خرید دوربین مداربسته با بهترین قیمت فروشگاه آنلاین برقچی-امن باش

اگر می‌خواهید به خوبی محیط اطراف خود را کنترل کنید و در همه‌ جا چشم و گوش داشته باشید، توصیه ما دوربین‌ مداربسته هایلوک است. شرکت هایلوک و هایک ویژن در ایران نماینده رسمی دارند و به همین دلیل خدمات پس از فروش برای محصولات این دو شرکت در ایران به صورت کامل به مشتریان ارائه می‌شود. این درحالی است که برخی محصولات گران قیمت اروپایی در ایران فاقد هرگونه گارانتی هستند و مشتریان دستشان از همه چیز کوتاه است.

دوربین مدار بسته دام مدل E007

آسانسور ، منازل مسکونی یا شرکت های استیجاری حمل و نقل عمومی ، مترو و موقعیت هایی شبیه به این از جمله حوزه هایی هستند که می توانیم از سیستم های مدار بسته وایرلس استفاده کنیم. از سوی دیگر تصاویر دوربین بی سیم به سادگی از بستر WI-FI منتقل شده و در زمان بسیار کمی تمامی دوربین ها می تونند نصب و راه اندازی شوند. هر چند انتقال تصویر در دوربین های مداربسته بی سیم، بدون اتصال سیم انجام می گیرد، ولی این دوربین ها برای اتصال به منبع تغذیه الکتریکی از یک سیم استفاده می کنند. اگر بخواهید دوربین مداربسته اصلا سیم نداشته باشد، باید از نوع شارژی آن استفاده کنید.

ما حتی به کسب و کارهای کوچکتر مانند فروشگاه ها نیز خدمات ارائه می کنیم. اگر شما در تهران هستید و نیاز به خدمات نصب دوربین مداربسته دارید، می توانید با ما تماس بگیرید. سیستم دوربین های مدار بسته آنالوگ از یک یا چند دوربین آنالوگ، یک دستگاه dvr و کابل کواکسیال جهت نصب و اتصال دوربین ها به دستگاه دی وی آر تشکیل شده اند. تصاویر ضبط شده در این نوع دوربین های مدار بسته به صورت آنالوگ به دستگاه دی وی آر ارسال شده و در آن جا پس از پردازش، به فرمت دیجیتال تبدیل می گردد.

دوربین مدار بسته کیوب

شاید خیلی علاقمند به دانستن زمان رسیدن بسته‌هایتان به وبسایت amnbash درب منزل هستید. برای مثال اگر در یک محله خطرناک زندگی می‌کنید ممکن است به دوربین پیشرفته‌تری نیاز داشته باشید، نسبت به اینکه هدفتان فقط کنترل رفت و آمد و روابط فرزندان باشد. از لحاظ فنی توصیه می‌شود از هارد دیسک‌ های نظارتی استفاده شود، زیرا این هارد ها به‌صورتی طراحی شده‌اند که می‌توان 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از آنها استفاده کرد و لذا می‌توانند از عهده برنامه‌های ضبط طولانی مدت برآیند. نوع دیگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد.

  • هر دوربین مداربسته لامپی می تواند یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش دهد.
  • همچنین قیمت دوربین مدار بسته نوع بیبی کم شیائومی بسیار مناسب می باشد.
  • دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد.
  • شما می توانید با استفاده از فرم زیر، درخواست خود برای بازدید و مشاوره در خصوص نصب و راه اندازی دوربین مداربسته را برای ما ارسال بفرمایید.
  • دوربین مداربستهامروزه از دوربین مداربسته در بسیاری از محیط‌ها استفاده می‌شود و همانطور که بیان شد، مصارف و کاربردهای بسیار زیادی دارند.
خرید دوربین مداربسته با بهترین قیمت فروشگاه آنلاین برقچی-امن باش اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود. شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند. برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید. در حال کلی کارفرما باید حقوق انسانی را در استفاده از دوربین مداربسته رعایت کند و به صورت مناسب آن را به کار گیرد؛ نظارت توسط دوربین مداربسته نباید برای کارمندان ایجاد مزاحمت کند. در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم.

انواع دوربین مدار بسته  از لحاظ نوع بدنه دوربین :

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری