خرید و قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG گوشیاتو | funmobile

هنگامی که میخواهید قیمت گوشیانجام دهید و گوشی جدیدی انتخاب کنید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید تجربه گوشی هوشمند خود را افزایش دهید. اگر اغلب متوجه می‌شوید که از تلفن گلکسی جدیدتان در ماشین استفاده می‌کنید، برای ناوبری و تماس‌های هندزفری روی پایه تلفن خودرو سرمایه‌گذاری کنید. در هر یک از این شبکه‌ها شما می توانید تجربه پرسرعت ای از اینترنت قوی در گوشی سامسونگ خودتان داشته باشید. قطعاً اینترنت پرسرعت در گوشی هوشمند یکی از ملاک های شما در خرید یک تلفن همراه است و این همان چیزی است که در تلفن های سامسونگ پیدا خواهید کرد. گوشی های سامسونگ گزینه ای مناسب برای استفاده روزانه و حتی تخصصی شما هستند.

در حالی که مجله خبری موبایل فان Samsung Fold بزرگتر است و به صورت افقی تا می شود تا یک تبلت بسیار بزرگ را به نمایش بگذارد. Flip and Fold محدوده Samsung Flip جمع و جور، قابل تنظیم است و به صورت عمودی تا می شود تا یک دستگاه جیب پسند ایجاد کند. اين وبسايت متعلق به فروشگاه اینترنتی ساری تک ميباشد و تمامی حقوق آن محفوظ ميباشد . از جمله سایت هایی است که قاب های بسیار زیبایی برای شما عزیزان ارائه می دهد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G ظرفیت 256 گیگابایت و 8گیگ رم

تا به امروز که محبوبیت برند سامسونگ روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند، نه تنها به خاطر برخورداری از قیمت مناسب، بلکه به دلیل دارا بودن قابلیت‌ها و امکانات فراوانی که به کاربران ارائه می‌دهد. یعنی اشتراک گذاری منبع نیرو در گوشی اس 21 پلاس می توانید هدست ها و ساعت هوشمند حتی گوشی های دیگر خود را شارژ کنید ، از نظر ظاهری هم این دستگاه به نظر خود شرکت سامسونگ در رنگ نقره ای برق میزند و در رنگ مشکی چشم نوازی می کند . برای مشاهده بررسی تخصصی و خرید گوشی سامسونگ S21 Plus 5G روی لینک کلیک کنید . شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ آ 53 در فروشگاه گوشیاتو، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. گوشی سامسونگ، همواره نمونه بارزی از با کیفیت ترین گوشی های موجود در بازارهای جهانی و بازار ایران به شمار می رود.

  • مدل Galaxy A۳۰ سامسونگ که ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت داشت، به بیش از ۴ میلیون تومان رسیده است .
  • در حال حاضر گوشی گلکسی S22 Ultra, S22 plus, S22 جدیدترین گوشی های سامسونگ از سری S و گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 جدیدترین گوشی های سری Z یا همان سری تاشو سامسونگ در بازار می باشند.
  • کیفیت دوربین و عکس‌برداری گوشی‌های سامسونگ خارق‌العاده بوده و در نوع خود محشر هستند.
  • هردو سری از پرقدرت‌ترین سخت‌افزار، باکیفیت‌ترین نمایشگر و بهترین دوربین بهره می‌برند و به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز هستند.
امروزه هزینه تعمیر گوشی بسیار بالا رفته به همین جهت برای جلوگیری از آسیب دیدن به گوشی و خرج هزینه های زیاد بابت تعمیر آن بهتر است به سمت خرید قاب گوشی بروید.در واقع هنگامی که از قاب برای گوشی موبایل خود استفاده نکنید گوشی شما از ضربه مصون نمی ماند. بدنه جلوگیری کرد.علاوه بر این، ما نمی خواهیم گوشی های اپل و سامسونگ خود را هر چند ماه یکبار به دلیل هزینه های گزاف آنها تعویض کنیم.این مشکل توجیه قانع کننده ای برای خرید قاب گوشی همراه با تلفن همراه است. برتری دیگری که نمایشگرهای سامسونگ به ویژه در گوشی‌ های پرچمدار دارند میزان روشنایی است. صفحه نمایش پرچمداران سامسونگ روشنایی بسیار زیادی دارند و به شما امکان می‌دهند تا حتی زیر نور مستقیم خورشید محتوا را به صورت بسیار شفاف و خوانا مشاهده کنید. A53 بهترین تجربه دوربینی را که می‌توانید در یک گوشی با این قیمت دریافت کنید، ارائه می‌کند.

گوشی سامسونگ سری S در مقابل سری A

هسته اصلی خانواده Galaxy Z یک لولای سفارشی و بسیار انعطاف پذیر Corning® Gorilla® Glass Victus® است که به شما امکان می دهد تلفن خود را صدها هزار بار بدون خطر شکستن باز و بسته کنید. گوشی موبایل سامسونگ رجیستر شده باعث می‌شود که شما نگرانی برای قطع شدن آنتن دستگاه سامسونگ ای خود نداشته باشید. اگر به دنبال یک تلفن همراه هستید، ممکن است بخواهید یک گوشی سامسونگ جدید بخرید. گوشی‌های سامسونگ از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند – که به دلیل سهولت ناوبری و انعطاف‌پذیری آن‌ها معروف است.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری