خرید گوشی موبایل سامسونگ

پس همه گوشیهای تولید شده سامسونگ به جز مدلهای ODM کیفیتی یکسان دارند. بله. گوشیهایی که امروز میخواهیم راجع به آنها صحبت کنیم واقعا ساده هستند و به نسبت گوشیهای هوشمند ساختاری بسیار سادهتر دارند و عملکردشان بسیار محدودتر است. همچنین لبههای سمت چپ و راست این موبایل هوشمند دارای طراحی خمیده و برس خوردهای هستند که باعث شده است تا در دست گرفتن موبایل بسیار آسان شود. قیمت گوشی های سامسونگ در بین رقبای همچون اپل بسیار مناسب بود و از طرفی کیفیت خوب باعث می شد که بیشتر مردم به سوی سامسونگ گرایش داشته باشند گوشی های هواوی یا شیائومی از گوشی های سامسونگ ارزان تر بود ولی کیفیت آنها به اندازه سامسونگ نبود و این دلیلی بود که بیشتر مردم به سمت سامسونگ بیاند. قیمت گوشی موبایل نوکیا ساده در تمام مدلها بسیار به صرفه است. خیر. گوشیهای هوشمند ساختاری پیچیدهتر و قویتر از گوشیهای ساده دارند. شرکت نوکیا نسبت به رقیبان خود در تولید این نوع گوشیها بسیار قویتر عمل میکرد.

البته این دستگاه تمامی ویژگیهای یک تلفن مدرن مثل قابلیتهای اینترنت 4G یا 4 گیگابایت حافظه داخلی، 512 مگابایت RAM، دوربین 2 مگاپیکسلی با فلش، WIFI و … اما سازندگان آن وعده دادهاند که تا ۳ سال تمامی آپدیتهای نرم افزاری اصلی و مهم اندروید را برای آن عرضه خواهند کرد. از نظر نرم افزاری، قرار است زمانی که این تبلت را از جعبهی خود خارج میکنید، به اندروید ۱۲ مجهز باشد و یک سری قابلیت نظیر Google Kids Space, و همینطور Entertainment Space هم ظاهرا در آن وجود خواهد داشت. از نظر عملکرد باید گفت که EMUI 12 رابط کاربری پایدار است که عملکرد نرم و روانی نیز دارد. محصولات جدید نوکیا برای رقابت با مدلهای چینی باید از نظر کیفیت، دوام و قیمت، شاخص باشند. البته Redmi، از این رقابت عقب نمانده و قیمت مدلهای گوشیهای هوشمند خود را کاهش داده، به طوری که بسیاری از تلفنهای همراه آن کاهش قیمت داشتهاند.

اندروید v7.1 (قابل ارتقا به Android Oreo)، پردازنده هشت هستهای Snapdragon 430 با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی، 3 گیگابایت رم و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگیهای این دستگاه است. در حال حاضر قیمت گوشی نوکیا در بازار تاحدودی به گوشیهای ارزان قیمت چینی نزدیک است، البته بهتر است نوکیا قیمت گوشی خود را پایین بیاورد تا از نظر صرفه اقتصادی قابل رقابت با شیائومی و هوآوی باشد. به نظر میرسد که این لیست شامل گوشی ها و تبلت هایی است که قبل از بقیه مدلها قرار است اولین میزبان به روزرسانی جدید رابط کاربری این برند چینی باشند. این گوشی دارای سه نسخه با حافظه رم و حافظه داخلی متنوع شامل نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت، نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت و نسخه حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت است.

پس منطقی است که با هزینهای بسیار کمتر موبایلی با امکانات مورد نیازشان تهیه کنند. امیدواریم در این مطلب از لیست ابزار با معرفی بهترین قیمت گوشی موبایل نوکیا ساده بازار به شما کمک کرده باشیم که گوشی نوکیا ساده مورد نیاز خود را تهیه کرده و لذت ببرید. به همین خاطر کسانی که یک ابزار دیجیتالی خود را از این کمپانی میخرند، سعی میکنند سایر محصولات این برند را نیز خریداری کرده تا از تمام قابلیتهای موجود استفاده کنند. اما دارای صفحه نمایش بهتر، دوربین 2 مگاپیکسلی با فلاش LED، شیار کارت حافظه micro SD، باتری بهتر بوده و در رنگهای خاکستری، زرد و آبی تیره موجود است.

برای انجام بازیهای سبک با مشکلی روبرو نخواهید شد. این کمپانی با تولید تلفنهای پایین رده، میان رده و بالارده دست شما را برای انتخاب دستگاهی مقرون به صرفه باز گذاشت. این مدل از گوشی نوکیا نیز دستگاهی میان رده با قیمت مقرون به صرفه برای کاربران است. قبل از اینکه بخواهیم نکاتی مهم برای خرید بهترین گوشی نوکیا معرفی کنیم بهتر است بدانید که چرا به یک گوشی نوکیا احتیاج دارید. در این مطلب سعی کردیم با معرفی بهترین گوشی نوکیا شما را برای خرید یک تلفن همراه ایدهآل راهنمایی کنیم. در این قسمت نکاتی را به شما میگوییم که با توجه به آن شاید بخواهید تلفن هوشمند خود را از محصولات نوکیا انتخاب کنید. برای مشاهده طراحی و شکل ظاهری این دو سری ویدئو و عکسهای موجود در مقاله را مشاهده کنید. البته باید توجه داشت که این گوشی کاملاً مختص گیمرها طراحی شده و حتی شکل ظاهری آن هم خاص و متفاوت است. به همین شکل در دوربینهای استفاده شده در این ۲ دستگاه نیز تفاوت وجود دارد. خیلی از افراد از امکاناتی مانند برنامههای شبکههای اجتماعی، دوربینهای قوی و تمام امکاناتی که یک گوشی هوشمند دارد را استفاده نمیکنند. برخی هم برنامههای سادهای برای ایمیل و امکاناتی مانند بلوتوث دارند.

به عنوان مثال، نوکیا 1 و نوکیا 2 جز مدلهای پایین رده و ارزان قیمت، نوکیا 3، 5 و 6 میان رده و متوسط هستند، نوکیا 7 و 7.1 پلاس در رده متوسط رو به بالا قرار دارند در حالی که نوکیا 8 و نوکیا 8 Sirocco گوشی های پرچمدار و گران قیمت نوکیا هستند. در جداول زیر مشخصات پرچمدارهای جدید سامسونگ را با بهترین گوشیهای اپل، گوگل، شیائومی و وان پلاس مقایسه میکنیم تا ببینیم این گوشیهای هوشمند چه عملکردی از خودشان نشان میدهند. در حال حاضر، نوکیا 3.1 پلاس از بهترین گوشیهای میان رده نوکیا برای خرید است. شما برای خرید یک گوشی ساده به بودجهای کمتر از یک میلیون تومان نیاز دارید و از برندهای نوکیا و سامسونگ میتوانید این گوشیها را تهیه کنید. چون ما در این مطلب، به معرفی تعدادی از بهترین گوشی های سونی 2021 پرداخته ایم و ویژگی های آنها را بررسی کرده ایم تا بتوانید راحت تر انتخاب کنید.

با این ویژگی میتوانید یک تلفن همراه عالی با عملکرد سریع و بدون تاخیر داشته باشید. این گوشی با باتری قدرتمند خود میتواند 2 روز بدون وقفه کار کند. این به شما کمک می کند تا در میان مجموعه گوشی های هوشمند موجود، تصمیم بهتری بگیرید. همین موضوع به فروش گوشی های شیائومی در ایران کمک بزرگی کرده البته رابط کاربری جذاب MIUI نیز که در موبایل های شیائومی استفاده میشود نیز توانسته به خوبی نیاز های کاربران را رفع کند. پیکسل کالا به دلیل این که وارد کننده مستقیم گوشی موبایل سامسونگ می باشد، قیمت تمام شده محصولات آن هم بسیار پایین تر از دیگر مراکز فروش گوشی موبایل سامسونگ خواهد بود.

جواب این سوال بسیار ساده است. در گذشته انواع گوشی نوکیا ساده بازار گوشی های همراه را به تصرف خود درآورده بودند. طبق اطلاعات درز شده در رسانههای تایوانی، نوکیا X60 و X60 Pro در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد. قطعا هر ۲ گوشی هوشمند نوکیا X60 و X60 Pro آخرین مدل گوشی نوکیا نخواهند بود که سازگار با فناوری ۵G عرضه خواهند شد، اما هنوز نمیدانیم این دستگاهها به کدام پردازنده مجهز خواهند بود. از دیگر ویژگیهای نوکیا 2 می توان به پردازنده چهار هستهای اسنپدراگون 212 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل اشاره کرد. تلفن هوشمند اکسپریا ایکس 1 یک موبایل میانرده است و در قسمت سخت افزاری به پردازنده 64 بیتی و چهار هستهای مدیاتک MT6737T با فرکانس 1.45 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع LCD با وضوح تصویر اچ دی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی همراه فلاش LED و فوکوس خودکار، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 2620 میلی آمپری اشاره داشت.

اگر احتمالاً عکسهای زیادی میگیرید، برای گرفتن نتایج خوب حتی در نور کم، به سراغ تلفنی با دوربین ۱۲ یا ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 یا کمتر بروید. این گوشی یک لنز اصلی عریض 24 میلیمتری 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.7 ، یک لنز 16 میلیمتری التراواید 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.2 و یک سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی با دو لنز 70 میلیمتری و دریچه دیافراگم 2.3 و لنز 105 میلیمتری با دریچه دیافراگم 2.8 است. در قسمت پشتی این گوشی هم شاهد قرارگیری چهار سنسور دروبین هستیم که یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 در کنار یک سنسور ۸ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) و دو سنسور ۲ مگاپیکسل از نوع سنجش عمق و ماکرو، سنسورهای دوربین چهارگانه nova 9 را تشکیل میدهند. اما با توجه به اعلام سامسونگ و توقف تولید آنها کمتر شاهد حضور آنها در بازار خواهیم بود.

بعضی از افراد به عنوان گوشی دوم از این دسته از موبایلها استفاده میکنند و در کنار آنها یک گوشی هوشمند نیز دارند. دلیل دوم این است که اگر دقت کرده باشید شیائومی هزینه ای برای تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای نمی پردازد و صرفا از طریق شبکه های اجتماعی و در بستر اینترنت به تبلیغات می پردازد. من نوکیا جی ده رو تهیه کردم نسبت به قیمت، گوشی خیلی خیلی خوب و به صرفه ای هست. اما حالا امکان گرفتن اسکرین شات های طولانی به وجود آمده، تنها کافی است افراد به صفحه مورد نظر رفنه از بالای صفحه گزینه اسکرین شات را انتخاب نمایند و سپس گزینه پیمایش را برگزینند، گوشی در این حالت تا تمام شدن صفحه، از آن یک اسکرین شات کلی تهیه می کند. البته حالا نوکیا برای دردست گرفتن بازار میانرده باید با شیائومی، هوآوی، این دو شرکت چینی طی چند سال گذشته سونی، الجی و اچتیسی را محو کردند و رقبای سرسختی برای نوکیا محسوب میشوند. چیدمان هستههای آن به این شکل است که دو هستهی Cortex-A75 برای انجام امور پرتقاضاتر و کمی سنگین به کار برده میشوند و شش هستهی Cortex A-55 نیز در کنار آنها وجود دارد که برای انجام امور سبک و معمولی در حد امور روزمره کاربرد دارند.

فرمت شدن هارد و حذف ناگهانی کلیه ی دیتاهای موجود در گوشی سونی z5 اغلب اوقات به دلیل ویروسی شدن دستگاه رخ می دهد. به این دلیل که در صورت بروز مشکل بعد از تحویل بتوانید پیگیریهای لازم را انجام دهید. این خصوصیت اعتبار آن را به عنوان مدلی برای کاربران قدرتمند بهبود بخشیده است. طراحی این مدل شبیه به انحنای موز است و به لطف داشتن صفحه کلید کشویی، کاربران را به گذشته بازمیگرداند. ویدیو زیر مربوط به مقایسه ی این دو مدل گوشی جدید نوکیا ۲۰۲۱ می باشد. به گزارش خبرنگار ایمنا، تا چند سال پیش برند سامسونگ به عنوان یک پرچمدار بازار موبایل و فناوری، هر سال یک یا دو گوشی هوشمند را روانه بازار میکرد و خریداران، انتخابهای زیادی پیش روی خود نداشتند؛ اما با پیشرفت روزافزون فناوری و گسترش خطوط تولید گوشیهای هوشمند این برند در کشورهای مختلف، این روزها اگر سری به بازار بزنید با مدلهای رنگارنگ و مختلفی از تلفنهای همراه برند سامسونگ مواجه خواهید شد که هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارد و در برخی زمینهها با مدلهای دیگر متفاوت است.

پارامترهای دوربین های کمکی گوشی پرچمدار جدید شیائومی مانند Xiaomi Mi 11 Ultra است و بهرهمندی از دو سنسور نیم اینچی اولترا واید و دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم سایت funmobile را شامل میشود. از شیائومی خیلی بهتره، چون هم سامسونگ و هم شیائومی با همین مشخصات فنی مثل تی ناین شیائومی باید یک میلیون بیشتر پول بدین در سامسونگ هم حدود دو و نیم میلیون. ضمن اینکه سامسونگ در ساخت A52s 5G از برگ برندهای بهنام لرزشگیر اپتیکال رو کرده که بسیاری از مدلهای همردهاش را به چالش میکشد. شیائومی با بهرهگیری از تکنولوژیهای روز ساخت موبایلهای اندروید و ارائه محصولات خود با قیمتی مناسب، جای را بر بسیاری از برندها تنگ کرده و فروش موبایلهای آنان را در دست خود بگیرد. هرچند این مدل امکانات فوقالعادهای نظیر نمایشگر OLED، کیفیت ساخت بالا و سخت افزار و دوربینی کم نقص دارد و اگر بودجه 1800 یورویی دارید، حتماً خرید اکسپریا پرو i را مد نظر قرار دهید. در این بخش بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری را با هم بررسی میکنیم، اگر به یک گوشی قدرتمند با باتری قوی نیاز دارید؛ این بخش را با دقت بیشتری مطالعه کنید. با گشتن و جستجو در بخش موبایل دیوار میتوانید این گوشیهای تمیز ولی دست دوم و با قیمت به صرفه را پیدا کنید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری