گوشی آ ۱۰ جزو آن دسته از گوشیهای بود که ایرانی ها بیشتری را به خود جذب کرده بود. طراحی لوکس و یک ظاهر چشمگیر برای شما اهمیت دارد و یا اینکه حاضر هستید طراحی را فدای یک باتری بزرگ و کارآمد کنید و خودتان را حداقل برای مدت زمان بیشتری از شر شارژ و شارژر خلاص کنید؟ گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو با مشخصات مناسب و ویژگیهای چشمگیر یک انتخاب خوب برای آن دسته از کاربرانی است که به دنبال یک گوشی میانرده با عملکردی قوی از کمپانی شیائومی هستند. هواوی P30 پرو برای کارهایی مثل عکاسی کردن یکی از بهترین گوشیهای این برند بشمار میرود؛ زیرا دوربینهای آن از قابلیت زوم 5x و 10x و یک زوم دیجیتال 50x برخوردار است و دورترین چیزها را نشان میدهد.

پوکو ایکس 3 NFC یک گوشی فوق العاده خوش قیمت است که رقبای زیادی در بین محصولات سری شیائومی می یا ردمی ندارد. ردمی از سال 2019 به عنوان یک برند مستقل تحت نظر شیائومی فعالیت میکند. گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو مجهز به یک پنل 6.67 اینچی از نوع AMOLED با وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل است که تماشای همه جانبه و راحت را در اختیار کاربران قرار میدهد. بنابراین، اگر به دنبال صرف کمترین هزینه برای خرید یک گوشی شیائومی هستید، تنها گزینه پیش روی شما رفتن به سراغ مدلهای نسبتاً قدیمیتر مانند ردمی نوت 8 است که در این مقاله توضیحات مربوط به آن را ارائه کردهایم. بارها در تعمیرات گوشی سامسونگ به این مورد برخورد کردیم که تا چه حد این مورد پررنگ است و کسی متوجه آن نیست. در ادامه این مقاله قصد داریم تا بهترین گوشی های سامسونگ که در بازار موجود هستند را به شما معرفی کنیم و ویژگی ها و برتری های آنها را مورد بررسی قرار دهیم. در این مقاله به بررسی انواع روشهای حل مشکل ریستارت شدن مداوم تلفن همراه اندروید پرداختیم. نوکیا در پیشرفت و توسعهٔ صنعت مخابرات سیار و استانداردهایی مانند جیاسام، نسل سوم شبکه تلفن همراه (3G)، فرگشت بلندمدت (LTE) و نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G) نقش مؤثری داشته و در برههای، بزرگترین شرکت سازندهٔ تلفن همراه و تلفنهای هوشمند بودهاست.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری