خرید گوشی سامسونگ با گارانتی اصل و بهترین قیمت آوند موبایل | funmobile

برند مشهور و جهانی سامسونگ یک ابرشرکت چند تابعیتی است که با مدیریتی کره ای در صنایع مختلفی مانند الکترونیک، پوشاک و … فعالیت می کند. شعار سامسونگ در اوایل دهه ۱۹۹۰ ” اول کیفیت ” بوده است، آن ها با بکار گیری بهترین مهندسین صنعت الکترونیک فناوری روز جهان را دچار دگرگونی ساختند. در ابتدای قرن بیست و یکم بود که سامسونگ به سمت تولید محصولات دیجیتال گامی بلند برداشت، گوشی های سامسونگ از جمله تولیدات مهم این برند در این دوران شناخته می شوند. کاربران محترم کالاتیک می‌توانند نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل یا سایر محصولات مدنظرشان از فروشگاه اقدام کنند و در زمان خرید از سرویس‌دهندگانی مانند ایزی پی، ازکی وام یا وامینه خدمات دریافت کنند. اگرچه در سال 2021 مدل جدیدی از گلکسی نوت به بازار عرضه نشد، اما گوشی های این سری همچنان طرفداران خاص خود را دارند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M32 دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

با استفاده از این فروشگاه می‌توان به مقایسه محصولات هم‌رده پرداخت تا بتوان بین آن‌ها یکی را انتخاب کرد و خریداری نمود. سپس با دسترسی به صفحه نظرات و انتقادات کاربران در مورد محصولات، می‌توانیم از آن‌ها جهت انتخاب و خرید محصول کمک و مشورت بگیریم. برای کاربرانی که ساعات طولانی از گوشی استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌شود هنگام انتخاب به باتری و ظرفیت آن دقت ویژه‌ای کنند تا بتوانند به‌سهولت وبدون نیاز به شارژر، آن را در طول روز به همراه داشته باشند.

http://businesset.ir

این مجله خبری موبایل فان از تلفن های همراه که به تلفن های هوشمند نیز نامیده می شوند از نرم افزارهای مدیریتی خود سامسونگ بهره می برند، در کنار این ها نرم افزارهای کاربردی مانند Gmial ، GPS و … سری گلکسی گوشی سامسونگ دارای چهار باند GSM است علاوه بر این اولین سری گلکسی دارای دوربینی 5 مگاپیکسلی بود. گوشی های Z Flip به‌صورت عمودی خم می‌شوند و از یک روکش شیشه‌ای هیبریدی به‌نام Infinix Flex Display بهره می‌برند. این مدل‌ها به قوی‌ترین سخت‌افزار و به‌روزترین نرم‎افزار مجهز هستند و نمایشگری کم‌نظیر دارند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 ظرفیت 64 گیگابایت

در سال 1998 مدل SGH-600 با بهره گیری از عملکرد کم مصرف توانست موفقیت های زیادی را بدست آورد. تیم تحقیق و توسعه ی سامسونگ با بهره گیری از بازار جهانی و سلایق مردم توانستند در سال 2004 اولین گوشی نسل جدید سامسونگ را در هند معرفی کنند. در ابتدای ورود گوشی سامسونگ سری گلکسی نوت ، منتقدان این گوشی‌ها را مورد تمسخر قرار می‌دادند. ایده‌ی ساخت یک گوشی بسیار بزرگ مجهز به یک قلم الکترونیک، ایده‌ای دیوانه‌وار به نظر می‌رسد اما سامسونگ این ایده را به بهترین شکل ممکن عملی کرد.

خرید آنلاین گوشی سامسونگ از فونر

جدیدترین اعضای این خانواده گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4 هستند و زد فولد قیمت بالاتری نسبت به زد فلیپ دارد. قبل از معرفی این گوشی‌ها سازنده کره‌ای 60 درصد بازار گوشی‌ های تاشو را در اختیار داشت و حالا با معرفی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 انتظار می‌رود این عدد تا 80 درصد افزایش پیدا کند. این یعنی اگر شما به گوشی تاشو علاقه داشته باشید احتمالا بهترین انتخاب پیش رویتان گوشی های سری Z سامسونگ است و این می‌تواند یکی از دلایل دیگر برای خرید این برند باشد. تا این بخش از این مطلب با جدیدترین گوشی‌های سامسونگ و انواع سری سامسونگ آشنا شدید. شاید بخواهید بدانید که علاوه بر این موارد پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ کدام هستند.

  • می باشد که سامسونگ در گوشی های خود به کاربرده و می توانید از سرعت بالایی برای کار در اینترنت برخوردار باشید .
  • انواع گوشی سامسونگ متناسب با بودجه جیب شما در فروشگاه اینترنتی دارسو موجود میباشد.
  • انسان‌ها موجودات عادت هستند و حفظ عادات زمانی که مستلزم تلاش زیاد نباشد آسان‌تر است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری