خرید و قیمت عروسک جوجه تیغی 4 از غرفه فروشگاه عروسک و لوازم تحریر دایموند باسلام

شما می توانید به راحتی این عروسک را بشورید چون مواد بکار رفته در تولید آن نیز بسیار مرغوب بوده و موهای پشت ان به هیچ عنوان نمی ریزد. عروسک جوجه تیغی تپل با اندازه 40 سانتی متر یک محصول اورجینال ،باکیفیت و ضدحساسیت است. این عروسک می‌تواند یک هدیه بانمک و به یاد ماندنی برای عزیزانتان باشد. جوجه تیغی ایکیا VANDRING قهوه ای رنگ است که با توت فرتگی که به دست دارد حالتی بسیار بامزه دارد. این عروسک 15 سانتی جنسی پولیشی داشته پرزهای آن به‌صورت کوتاه و بلند بوده و با توجه به ابعادش، در گروه عروسک‌های کوچک قرارگرفته است. می‌توان این عروسک را با دمای آب 40 درجه داخل ماشین لباسشویی شست.می‌توان این عروسک را برای هر دو گروه دختر و پسر و برای همه سنین از کودک تا بزرگ‌سال خرید و مطمئن بود که آن را دوست خواهند داشت.

جغجغه حلقه ای بره بی بی فن babyfehn مدل 154429

همه مشخصات محصولات تعریف شده و با اطمینان از کیفیت ان ها، بدون صرف زمان و هزینه اضافی می توانید به راحتی خرید کرده و در سریع ترین زمان ممکن محصول به دستتان برسد. عروسک پولیشی ویبره دار با قابلیت استفاده در کریر و تخت نوزاد، دارای قسمت های نرم جهت دندانگیر و قابل شست و شو، بدون پرز و دارای قسمت های جغجغه ای می باشد. عروسک پولیشی شیر ویبره دار با قابلیت استفاده در کریر و تخت نوزاد، دارای قسمت های نرم جهت دندانگیر و قابل شست و شو، بدون پرز و دارای قسمت های جغجغه ای می باشد.

همچنین برای اینکه چهره این اسباب بازی با مزه تر شود از یک عینک و کلاه هم در تولید ان استفاده شده ماشین سنگین اسباب بازی است. یکی از ویژگی های اصلی جوجه تیغی ها، خارهای پشت ان ها است. در این عروسک به جای این خارها از الیاف نرم و مو به شکل پرزهای بلند استفاده شده است.

  • می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • وسیله فانتزی و بامزه ای است که به علت شکل ظاهری اش دوست داشتنی می شود.
  • او یاد می‌گیرد که نباید به حیوانات آسیب بزند و باید با محبت با آن‌ها رفتار کند.
  • در حالی که نقش های جنسیتی سنتی بیان می کند که عروسک ها یک اسباب بازی هستند که عمدتا برای دختران بازی می کنند ، بازی با عروسک ها بدون در نظر گرفتن جنسیت می تواند رشد مهمی برای کودکان ایجاد کند.
  • شگفت‌انگیزهای ژیوان را هر روز ببینید و بهترین خریدتان را داشته باشید.

عروسک جوجه تیغی تولید شده در روسیلی دقیقا شبیه به خود این حیوان ساخته شده‌ و تنها تفاوت آن با جوجه تیغی واقعی این است که این عروسک یک لبخند ملیح بر لب و قیافه‌ای مهربان‌تر و جذاب‌تر دارد. یکی از محبوب‌ترین انواع عروسک جوجه تیغی، عروسک شخصیت های کارتونی هستند. عروسک سونیک یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌ها در انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی است. سونیک در انیمیشن‌های مختلف هم حضور داشته و برای بچه‌ها سرگرم‌کننده بوده‌است.

تمامی حق و حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دنیای اسباب بازی می باشد. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم. ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

دیدگاه برای عروسک جوجه تیغی Happy Time

خرید و قیمت عروسک جوجه تیغی 4 از غرفه فروشگاه عروسک و لوازم تحریر دایموند باسلام

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری