خرید گوشیهای سامسونگ (Samsung)

همچنین روی هر ترمینال کاربران قادر به اشتراکگذاری اطلاعات و همکاری با دستگاه مرکزی خواهند بود. در ادامه با ما در دهکده با بررسی تخصصی گوشی سامسونگ A33 5G همراه باشید. در ادامه این مقاله علت مشکلات سخت افزاری بیان و روش رفع مشکلات نرم افزاری و برخی از ترفندهای کاربردی برای رفع مشکلات متداول گوشی و تبلتهای سونی، به شما آموزش داده میشود. اما مانند سایر برندها، پس از مدتی مشکلات متداول آن، گربانگیر شما خواهد شد. در این حالت پس از چند روز، گوشی شما به صورت خود به خود درست خواهد شد. در این گوشی دو حالت کیفیت عکس وجود دارد: حالت استاندارد (که به صورت پیشفرض تنظیم شده است) و حالت خلاق ( Creator Mode ) که برای ارائه و به تصویر کشیدن تصاویر با رنگهای حقیقی و محتوای با کیفیت طراحی شده است.

سپس روی گزینه دسترسی ویژه که در سمت راست بالا قرار دارد را انتخاب کنید. 5. سپس روی دکمه install کلیک کنید. 7. برنامه فلش تولز را اجرا و با کلیک روی آیکن رعد و برق در پنجره جدیدی که باز میشود flashmode را انتخاب و با زدن ok تایید کنید. پرسشهای گوناگونی که در ارتباط با جدیدترین گوشی شیائومی مطرح میگردد، بدین صورت مطرح میشوند: آیا فرق گوشی جدید شیائومی ردمی نوت 10 با گوشی شیائومی ردمی نوت 9 تی زیاد است؟ برای رفع مشکل داغ شدن گوشی، صحت کابل و باتری را بررسی و در صورت مشاهده اختلال، اقدام به تعویض آن کنید.

نکتهای که اپل، سامسونگ و گوگل آن را درک کردهاند، اما سونی هنوز نتوانسته آن را هضم کند. این گوشی از شارژ بیسیم و شارژ بیسیم معکوس هم پشتیبانی میکند که عملکرد خوبی داشتند. همینطور یک دکمهی مخصوص شاتر برای عکاسی هم در این گوشی تعبیه شده است که در بخش پایینی سمت راست این گوشی قرار گرفته تا شما بتوانید هنگام عکاسی به صورت افقی، از دکمهی شاتر کنید. دکمهی کم و زیاد کردن صدا و دکمهی پاور در سمت راست گوشی قرار گرفتهاند و حسگر اثر انگشت هم درون دکمهی پاور جای گرفته و با آن ادغام شده است.

اگر به جای لپ تاپ از اینترنت گوشی استفاده میکنید بهتر است یک مرورگر خوب روی گوشی نصب سایت funmobile کنید. همچنین این گوشیها به دلیل فرآیندهای پیچیده و پیشرفتهای که برای ساخت آنها لازم است، بسیار گران قیمت هستند. شاید در سالهای گذشته، گوشی سامسونگ، چندان در میان کاربران معروف نشده بود اما امروز، تنوع محصولات سامسونگ، امکانات و قابلیتهای متنوع این گوشیها سبب شده تا سامسونگ توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. گوشی های گلکسی سری A سامسونگ، در واقع به مجموعه ای از گوشی های هوشمند و تبلت های میان رده گفته می شود که سامسونگ الکترونیکس آن را به عنوان بخشی از گوشی های گلکسی ارائه کرده است. خرابی باتری و شارژر گوشی یکی از دلایل اصلی داغ شدن گوشی سونی شما است، شارژر خراب باعث آسیب به گوشی شما شده و آن را داغ میکند. اما چگونه از بروز این مشکل جلوگیری و یا در صورت بروز آن در تبلت و یا گوشی سونی خود، مشکل هنگ کردن و یا فریز شدن را رفع کنید؟ اما در صورتی که شما از آن محروم باشید بسیاری از اپها و قابلتهای گوشی خود را از دست میدهید.

درب پشت آن دچار مشکل یا شکستگی شود. همچنین این درب ها از کیفیت ساخت خوبی برخوردار هستند. این درب ها همانند درب اصلی گوشی شکیل و با کیفیت هستند و رنگ بندی آن ها همانند درب اصلی گوشی می باشد. زیر دکمهی پاور، دکمهی دستیار شخصی گوگل (Google Assistant) قرار گرفته که با توجه به استفادهی شما از این قابلیت میتواند کاربردی باشد. هنوز به ندرت پیش آمده است که گوشیهای زیر ۲۰۰ دلار دارای این قابلیت باشند، اما حداقل میتوانیم انتظار داشته باشیم که سامسونگ در آینده به چنین موردی توجه کرده و این قابلیت مهم را برای گوشیهای هوشمند خود فراهم کند تا قابلیت رقابت بیشتری را در بازار گوشیهای پایینرده کسب کند.

اگر گوشی سونی شما دچار ضربه و آبخوردگی نشده است، علت سیاه شدن صفحه گوشی سونی، میتواند ناشی از برنامهها، سیستم عامل، باتری و … در هنگامی که گوشی خود را خاموش کرده و یا خود دستگاه خود به خود خاموش شده باشد، دکمه کاهش صدا و روشن خاموش را همزمان نگهدارید تا لوگوی سونی، نمایان شود. اگر شما دستان کوچکی دارید یا عادت به استفاده از گوشیهای کوچک دارید، استفاده از این گوشی ممکن است برای شما کمی مشکل باشد. کمی به سمت پایین اسکرول کرده و از بین گزینههای موجود Backup&reset را انتخاب کنید. گوشی و یا تبلت خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید. سوختن هارد و خرابی پورت شارژ گوشی هم دلیل دیگر این مشکل است، که برای رفع آن، نیاز به تماس با تکنسین تعمیر موبایل و تبلت دارید. گوشی را با نگهداشتن دکمه افزایش صدا و پاور به مدت ۱۵ الی ۲۰ ثانیه، فورس ریستارت کنید. صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچ با نسبت صفحه نمایش به بدنهی 21:9 ، این یعنی طول گوشی Sony Xperia 1 III از بیشتر رقبای پرچمدار خود مانند Galaxy S21 Ultra و Xiaomi Mi 11 بیشتر است. سامسونگ با استفاده از فناوری های به روز جهان، توانست کیفیت بی نظیری از صفحات نمایش را برای گوشی های خود در نظر گیرد.

در داخل گوشی پردازنده اسنپدراگون 630 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به کار گرفته شده است. نکته: هنگامی که دکمه پاور گوشی شما از کار افتاده است، باید مواظب باشید که گوشی خاموش نشود. بخش پشتی این گوشی از شیشه تهیه شده است که نگه داشتن گوشی در دست را علی رغم اندازه بزرگ آن راحت میکند. اگر به دنبال یک گوشی هستید که بتوانید با آن به تماشای فیلم، سریال و یا ویدیو بپردازید، گوشی Xperia 1 III انتخابی عالی برای شماست. 6. فایل رام با پسوند .ftf گوشی خود، که پیشتر دانلود کردهاید را در پوشه firmwares قرار دهید. برنامههای اندرویدی را فقط از گوگل پلی و سایر برنامههای معتبر، دانلود کنید. دانلود و استفاده از برنامههای نامعتبر و همچنین اجرای بازیهای سنگین به cpu گوشی آسیب میرساند. فناوری نوظهور 5G که در ابتدا فقط در پردازندههای پرچمدار مثل سری 800 کوالکام یافت میشد، اخیرا به پردازندههای میانردهی کوالکام (سری 600) و برخی مدلهای میانردهی مدیاتک نیز راه پیدا کرده است. پیشرفت شیائومی باعث استقبال آن از طرف خریداران شد و در سایتها نیز نقدهای مثبت زیادی بر این برند شد که در نتیجه تمامی این موضوعات شیائومی توانست تعدادی از موبایلهای خود را به فروش بالا رسانده و به عنوان پرچمدار خود در بلاگهای تکنولوژی معرفی کند.

باعث داغ شدن گوشی شما میشود. رم 6GB یا 8GB، پردازنده Snapdragon 855، حافظه داخلی 128GB و یا 256GB و البته امکان استفاده از کارت حافظه، همه نشاندهنده یک گوشی بسیار قوی و جذاب است که میتواند برای استفاده طولانیمدت مناسب باشد. توصیه میشود تا حد امکان از قابهای استاندارد استفاده کرده و از به شارژ زدن گوشی و تبلت سونی خود همراه با قاب پرهیز کنید. عکسهای گرفته شده با دوربین اصلی این گوشی بسیار با کیفیت هستند. درنهایت، راه متقاعد کردن مشتری به خرید یک گوشی موبایل این نیست که فهرستی از ویژگیهای جدید را جلوی او بگذاریم. در این وضعیت دو حالت وجود دارد یا مشکل از هارد گوشی است و باید گوشی خود را جهت بررسی و تعمیر نزد کارشناس ببرید و یا گوشی شما به «خواب مرگ» رفته است. تصاویر ثبت شده توسط این دوربین زیبا و روشن به نظر میرسند، به خصوص عکسهای پرتره، و این حالت برای متعادل کردن سوژه و پسزمینه و افزودن تاری پسزمینه با ظاهری واقعی عالی است. اما از آن نباید انتظار خوب اجرا شدن یک بازی مثل «آرماجت» را داشته باشید که به طور متوسط با سرعت 67 فریم در ثانیه اجرا میشود.

وارد قسمت تنظیمات گوشی و یا تبلت خود شوید. با نگهداشتن پاور و افزایش صدا گوشی را فورس ریستارت کنید. در هشت سال گذشته هواوی با سرعت بالایی مشغول توسعه رابط کاربری EMUI بوده است و حالا این پلتفرم نرم افزاری به نسخه 10.1 رسیده است. سونی تجربهی استفاده از دوربین را در این گوشی پرچمدار ارتقا داده است اما دوربین این گوشی بهترین دوربین بازار نیست ولی تصاویر ثبت شده با تصاویر ثبت شده توسط سایر رقبای سال 2021 قابل مقایسه است. البته این وسعت گوشی سامسونگ میتواند نقطه ضعف هم باشد؛ چون برای انتخاب گوشی مورد نظر خود ممکن است سردرگم شوید و برای خرید گوشی موبایل سامسونگ باید تفاوت بین سریهای مختلف را بدانید و اگر آشنایی با این موارد نداشته باشید ممکن است به مشکل مواجه شوید. فریم آن نیز از هم جنس ساخته شده است و میتوانید به این طراحی اعتماد کامل داشته باشد.

از گوشیهای این سری میتوان به M30 اشاره کرد که دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است و جزو گوشیهای خوش دست سامسونگ به شمار میرود. البته برند ردمی در حال حاضر به صورت مستقل فعالیت میکند اما از محبوبترین گوشی هوشمند این برند میتوان به گوشی ردمی نوت 11 اشاره کرد که یکی از گوشیهای پرفروش جهان در سال 2022 معرفی شد. سال گذشته میلادی در چند مرحله، سامسونگ بهروزرسانی امنیتی اندروید را حتی زودتر از گوشیهای گوگل پیکسل عرضه میکرد. ویژگی های مثبت این مدل گوشی اندروید عبارت است از: حافظه داخلی 128 گیگابایتی. اطلاعات اضافی را از کارت حافظه گوشی خود پاک کنید. در همین راستا پیش از ریست فکتوری گوشی خود، از اطلاعات آن بک آپ تهیه کنید. در این راستا بهتر است اطلاعات خود را در حافظه جانبی ذخیره کنید. اگر به گوشی پر سرعتی نیاز دارید، بهتر است که رم ۶ گیگی را خریداری کنید. بهتر است تا دریافت ایمیل توسط گوشی خود را محدود کنید. به همین دلیل شما به راحتی و از طریق همین صفحه میتوانید برای خرید گوشی سامسونگ سری A از فروشگاه اینترنتی پلازا دیجیتال اقدام کنید. 1. به Settings بروید.

گوشی را با نگهداشتن کلیدهای افزاش صدا و پاور، فورس ریستارت کنید. اگر گوشی سونی z2 خود را به تازگی خریداری کردهاید، مشکل داغ شدن آن، میتواند مربوط به سخت افزار گوشی باشد و لازم است جهت بررسی فنی، گوشی را به دفتر خدمات پس از فروش سونی، ارجاع دهید. گوشی سری A جزوه پر طرفدار ترین گوشی های سامسونگ در ایران می باشند که وجود قطعات جانبی بر بیشتر علاقمند شدن مردم ایران به سری بشتر دخیل بوده است. وارد قسمت تنظیمات شده و اقدام به آپدیت سیستم عامل تبلت و یا موبایل سونی خود کنید. همواره مطمئن شوید تبلت و یا موبایل سونی شما از میزان فضای کافی، جهت پردازش اطلاعات، برخوردار باشد.

اما اگر ترجیح میدهید که از برند سامسونگ خریداری کنید و در عین حال، از قیمتهای بسیار بالا در سری S وحشت دارید، گلکسی A50 مختص شما است. مشتریان به دنبال محصولی هستند که همهچیزش بهاندازه باشد و بهخوبی کار کند. از کار افتادن بیفتد. برای تعمیر و تعویض ال سی دی، جهت رفع مشکلات از کار افتادن تاچ گوشی سونی خود، سعی کنید از کارشناسان حرفهای در این امر و مراکز معتبری که تعمیرات را با ضمانت ارائه میکنند، کمک بگیرید. اغلب گوشیهایی که باتری آنها 5000mAh ظرفیت دارند، میتوانند با یک بار شارژ یک روز کامل دوام آورده و به شارژ دوباره نیاز نداشته باشند. در این مرحله اقدام به حذف نصب اپلیکیشنهایی که به تازگی نصب کردهاید و یا به آنها مشکوک هستید، کنید. قسمت مهم HMS در گوشی های هوآوی AppGallery است که سومین فروشگاه نرم افزاری جهان می باشد و کلیه جستجوها و نصب نرم افزارها از طریق این بخش امکان پذیر می شود و می تواند جایگزین نرم افزار Googel Play Store باشد همچنین برای نصب برخی از برنامه های گوگل که بصورت پیش فرض در گوشی های هوآوی وجود ندارند از AppGallery می توان بهره برد. نکته: با ریست فکتوری گوشی و یا تبلت خود، کلیه اطلاعات دستگاه شما حذف میشود.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری