خرید و قیمت کابل شارژر اصلی سامسونگ samsung جی اس کالا

محافظ های کابل شارژر به خوبی از کابل ها مراقبت می کنند و توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب دیدن انواع کابل شارژ گوشی، کابل شارژ ساعت شیائومی و دیگر گجت ها از محافظ شارژر استفاده کنید. این نوع کابل متشکل از یک طرف درگاه تایپ سی و از طرف دیگر درگاه لایتنینگ است. اکثرا به عنوان کابل شارژر آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع کابل متشکل از یک طرف درگاه USB-A و از طرف دیگر درگاه تایپ سی است. اکثرا به عنوان کابل شارژر سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در آخر، شما می‌توانید تلفن همراه اندروید خود را با همان کابل شارژری که برای آیفون هم استفاده می‌کنید، شارژ کنید. خرید عمده کابل شارژر برای همکاران تهران و شهرستان با قیمت ارزان و کیفیت بالا فراهم شده است. تمام سفارش لوازم جانبی موبایل بصورت رایگان ارسال می شود. کابل شارژر به عنوان یکی از پرفروش ترین و اصلی ترین و همچنین پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل است که دقت در انتخاب آن می تواند در عمر باتری گوشی همراه تاثیرگذار باشد.

کابل دبه ای آیفونی فست شارژ نیتو NITU NC252 25cm بسته 40 عددی

امنیت دومین عاملی است که در صورت عدم انتخاب کابل شارژ مناسب ممکن است به خطر بیفتد. اگر کابل، غیر اورجینال و بی‌کیفیت باشد، نوسانات برق ایجاد شده باعث آسیب رساندن به قسمت پورت یا برد دستگاه و در مواردی به علت افزایش حرارت بیش از حد باعث منفجر شدن آنها خواهد شد. اگر تلفن شما عملکرد ضعیفی دارد، شارژ نگه‌نمی‌دارد و زمان زیادی طول می‌کشد تا شارژ شود، ممکن است شارژر آن خراب شده باشد.

چه کابل شارژ پلاستیکی باشد چه پارچه ای، مهم این است که در اثر کشش و تاخوردگی به سرعت آسیب نبیند. فروشگاه اینترنتی اورینسل از سال 1397 شروع به کار کرده و در این مدت در تلاش بوده تا با ارائه محصولات با کیفیت رضایت مشتری را جلب نماید. هدف این مجموعه بر این است که با حذف واسطه‌ها و خرید مستقیم مشتری، با حد اقل قیمت حداکثر کیفیت را ارائه دهد.

نکات مهم هنگام خرید کابل شارژر

برندهایی مثل میزو MIZOO، پاواریال PAVAREAL، دبلیو یو دبلیو WUW، ایکس او XO و اَوی Awei جزء برندهایی هستند که مجموعه جانبی داتیس مارت برای فروش به همکاران موبایل فروش و برای مصرف به مشتریان عزیز پیشنهاد می دهد. از این رو خرید کابل شارژ موبایل برای همه یک روزی اتفاق خواهد افتاد. از طرفی هم می توانید پیشگیری قبل از درمان کنید و خرید کابل شارژر موبایل را به عنوان کابل یدک و اضافی در نظر بگیرید.

درگاه تاپی سی USB-C که قبلا با نام USB Type-C شناخته می‌شد، آخرین پادشاه درگاه‌های شارژر است. شما درگاه تایپ سی را در اکثر دستگاه‌های جدید پیدا خواهید کرد و سرعت انتقال داده سریعتر از نسخه‌های قبلی USB را ارائه می‌دهد. بزرگترین مزیت USB-C این است که قابل برگشت است و می‌توان آن را به بالا یا پایین متصل کرد. امروزه درگاه تایپ سی به استاندارد جدیدی برای دستگاه‌های تلفن همراه تبدیل شده است و در ساخت اکثر کابل شارژر سامسونگ از این درگاه تایپ سی استفاده شده است.

شما می‌توانید در سایت آرنیک موبایل پس از بررسی لیست قیمت کابل شارژر موبایل و تبلت و بررسی مشخصات فنی محصولات، کابل شارژر مورد نیاز خود بهترین کابل شارژ را انتخاب نمایید. البته که برند های متفاوت بر اساس قیمت گذاری گوشی همراه از هر دو مدل کابل استفاده کرده اند. ولی کابل فست شارژ یا شارژ سریع از سال 2015 بر سر زبان ها افتاد. مخصوصا که گوشی سامسونگ S6 گزینه ای به نام نمایش آلارم فست را بر روی موبایل خود اضافه کرد تا از فروش شارژر های فیک و کپی جلو گیری کند.

خرید و قیمت کابل شارژر اصلی سامسونگ samsung جی اس کالا

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری