جدیدترین مدل های کناف سقف و کاربرد آنها ساختمانچی-کناف آوگون

تیم پرشین کناف بر این باورست رضایت هموطنان عزیز از این مجموعه سبب پیشرفت، تبلیغ، و ارتقاء سطح کیفی این تیم خواهد شد؛ پس هدف ما در تمامی پروژه ها ارائه بهترین عملکرد و با کیفیت ترین کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید خدمات می باشد. همواره خدا را شاکریم که در این ۲۰ سال تمامی باز خورد های هموطنان عزیز مثبت بوده و توانسته ایم جواب اعتماد ایشان را به درستی دهیم. از صفحات کناف با ضخامت 15 و 18 میلی متر، برای قسمت هایی که نیاز به مقاومت بیش تری دارند، استفاده می گردد.

دقت کنید برای فضا های کوچک و شلوغ از سقف کناف برجسته یا شلوغ استفاده نکنید. برای این کار از یک دستمال مرطوب برای تمیز کردن کمک بگیرید و سپس آن را خشک نمایید. استفاده از سقف کناف دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد و این مزایا باعث شده تا این سقف از محبوبیت بسیار زیادی در میان مخاطبین برخوردار شود.

رابیتس از دیگر راه ها و شیوه ها برای تزئین سقف می باشد که برای اجرای آنها نیاز به آماده سازی زیر ساخت با شبکه فلزی می باشد. این سقف ها طرح های برجسته دارند و ترکیب آنها در کنار کناف می توان سقف حال پذیرایی را بسیار زیبا کند. این شیوه تزئین سقف بیشتر برای لابی هتل و مجتمع های مسکونی دوبلکس کاربرد دارند. سقف کناف مربع پذیرایی، بهترین گزینه جهت باز‌سازی خانه‌های قدیمی خواهند بود. در صورت نصب سقف کناف شیشه‌ای در پذیرایی، امکان شستشو آن برای شما وجود دارد. زیبایی، سرعت اجرا و ظرافت طرح‌های اجرا شده با سقف کناف بیشتر از طرح‌های گچی است.

در طراحی دکوراسیون داخلی باید علاوه بر سبک و اجزای مبلمان به ابعاد فضا نیز در انتخاب طرح مورد نظر توجه کرد، حتی می‌توان با رنگ آمیزی کناف متناسب با دکوراسیون این اتاق تلفیقی زیبا در فضای پذیرایی ایجاد کرد. کناف از انواع صفحات روکش دار است که از نسل جدید گچبری سقف محسوب می شود و این مدل سقف کاذب دارای مزایای زیادی نظیر سرعت کار بالا، تنوع زیاد در طرح و رنگ ها، قابلیت نورپردازی ترکیبی و دکوراتیو و … می باشد. سالن پذیرایی را می توان از مهمترین بخش‌ های خانه ها دانست، بنابراین بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی به سقف آن اهمیت زیادی دهید. اولین نکته ای که در طراحی سقف کناف باید به آن توجه کنید این است که سقف سالن پذیرایی را متناسب با سبک دکوراسیون خانه انتخاب نمایید تا دکوراسیون خانه شما هماهنگ باشد. شما می توانید از جدید ترین طرح های کناف سقف مدل صاف و گوشه دار مانند های شکل مستطیل یا مربع استفاده کنید. اگر تمایل دارید سقف اتاق خواب را مدل کلاسیک طراحی کنید پیشنهاد می شود از لوستر های پر زرق و برق استفاده نمایید.

سقف کناف پذیرایی و اتاق خواب باید چگونه باشد؟

تزئین ورودی و راهرهای منتهی به سالن پذیرایی از نظر فنگشویی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به زیباترین شکل تزئین شود. کناف ورودی پذیرایی اغلب به صورت مربع و لوزی و طرح های کوچک و متوالی اجرا میشوند. علاوه براین، بر روی این تایل ها از لامپ های کوچک استفاده میشود تا نورپردازی به شیوه صحیح بر روی آنها انجام شود. طراحی سقف کاذب چیست؟ بهترین نصاب سقف‌کاذب در تهران سقف کاذب نوعی پوشش جدید بر روی سقف اصلی در محیط داخلی ساختمان است. در این بخش به پرسش‌های احتمالی شما عزیزان در رابطه با سقف کناف پذیرایی، پاسخ خواهیم داد. در صورت مطالعه مقاله و شکل‌گیری سوال جدید در ذهن شما، به ‌بخش نظرات همین پست مراجعه کرده و پرسش خود را با ما در میان بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ دهیم.

یکی از مواردی که در طراحی دکوراسیون منزل باید به آن توجه کرد ، سقف است. سقف های تولید شده از جنس کناف ، بهترین جایگزین برای سقف های ساخته شده از رابیتس و گچ هستند. بازسازی طرح های ساده در آینده ساده تر است و نیازی نیست هزینه های زیادی را برای آن متحمل شوید. یکی از مواردی که ممکن است در مورد کار با کناف سالن مستطیل شما را شگفت زده کند وزن مواد است.

  • در صورت استفاده از چیدمان و دکوراسیون سبک کلاسیک در منزل، امکان استفاد از این مدل سقف کناف وجود دارد.
  • سبک‌های مدرن از طرح‌هایی با خطوط صاف و گوشه‌دار مانند مستطیل استفاده می‌کنند در حالی که مدل‌های کلاسیک همراه با اشکال انحنی‌دار مانند دایره و تزیینات بیشتر هستند.
  • علاوه براین، در خانه های سبک های مدرن و کلاسیک نیز می توان از آنها استفاده نمود.
  • کناف سقف پذیرایی مستطیلی، گرد و مربع از جمله انتخاب های بسیار عالی و پرطرفدار برای دیزاین سقف می باشد که در طرح های ساده، مدرن و کلاسیک و ترکیبی قابل اجرا هستند.
  • در میان انواع طرح های موجود برای تزئین سقف به شیوه های مختلف، کناف حال پذیرایی مستطیلی از جمله موارد بسیار پرطرفداری می باشد که باعث میشود فضا بزرگ تر جلو کند.
  • پنهان کردن کابل های برق و اتصالات و همچنین معتدل نگه داشتن هوای محیط در زمستان و تابستان، از مزیت های کناف سقف مستطیلی هستند.
یک طراح دکوراسیون باید ابتدا نقشه کناف را روی کاغذ ترسیم نموده و پس از تایید توسط کارفرما اقدام به اجرای آن نمود. قبل از انتخاب طرح باید به موارد مهمی که در ادامه ذکر می‌گردد توجه ویژه داشت و بر اساس آنها طرح مناسب را انتخاب کرد. امروزه کناف یا سقف کاذب که برای نورپردازی سقف به کار می‌رود تقریبا جای گچبری را گرفته است زیرا از نظر سبکی و تنوع طرح و مقرون به صرفه بودن از نظر هزینه بسیار طرفدار پیدا کرده است. در ادامه با مدل‌های جدید و زیبای کناف سقف و نکاتی در این زمینه با ما همراه باشید.

سقف کناف پذیرایی کلاسیک

جدیدترین مدل های کناف سقف و کاربرد آنها ساختمانچی-کناف آوگون

کناف سالن مستطیل یا کناف سقف هال مستطیلیاز اصلی ترین مواردی است که برای دکوراسیون داخلی خانه باید به آن توجه داشت زیرا سالن به عنوان ورودی خانه مرکز توجه هات قرار داد. طرح کناف پذیرایی مستطیل را در مکان هایی می توان دید که در آن شیک و خاص بودن بسیار برای کارفرما مهم بوده است. از این رو طرح کناف مستطیلی را می توان به عنوان طرحی شیک و خاص و انتخاب کارفرما های با سلیقه دانست. آشنایی با انواع سقف کناف و معرفی بهترین نصاب سقف‌کناف سقف کناف در قسمت زیر سقف اصلی نصب و به دیوارهای اطراف متصل است. پیشنهاد طراحان دکوراسیون داخلی نصب طرح‌های ساده و مستطیلی شکل سقف کناف برای پذیرایی ال مانند است. از دیگر مدل‌های مورد استفاده طراحان سقف کناف شیشه‌ای برای پذیرایی است.

اجرا گچ بری و رنگ آمیزی، استفاده از نور مخفی و هالوژن روی این نوع کناف امکان پذیر است. کتاب های زیادی در مورد صنعت نصب و تکمیل کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید نوشته شده است. یکی از بهترین ها «راهنمای ساخت و ساز گچی» است که توسط USG، یکی از تولیدکنندگان برتر دیوارهای خشک و ترکیبات تکمیلی منتشر شده است. من به شدت توصیه می کنم فصل های مربوط به کناف سقف مستطیلی را بخوانید تا مطمئن شوید که آن را به درستی نصب کرده اید. علاوه بر اهمیت بسیار زیاد حاشیه ، در معماری ایرانی به شدت بر قسمت وسط سقف توجه میشود و به شیوه های مختلف دیزاین بر روی آنها اجرا می گردد. برای استفاده از کناف در وسط سقف پذیرایی لاکچری و لوکس می توان طرح های ترکیبی را اجرا نمود.

ولی علاوه بر آن در دیوار های اتاق، آشپزخانه، دیوار پشت تلویزیون و راه پله نیز استفاده می شود. امروزه برای زیبایی خانه گچبری یک ایده وطرح تقریبا قدیمی شده و با پیشرفت علم و تکنولوژی سقف های کناف و کاذب مد شده اند. تنوع ایجاد رنگ های مختلف بر روی سقف کناف / دیوار کناف توانسته محبوبیت این محصول را دوچندان نماید. صفحه کناف با ضخامت 6 میلی‌متربرای اجرا در طرح‌هایی که منحنی و قوس تند دارند، استفاده شده و در ساخت دیوار کناف و سقف به کار نمی‌رود. تایل‌ها هم روی زیرساخت نصب می‌شوند اما روش نصب آن‌ها وزنی است و پیچ نمی‌شوند.

مدل های کناف سقف پذیرایی

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری