جدیدترین و بهترین گوشی سامسونگ 2022

فضای ذخیره سازی آن مشکل چندانی ندارد، چرا که سامسونگ Galaxy A12 را میتوانید همراه با میکرو SD افزایش حافظه داده و تا ۱ ترابایت به آن اضافه کنیم. برای برخی افراد، با توجه به شغلشان (از جمله کارگران و مهندسان ناظر) به همراه داشتن یک گوشی با بدنهای از جنس شیشه اصلا مناسب نیست. این گوشی میان رده میتونه روشنایی حدود ۸۰۰ نیت رو در اختیارتون بذاره که قابل قبوله، اما عالی نیست. اگر زیاد اهل بازی کردن با گوشی هستید، لازم نیست زیاد نگران تمام شدن شارژ باتری باشید. در صورتی که مطمئن شدید برنامههای جانبی و اپلیکیشنهای پس زمینه باعث ریستارت شدن مداوم تلفن اندروید شما نشدهاند، باید فضای ذخیره سازی را بررسی کنید. در قدم بعدی از آموزش فلش نوکیا اندروید ، باید فایل رام رو به برنامه معرفی کنید و سپس NEXT کنید . گوشی موبایل نوکیا مدل 150 در میان همردههای خود بهترین عملکرد را دارد و جز بهترین گوشی های ساده در جهان محسوب میشود. هر چند کیفیت تصاویرش پایین است و اپلیکیشنهای محدودی را در خود جای داده، اما کیفیت مکالمه در آن بسیار بالا است. این موبایلها از کیفیت بسیار خوبی نسبت به سایر سریها برخوردار بوده و حتی طراحیهای آن نیز بسیار شیکتر و کاربردیتر است.

همچنین در این دستگاه از قطعهای با نام NANO-TIM استفاده شده که از تداخل الکترومغناطیسی محافظت میکند. دوربین سلفی این دستگاه نیز 5 مگاپیکسل میباشد. دوربین اصلی آن برابر با 50، 48 و 48 مگاپیکسل بوده و برای سلفی برابر با 20 مگاپیکسل است که کیفیت بسیار خوبی داشته و جهت ثبت تصاویر و ویدئوها بهترین گزینه به شمار میرود. البته سری شیائومی چند زیر مجموعه با پسوند X، t و i نیز دارد که از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار هستند. با وجود این مسائل کمپانی هواوی همچنان به کار خود ادامه میدهد و گوشیهای بسیار خوبی به بازار معرفی میکند. پردازنده به کار رفته در این گوشی از نوع Snapdragon 888 بوده که رمی به اندازه 8.12 گیگابایت نیز داشته و در نتیجه عملکرد بسیار خوبی دارد. سامسونگ s22 که نسبت به پرچمدار ۲۰۲۱ سامسونگ پیشرفت قابلتوجهی داشته، مدلی همهفنحریف و از جمله بهترین گوشیهای سامسونگ ساخته شده تا به امروزست که از پس همهی نیازهای شما به خوبی بر میآید و علیرغم گران بودنش، ارزش خرید بالایی هم دارد. گلکسی نوت یکی از بهترین گوشیهای سامسونگ است که ویژگیهای منحصر به فردی دارد؛ قلم، صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن بالا، حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت و بسیاری از ویژگیهای دیگر، این سری از تلفنهای هوشمند سامسونگ را به یکی از معروفترین سری گوشیهای پرچمدار تبدیل کرده است.

یک افشاگر ادعا میکند پرچمدار سامسونگ به رنگ «ارغوانی اسطوخودوس» مزین میشود. برای مثال در میان این سه گوشی تنها گلکسی اس 10 ای است که دوربین سوم که یکی از بهترین دوربین­های موجود در میان گوشی­ها است را ندارد که البته سامسونگ برای این کمبود سریعا یک رنگ اضافه که به نوعی آپشن به حساب می­آید را به این گوشی اضافه کرده است. طرح رنگ هولوگرافی که یک رنگ تنها نیست، بلکه یک ترکیب رنگ از انعکاس فلزی و رنگ های رنگین کمان است. در تنظیمات این بخش حتی میتوانید مشخص کنید که نام فرد همیشه خوانده شود یا تنها زمانی که هدست بلوتوثی شما به گوشی متصل است. شرکت نوکیان تایرز این مجموعه که فعالیت تولید تایر را برعهده داشت در سال 1988 و بخش تولید کاغذ آن در سال 1989 از جمع نوکیا جدا شدند.

شیائومی مشخصات و طراحی بسیاری از محصولات خود را در بازارهای مختلف تغییر میدهد و همچنین بعضی محصولات را با نامی دیگر در مناطق سایت funmobile متفاوت عرضه میکند. Nokia C3 که دارای امکانات بسیاری میباشد، توانسته خود را به عنوان یک گوشی با امکانات در عین حال مقرونبهصرفه، معرفی کند. با توجه به اینکه ایده اصلی بلو پروداکتس (شرکت آمریکایی مستقر در ایالت فلوریدا) تولید گوشی های مقرون به صرفه، جذاب و نوآورانه بوده است، افرادی که هدفشان انتخاب گوشی های ساده و به دور از پیچیدگی های خاص میباشد، از متقاضیان پروپاقرص این برند هستند. شما میتوانید در وبسایت باغ کالا لیست کاملی از گوشی ها به همراه قیمت گوشی سامسونگ را مشاهده کنید، همچنین با استفاده از امکان مقایسه بین محصولات، ویژگی های محصولات مختلف را با هم بررسی کرده تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. این تلفن همراه ساده ی بدون دوربین با قیمت بسیار پایین، رضایت کاربران را به خود جلب کرده است. برند Xiamoi سریهای مختلفی را تولید کرده تا افراد مناسبترین موبایل را بر حسب نیاز خود خریداری نمایند.

در هر سه تلفن هوشمند، این اسکنر در کنار دوربین قرار دارند. البته این رشد چشمگیر در یکی دو سال اخیر به واسطه تحریمهای شدیدی که از سوی دولت آمریکا علیه این شرکت وضع شده، به شدت تحت تأثیر قرار گرفته و کند شده است. البته نکات دیگری هم وجود دارند که برای خرید بهترین گوشی سامسونگ باید در نظر گرفت. به نظر میرسد که همیشه برای این گوشی ها متقاضی وجود دارد؛ چرا که دارای استحکام بسیار بالایی هستند، کیفیت ساخت خوبی دارند و فاقد پیچیدگیهای گوشی های هوشمند میباشند. صفحه نمایش موبایل شیائومی می 11 اولترا، 6.81 اینچ از نوع E4 AMOLED با وضوح تصویر 1440 در 3200 است که کیفیت فوق العادهای دارد. موبایل شیائومی مدل Mi 11 صفحه نمایشی به اندازه 6.81 اینچ از نوع AMOLED با رزولوشن 3200 در 1440 دارد. نمایشگر 5.99 اینچی نوکیا C3، از نوع IPS LCD میباشد. این شرکت در سالهای اخیر تلاش کرده است تا برند نوکیا دوباره بتواند به بازار گوشی های موبایل برگردد و توجه منتقدان و طرفداران خود را جلب کند. شیائومی با ارائه گوشی های پرچمدار خود با استفاده از بروزترین تکنولوژی های موبایل، توانسته است علاقه مندان به خرید گوشی های پرچمدار و گران قیمت را راضی کند.

این سری در سال 2016 با تلفن همراه Mi Max معرفی و در سال 2018 آخرین مدل آن، Mi Max 3 عرضه شده اما از آن پس مدل جدیدی از این سری رونمایی نشده است. همانطور که مشاهده می کنید تلفن همراه اکسپریا زد ۵ با قیمت حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان به فروش می رسد که گران ترین تلفن همراه سونی در این لیست می باشد . این افراد به دنبال گوشی های کوچک و ساده هستند که دارای قیمت مناسب، کارایی راحتتر و فاقد پیچیدگیهای خاص باشد. بسیاری از کهنسالال نیز در مقابل تکنولوژی گوشی های هوشمند مقاومت میکنند و با مدلهای پیچیده امروزی کنار نمیآیند. Galaxy Z Fold 2 2020 سامسونگ پشتیبانی از S Pen و مقاومت IPX8 در برابر آب را ارائه میکند. در این سالها سری گلکسی نوت با کیفیت ساخت بالا در کنار استفاده از قطعات با کیفیت بالا و عرضه با قیمت مناسب و رقابتی در بسیاری از لحظات در کنار کاربران بودهاست تا جایی که سامسونگ تصمیم گرفت تا در سال 2021 در حالیکه سری Galaxy Note 20 دل بسیاری از مردم را بردهبود، خط تولید این سری را متوقف کرده و با خاطرهای خوش در ذهن کاربران این محصول را به دا تاریخ بسپارد.

موبایلهای مختلفی از این سری تا به امروز رونمایی شده که جدیدترین مدل آن Xiaomi Mi 11 Lite بوده که باتوجه به قیمت مناسب خود، کیفیت فوق العاده مناسبی برای استفاده روزانه دارد. به عنوان مثال در میان گوشی های میانرده مدل هایی نظیر A53 و یا M53 بهترین کیفیت دوربین را دارند که با مطالعه مقاله تفاوت گوشی سامسونگ سری m و a این موضوع را می توانید بهتر درک کنید. این افراد بیشتر تمایل به استفاده از گوشی های ساده ای دارند که به راحتی با دستکش بتوانند از آنها استفاده کنند. به طور کلی از انواع گوشی های شیائومی که در بازار میبینیم برخی برای کاربردهای متداول روزانه و برخی برای عملکردهای سنگینتر درنظرگرفته شده و حتی خط تولید منحصربهفردی را هم دارد که گیمرها را هدف قرار داده و گوشیهای صرفاً گیمینگ را روان بازار کرده است. این مدل گوشی تاشو است که صفحه نمایش و دکمهها رو به روی هم و در دو طرف متفاوت قرار دارند.

با وجود اینکه فاکتور قیمت موبایل همچنان تاثیرگذارترین مورد در تصمیم نهایی ما محسوب میشود، ولی وقتی قصد دارید موبایل جدید تهیه کنید، به کمک ابزارهای مقایسه گوشی که در این بخش وجود دارد، میتوانید مدلی متناسب با نیازهایتان را پیدا کنید. در میان تنوع مدل ها و برندهای گوشی های ساده، پیشنهاد ما گوشی موبایل نوکیا مدل 105 – 2019 TA-1174 DS دو سیم کارته است. در داخل این سایت تعدادی از کدهای مخفی نوکیا ساده را شرح دادهایم. دسته دوم موبایل سامسونگ سری M است که نسخهای بروزتر و پیشرفتهتر از سری A محسوب میشود. موبایل شیائومی گزینه اول خرید برای مصرفکنندگان کشورهای در حال توسعه محسوب میشود و در ایران نیز افراد بسیاری به خرید گوشی شیائومی علاقه نشان میدهند. این شرکت تیمهای توسعه و تحقیقی دیگری در کشورهای سوئد، چین، کانادا،هلند، ایالات متحده، هند و بریتانیا هم دارد. این تلفن همراه هوشمند قابلیت های باورنکردنی دارد و به طور حتم، هیچ گوشی با این ویژگیها را در رنج قیمتی پایین پیدا نخواهید کرد. قابلیت تنظیم نور فلش گوشی در چند سطح مختلف، همراه با یک فلش اختصاصی برای دوربین سلفی، رم 3GB، حافظه داخلی 32GB همراه با امکان افزایش فضای ذخیرهسازی، از مشخصههای بسیار خوب این گوشی میان رده سامسونگ است.

گوشی موبایل بلو مدل Tank 3 با حافظه داخلی 32 مگابایت، رم 24 مگابایتی و در رنگهای متنوع عرضه گردیده است. ما نوکیا C3 را با یکی از رنگهای قهوه ای و سورمه ای میتوانیم خریداری کنیم. اگر قصد خرید یک گوشی دکمه ای و ساده را دارید، با ما همراه باشید تا در ادامه چند نمونه از بهترین گوشی های ساده موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. به غیر از موبایل، بسیاری از ما از محصولات دیگر این کمپانی نام آشنای کره ای استفاده می کنیم. در ادامه قصد داریم فهرستی از بهترین گوشی های ساده دکمه ای را به شما معرفی کنیم که هر کدام از ویژگیهای منحصر به فرد خودشان برخوردار هستند و شما با توجه به نیاز خود میتوانید یکی از آنها را خریداری نمایید. دستگاه خود را خاموش کنید.

از نقاط قوت نوکیا 150 میتوان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی 32 گیگاباتی، صفحه نمایش بزرگ 2.4 اینچی و نیز دوربینی که با کیفیت VGA اشاره کرد. برند نوکیا را اکثر کاربران به خوبی میشناسند و میدانند که از بزرگ ترین شرکت ها در زمینه طراحی و عرضه بهترین گوشی های ساده به شمار میرود. ظرفیت باتری نوکیا C3 برابر با 3040 میلیآمپرساعت لیتیوم-یونی است. ظرفیت باتری در این گوشی Xiaomi برابر با 4600 میلی آمپر ساعت بوده که برای مدت زمان بالایی قادر به نگهداری شارژ است. دو سیم کارت آن از شبکه 2G پشتیبانی میکنند و با یک بار شارژ صد در صد، میتوانید به مدت ۱۴ ساعت با آن مکالمه انجام دهید. بعضی از افراد فقط به دنبال یک گوشی هستند که شارژ آن برای مدت طولانی باقی بماند و بدون دغدغه شارژ کارهای ساده نظیر تماس های تلفنی و ارسال پیامک را انجام دهند. گوشی های هوشمند دیوایس های فوق العاده جذاب و کاربردی هستند که قادر به انجام کارهای زیادی میباشند. این سری از گوشیها برای جامعه گیمرها طراحی و تولید شده، بنابراین از سخت افزار بسیار قوی در عین طراحی جذاب برخوردار هستند. از سریهای قدرتمند و جذاب گوشی موبایلهای شیائومی به Black Shark میتوان اشاره کرد که برای اولین بار در سال 2018 رونمایی شده است.

این تفاوت رام باعث میشه توی عملکرد نرم افزاری اختلال ایجاد یشه. بدنه فلزی و شیشهای، NFC با پشتیبانی از Samsung Pay، شارژ سریع Adaptive Samsung و افزایش عمر باتری از جمله ویژگیهای منحصر به فرد این گوشی است. اولین گوشی شیائومی سری MIX در سال 2016 عرضه شده و آخرین مدل آن در حال حاضر MIX 4 است که در ادامه ویژگیهای آن را توضیح خواهیم داد. در ادامه به معرفی سریهای گوشی موبایل شیائومی پرداخته و هر مورد را به طور مختصر توضیح خواهیم داد تا بهترین انتخاب را داشته باشید. به همین خاطر در ادامه جدیدترین موبایلهای شیائومی که را معرفی و مشخصات آنها را به طور کلی توضیح خواهیم داد. نکات خرید گوشی سامسونگ که در ادامه آورده می شود برای یک خرید مطمئن ضروری هستند. مطمئن شوید که MAC Filter روی روترتان غیرفعال باشد، یا اینکه MAC Address گوشیتان را به روتر اضافه کنید. گوشی هایی که از رابط کاربری One UI بهره می برند قابلیت ضبط مکالمه را دارند بدون اینکه برنامه ای برای این عمل بر روی گوشی خود نصب کنید. با وجود ارتقاء سطح کیفیت و کارایی تلفن های همراه و قابلیت های حیرتآور مدل های هوشمند آن، هنوز هم افراد زیادی وجود دارند که به هر دلیل خواستار استفاده از گوشی های ساده میباشند.

سری POCO از دیگر سریهای میان رده شیائومی بوده که با توجه به قیمت پایین، کیفیت خوبی دارند. خرید گوشی های نوکیا را میتوان برای افرادی مناسب دانست که با یک بار خرید گوشی قصد استفاده مداوم برای چندین سال را دارند و تعویض گوشی در فواصل زمانی کوتاه را ضروری نمیدانند. در این میان شرکت نوکیا دست به تولید گوشی هایی زده است که با حداقل بودجه میتوان گوشی هایی میان رده اما با کیفیت را خریداری کرد. البته از لحاظ کیفیت نیز، سخت افزار آن عملکرد مناسبی داشته و به همین سبب در بین افراد محبوب است. یکی دیگر از سریهای بالا رده این کمپانی قوی، سری Ultra است که کیفیت بالایی در دوربین و سخت افزار این دستگاهها دیده میشود. چنانچه قیمت برای کاربر اهمیتی ندارد با خرید گوشی های بالارده هواوی می توان از کیفیت بالای سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی ها بهره مند شد. پس از نصب، بلافاصله این برنامه را اجرا کنید تا ویژگیهای اصلی این نرم افزار را ببینید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری