جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

پس از نزدیک شدن قیمت سفارش ما به قیمت بازار، اپلیکیشن کوینکس سفارش ما را در فهرست سفارشات خرید در Order book می گذارد. حالا سفارش خرید شما در لیست سفارشات و در قسمت spot در اپلیکیشن صرافی کوینکس، ثبت می شود. ولی اگر قیمت افزایش نیافت و با سقوط قیمت مواجه شدیم، سفارش Stop loss اجرا می شود و چون حد ضرر اعمال شده، در فروش انجام شده از ضرر زیاد جلوگیری به عمل آمده است. حالا بمنظور تائید مشخصات وارد شده، (Buy CET) را انتخاب کنید. برای کسانی که به دنبال انتخاب بهترین پلتفرم برای انجام معاملات خود هستند، درک مشکلات اهمیت بیشتری دارد.

1. فقط کاربرانی که با لینک یا کد ارجاع شما در کوینکس ثبت نام میکنند، جزء کاربران صرافی کوینکس ارجاعی شما هستند. فرآیند واریز ارز دیجیتال در کوینکس در مراحل زیر خلاصه می شود. یکی از جذابترین مواردی که در بررسی صرافی کوینکس باید به آن بپردازیم، تعداد و خود ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط این صرافی است. گزینه دیگر در برنامه OVR، شکار گنج OVR است. معمولاً دکمه های خرید و فروش نیز در کنار صفحه قابل دسترسی است. چگونه می توان در اپلیکیشن صرافی کوینکس فروش انجام داد؟ چگونه می توان از طریق اپلیکیشن Coinex معاملات مارجین انجام داد؟ در صفحه بعد باید از طریق نرمافزار، کد QR که سایت به شما نمایش میدهد را اسکن کنید یا به صورت دستی کدی که سایت به شما داده است را در نرمافزار وارد کنید و سپس «Next» را بزنید. به طور نمونه اگر بخواهید ارز ETH خرید کنید باید از طریق جفت ارز ETH/USDT اقدام نمایید.

در نهایت با ضربه بر روی Confirm Buy خرید خود را نهایی می کنیم. با کلیک بر روی Sell پنجره ای ظاهر می شود که جزئیات سفارش فروش را نشان می دهد. در بالای این 4 حالت، کلمه Leverage: Cross Magin 3x را مشاهده میکنید، بر روی آن کلیک کنید تا صفحه جدید همانند تصویر زیر برای شما نمایان شود. در این مرحله با کلیک بر روی Buy جزئیات سفارش در پنجره دیگری مشاهده می شود. به این معنا که روش معامله بر روی جفت ارز BNB/BTC مشابه با روش معامله بر روی BNB/USDT می باشد با این تفاوت که در یک جفت ارز قیمت گذاری BNB براساس ارز BTC و در یک جفت ارز بر اساس USDT داده می شود. البته ترفندهایی مانند تغییر IP یا معامله بدون احراز هویت شرایط خاص خود را دارد.

علاوه بر تمام ویژگی های بالا باید گفت، صرافی کوینکس در حفظ سرمایه کاربران بسیار مطمئن عمل کرده و امنیت فوق العاده بالایی را برای تمام دارایی ها در نظر می گیرد. نکته اینکه برای این انتقال بایستی ایمیل را به عنوان آدرس مقصد واریز وجه در قسمت Transfer ثبت نمایید . در زمان فروش بایستی قیمت خود را کمتر یا مساوی قیمت تحلیل خود بگیریم. در این صورت برای انجام سفارش از سطوح حمایتی و مقاومتی در نمودار رابط کاربری صرافی کوینکس کمک می گیریم.

کاربران ایرانی می توانند رمز ارزها شامل کوین های مختلف و یا استیبل کوین ها را با پرداخت ریالی از یک صرافی معتبر ایرانی خریداری نمایند و سپس به حساب کاربری خود در صرافی کوینکس واریز کنند. پس از وارد کردن قیمت، در کادر دوم مقدار ارز برای فروش را وارد می کنیم. برای برداشت ارز از حساب صرافی کوینکس(در این جا ترون)، به قسمت withdraw رفته و بین ارز هایی که موجود دارید ارز مورد نظر را برای برداشت انتخاب کنید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری