ثبت نام در کوینکس نحوه ثبت نام در صرافی آنلاین coinex

این صرافی در سایت کوین مارکت کپ یکی از ۳۰۷ صرافی برتر و رتبه ۴۵ را دارد. همچنین این صرافی از زبان های فارسی، اسپانیایی، ژاپنی، کره ای، روسی، انگلیسی، چینی و… پشتیبانی می کند. در این مرحله براساس تصویر ذیر, نخست گزینه send cod را انتخاب کرده تا یک کد به ایمیل شما فرستاده شود.

کاربران با کلیلک بر روی این آدرس‌های تقلبی اطلاعات خود را به نوعی در اختیار کلاهبرداران و سارقان قرار می‌دهند. ۲- در بخش تنظیمات وارد قسمت تنظیمات امنیتی «Security Setting» روی گزینه «RESET» در مقابل گزینه «Password» کلیک کنید. پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال و جفت ارزهای اصلی. برنامه Google Authenticator که در ابتدای مقاله به نصب آن اشاره شد را اجرا کرده و از بالا سمت راست بر روی دکمه به علاوه کلیک کرده و Scan barcode را انتخاب کنید. کشور و محل راه اندازی این صرافی نیز هنگ کنگ چین بوده و شاید همین آسیایی بودن باعث شده تا جزء معدود صرافی‌هایی باشد که ایران را تحریم نکرده است.

پس از ثبت نام در صرافی کوینکس و فعال کردن احراز هویت دو عاملی می‌توانید به سراغ معاملات و نقل و انتقال دارایی بروید. برای انتقال دارایی می‌توانید از منو Assets استفاده کنید. گزینه Deposit برای دریافت و Withdraw برای برداشت رمزارز در دسترس شما خواهد بود. مبلغ کارمزدها در صرافی کوینکس نسبت به سایر پلتفرم‌های معاملاتی کمتر تعیین شده است.

داجکس مجموعه ای است برای آموزش و لایو تریدینگ در مارکت ارزهای دیجیتال. توجه کنید که انجام هرکدام از معاملات بالا نیازمند کسب دانش و آگاهی کافی از نحوه انجام آن است. درواقع روش معامله را باید بر اساس استراتژی خود تعیین کنید و برنامه‌ریزی اصولی و درستی برای آن داشته باشید. آموزش ثبت نام در کوینکس CoinEX به همراه ویدیو را گوش دهید.

دانلود کوینکس + آموزش ثبت نام

این موضوع برای افرادی که تمایل دارند در پلتفرم‌های مختلف فعالیت کنند چندان خوشایند نیست. وب‌سایت کوین مارکت کپ رده‌بندی‌های متنوعی از صرافی‌ها ارائه می‌دهد. صرافی کوینکس با کسب امتیاز ۴.۸ رتبه ۴۸ را در لیست برترین صرافی‌های جهان از آن خود کرده است. این پلتفرم معاملاتی بیش از ۳۰۰ رمزارز را پشتیبانی می‌کند و حدود ۵۰۰ بازار معاملاتی مختلف را در دسترس کاربران قرار داده است.

برای خرید روی buy BTC و برای فروش روی sell BTC کلیک کنید. برای ثبت نام در سایت صرافی کوینکس ابتدا آدرس وبسایت این صفحه را وارد کنید. صرافی ارز دیجیتال کوینکس در سال 2017 توسط یانگ هایپو در هنگ کونگ ایجاد شد. این صرافی خدمات متعددی از جمله داشتن استخر استخراج viaBTC، کیف پول viawallet را دارد. صرافی ارز دیجیتال به وبسایت هایی گفته می شود که در آن خرید و فروش انواع ارز دیجیتال به انجام می رسد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ثبت نام کوینکس ورود دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ثبت نام در کوینکس نحوه ثبت نام در صرافی آنلاین coinex

این افراد باید مدارک هویتی خود را از جمله تصویر پاسپورت را برای صرافی ارسال کنند. پس از تایید مدارک، این افراد به سطح 2 ارتقا پیدا می‌کنند و می‌توانند در 24 ساعت، تا سقف 1 میلیون دلار از صرافی برداشت کنند. برای فعال سازی 2FA ابتدا باید کدی که به ایمیل شما ارسال می‌شود را وارد کنید. طبق این جدول اگر شما بیشتر از هزار واحد CET در کیف‌پول خود داشته باشید، سطح کاربری شما VIP1 می‌شود و کارمزد معاملات شما از ٪0.2000 به ٪0.1800 کاهش می‌یابد.

همانطور که می‌دانید صرافی کوینکس سایت مخصوص به خود را دارد که، می‌توانید با ثبت نام اقدام به معامله کنید. اما، برای راحتی کاربران خود، نرم افزار تلفن همراه و دسکتاپ را نیز ارائه داده است. برای دانلود نسخه اندروید و IOS و همچنین، نرم افزار دسکتاپ می‌توانید با مراجعه به سایت اصلی کوینکس و همینطور در همین سایت، این نرم افزارها را دانلود کنید. برای انجام مراحل احراز هویت، وارد آدرس اینترنتی (Coinex.com) شوید. روی که در گزینه های بالای تصویر قرار دارد کلیک کنید تا بتوانید در کادری که زیر آن باز می شود، روی گزینه بزنید. برای مثال، فرض کنید پنج بیت کوین در حساب اسپات خود دارید.

برقراری امنیت بیشتر با ورود به تنیمات امنیتی

بنابراین کاربر باید از کلید خصوصی خود محافظت کند زیرا در صورت گم کردن آن دسترسی به حساب کاربری ناممکن می‌شود. به همین جهت پس از ورود به صرافی باید تنظیمات اضافه ای را برای امنیت بهتر انجام دهید. در این قسمت ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید به بخش امنیت در تنظیمات صرافی کوینکس مراجعه کنید. دیدید که به همین راحتی توانستید رمز ارز های خود را بفروشید و یا رمز ارز مورد نظرتان را بخرید. در ادامه همراه ما باشید تا به دیگر قسمت های مهم این صرافی بپردازیم.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری