دانلود از اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر (آموزش ویدیویی)

این برنامه اپلیکیشنی بر روی گوشیهای همراه نصب دانلود از اینستاگرام میشود. البته این برنامه فقط برای دانلود از اینستا طراحی نشده است؛ با استفاده از مرورگر این برنامه میتوانید به هر سایتی که دوست دارید بروید و عکسها و ویدئوهای آن را دانلود کنید! شما به آسانی با استفاده از تلگرام می توانید فیلم ها و تصاویر مورد نظرتان در اینستاگرام را (البته به جز فیلم های IGTV) دانلود کنید. دانلود عکس، ویدیو، ریلز، لایو و IGTV به راحتی با این سایت برای شما امکان پذیر است. همانطور که می بینید عکس پروفایل مورد نظر در اندازه واقعی به شما نمایش داده می شود و به راحتی می توانید آن را ذخیره کنید. سرعت این سایت بسیار بالاست و به محض اینکه آدرس عکس یا ویدیو خود را در اینستاگرام بهش بدهید لینک مستقیم آن را می توانید برای دانلود تحویل بگیرید. این برنامه مخصوص اندوراید است و به شما کمک میکند تا با سرعت و کیفیت فوق العاده تصاویر را از انستا/ IGTV/ IG دانلود کنید، تا هنگامی که به انترنت دسترسی ندارید بتوانید تصاویر را تماشا کنید. بیشتر بخوانید: برنامه کلاب هاوس؛ باشگاه شگفتانگیز صداها!

بیشتر بخوانید: ربات دانلود از اینستاگرام؛ دستیار هوشمند شما! یکی از بهترین روش های دانلود از اینستاگرام استفاده از ربات های تلگرامی است که بعنوان بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام بدون لاگین بعضا شناخته می شوند؛ ولی با استفاده این ربات ها فقط می توانید از پیج های عمومی بارگیری پست انجام دهید. اگر دنبال یک برنامه حرفهای برای دانلود فیلم و عکس میگردید، FastSave برای شماست! با نصب این برنامه بهراحتی و تنها با یک کلیک میتوانید عکس و کلیپهای موردنظرتان را بهراحتی دانلود کرده و درگوشی خود ذخیره نمایید. برای کار با این برنامه یا مستقیما از درون برنامه پیج مورد نظرتان را جستجو کنید یا از اپلیکیشن اینستاگرام لینک یا URL پستی که میخواهید دانلود کنید را کپی کرده و در برنامه وارد کنید. برای این کار کافی است در ابتدا آدرس عکس مورد نظر خود را از اینستاگرام کپی کنید. یکی از این برنامهها که قابلیت دانلود فیلم و عکس را به برنامه اینستاگرام به صورت مجازی اضافه میکند برنامه Easy Downloader میباشد.

ما برای آنهایی که دوست دارند استوری را نیز دانلود کنند برنامه مخصوصی داریم! همه ما محتوای جذاب و تازه را دوست داریم و اکثر ما صفحاتی را دنبال می کنیم که محتوای مورد علاقه ما را ارائه می دهند. این برنامه جذاب از Share to پشتیبانی میکند. برای ورود به این برنامه جذاب کافی است آن را اجرا کنید و اجازه دسترسی به عکسها، رسانهها و فایلها را به آن بدهید. برای استفاده از این برنامه میتوانید هرگونه پست یا ویدئویی دلخواه خود را از طریق لینک ذخیره کنید و حتی امکان اشتراکگذاری مجدد آنها هم در اختیار کاربر قرار میگیرد. برنامه Easy Downloader با رابط کاربری ساده و نحوه استفاده مستقیم و بدون جابجایی برنامهها، گوی سبقت را از دیگر برنامهها در این زمینه ربوده و طبق آمار مارکت اندرویدی گوگل، بیش از یک میلیون کاربر این برنامه را روی گوشی خود نصب نموندهاند. این برنامه بسیار راحت و سریع جهت بارگیری ویدیوها و تصاویر از انستا/ IGTV/ IG عمل نموده و IGTV را نیز تحت پوشش قرار میدهد.

یکی از محدودیتهایی که اینستاگرام اعمال نموده است محدودیت دانلود فیلم و عکس هست که نرمافزار SwiftSave آن را برطرف کرده است . برای استفاده از این سایت کافی است لینک پست مورد نظرتان را که می خواهید دانلود کنید را کپی کرده و درون کادر وسط پیست کنید. سپس در پنجره باز شده به دنبال کد meta بگردید و عبارت بین دو کاما را کپی کنید. در مرورگر کروم نیز با کلیک راست بر روی تصویر مورد نظر و انتخاب گزینه View page source را انتخاب کنید و در پنجره باز شده به دنبال کد meta بگردید و لینک داخل کاما را کپی کنید. حالا از بین اپلیکیشنهایی که برایتان باز میشود، اینستا دانلودر را انتخاب کنید تا دریافت فایل شروع شود. همانطور که می دانید محتوای تصویری در اینستاگرام در قالب عکس، ویدیو، استوری یا IGTV منتشر می شود که در این قسمت قصد دارم روش دانلود عکس و ویدیو از استوری، پست و IGTV را با برنامه و بدون برنامه به شما معرفی کنم. برنامه بعدی لیست ما اپلیکیشن FastSave است. برنامه FastSave کاملا رایگان است و شما محدودیتی در دانلود و ذخیره عکسها ندارید.

این برنامه با ظاهر ساده و زیبایش، کارتان را در کوتاهترین مدت راه میاندازد و هر آنچه بخواهید از Instagram برایتان ذخیره میکند. • فقط در مدت چند ثانیه تصاویر و ویدیوهای دلخواه خویش را از انستا/ IGTV/ IG دانلود کنید. • هنگام که افلاین هستید تصاویر دلخواه تان را در گالری مبایل بیابید! در صفحه بعدی ویدیوی مورد نظرتان را می بینید که اکنون روی سرورهای این سایت قرار گرفته است. بعد از کپی کردن لینک صفحه کافی است آن را در تلگرام برای خود یا دیگران بفرستید. ذخیر عکس پروفایل دیگران در اینستاگرام روش های مختلفی دارد که در این قسمت ساده ترین روش را به شما آموزش می دهم.

یکی از راحت ترین روش های ذخیره عکس ها در اینستاگرام این است که از اسکرین شات استفاده کنید. یکی از ساده ترین و بهترین روش های دانلود از اینستاگرام استفاده از افزونه گوگل کروم Instagram Downloader است. با نصب این افزونه روی مرورگر گوگل کروم خود در هر صفحه ای که وارد شوید با کلیک روی افزونه Image Downloader می توانید به لیستی از عکس ها و فیلم های آن صفحه دسترسی پیدا کنید. به نظرم بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام همین افزونه است. شاید شما هم دنبال ذخیره لایو اینستاگرام دیگران باشید و به دانلود برنامه ذخیره لایو اینستاگرام احتیاج داشته باشید. در این قسمت قصد دارم نحوه دانلود یا ذخیر لایو دیگران را به شما آموزش بدهم.

اگر به کامپیوتر دسترسی ندارید و قصد دارید با گوشی موبایل تان لایو ها را سیو کنید پیشنهاد می کنم حتما اپلیکیشن StorySave را از گوگل پلی دانلود کنید و نصب کنید. البته اپلیکیشن های دیگری مثل StorySave هم برای ذخیره لایو دیگران مورد استفاده قرار می گیرد. البته میتوانید از این اپلیکیشن مستقیما وارد اینستاگرامتان شوید تا بتوانید ویدئوها و عکسهای صفحههای خصوصی که دنبال میکنید را نیز دانلود کنید. نکته مهمی که وجود دارد این است که برای استفاده از این اپلیکیشن حتما باید با حساب کاربری اینستاگرام خود در آن لاگین کنید. این برنامه هم جزء بهترین برنامه ها برای دانلود لایو اینستاگرام است و از آنجایی که قصد من در مقاله آموزش دانلود لایوهای اینستاگرام است هر ابزار یا روشی که وجود داشته باشد را باید به شما معرفی کنم. آیا می توانم لایوهای زنده را با برنامه ذخیره کنم؟ آیا می توانم لایو یا استوری های پیج های خصوصی را دانلود کنم؟ بعد می توانید به تمام استوری های آن پیج دسترسی داشته باشید و هر کدام را که دوست داشتید دانلود کنید. با استفاده از این سایت که زیر مجموعه سایت قبلی است و شباهت زیادی به آن دارد به راحتی می توانید ویدیوهای مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید.

از این سایت برای دانلود ویدیوهای IGTV از اینستاگرام هم می توانید به راحتی استفاده کنید. از این افزونه برای دانلود تمام فایل های تصویری در اینستاگرام حتی ویدیوهای IGTV می توانید استفاده کنید. بعد از نصب این افزونه کافی است فقط فعالش کنید. حال از بین گزینه ها بر روی Copy link کلیک می کنید. کافیست آن را جایگذاری و بر روی دکمه Download کلیک نمایید و سپس فایل را ذخیره نمایید. این برنامه به شما کمک میکند ویدیوهای انستاگرام را فقط با یک کلیک دانلود کردده و آنها را در گوشی خویش ذخیره نمایید. قبل از ورود به برنامه کافیست URL پست را کپی کنید و در این اپلیکیشن قرار دهید.

تنها کافیست نگاهی به ویژگیهای این برنامه بیاندازید تا از همین حالا مشتری ثابت آن شوید! کافی است روی علامت سبد که در بالا گوشه سمت راست صفحه نشسته است، ضربه بزنید و با پرداخت مبلغ ناچیزی، تبلیغهای برنامه را برای همیشه حذف کنید. همچنین اگر از سرویس های بهتر دیگری در رابطه با دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام خبر دارید ، نام سایت را برای ما و دیگر کاربران از بخش پایین صفحه کامنت کنید. یک سایت دانلود اینستاگرام خوب، instaspy است که می توانید برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام بدون لاگین از آن استفاده کنید. بله با استفاده از سایت هایی که در این مقاله معرفی شد می توانید بدون اینکه حتی در اینستاگرام اکانتی داشته باشید پست های پروفایل های دیگر را دانلود کنید. بله خیلی ساده است! این روش خیلی هم مطمئن نیست و ممکن است هر لحظه آن پست مورد نظر پاک شود. این برنامه امکان به اشتراکگذاری پستهای دانلود شده را به سادهترین شکل ممکن را برایتان فراهم کرده است. فقط در صورتی که آن ها را فالو کرده باشید می توانید با افزونه IG Stories for Instagram استوری ها و لایو های پیج های پرایوت را دانلود کنید.

افزونه گوگل کروم Image Downloader یکی از سریع ترین روش های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام است. کاربرد Regrammer مانند Video Downloader است؛ باز هم کد URL ویدیو اینستاگرام را در این برنامه قرار می دهید و روی Preview کلیک می کنید تا ویدیو دانلود شود. با این حال اگر درباره طرز کار برنامه سؤال دارید، کافی است ابتدا بروزرسانی اینستاگرام دانلودر را انجام دهید و در صورتی که مشکلتان برطرف نشد، آن را از طریق دایرکت Insta با بخش پشتیبانی ما در میان بگذارید. در صورتی که بخواهید چندین تصویر یا ویدئو را به صورت همزمان و گروهی دانلود کنید، وب ابزار ۴k Stogram برای این کار مناسب است. تمام این ویژگیها به صورت کاملا رایگان در اختیار شماست. بهترین برنامه رایگان و مناسب برای گوشی آیفون اپلیکیشن Regrammer است که عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام را با کیفیت فوق العاده دانلود می کند. 1. ابتدا برنامه نصب کرده و آن را اجرا کنید. بعضی از روش هایی که با اپلیکیشن های لاگین شده بود هم برای پیج های خصوصی کاربرد دارد اما به شرط اینکه قبلا آن ها را فالو کرده باشید و به پست های آن ها دسترسی کامل را داشته باشید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری