تکنولوژی های موبایل در سال 2019 نمایندگی اچ تی سی تعمیرات گوشی اچ تی سی | funmobile

به گزارش ديجي تايمز، پيش بيني که نسل دوم ايرپاد در نيمه اول سال 2019 معرفي و عرضه شود. اين محصول مطمئنا با کيسي که به قابليت شارژ بي‌سيم مجهز است، همراه خواهد بود که قابليت شارژ با ايرپاور را داراست. نمایندگی تعمیرات اچ تی سی با بهره گیری از دو فاکتور مهم کارشناسان خبره و تجهیزات پیشرفته تخصصی ترین خدمات را به شما هموطنان عزیز ارائه می دهد. از ویژگی مهم کارگاه های اچ تی سی به روز شدن تجهیزات این کارگاه با جدیدترین فناوری های روز است. مدیریت این نمایندگی توجه خاصی به کیفیت کارگاه های تعمیر و وجود ابزارآلات با کیفیت در این کارگاه ها دارد. از دیگر فاکتور های مهمی که در کنار ابزار مناسب بسیار اهمیت دارد، کارشناسان خبره است.

  • Elon Musk بیانگذار کمپانی تسلا، سال گذشته شرکتی با عنوان Neuralink را تاسیس کرد که در حوزه فناوری‌های مربوط به Neural Lace فعالیت دارد.
  • بر خلاف لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند از یک رابط شارژ جهانی یعنی پورت microUSB استفاده می‌کنند.
  • هنگامی که در حال حرکت هستید، آیفون شما می‌تواند به طور خودکار به وای فای عمومی متصل شود؛ اما برخی از شبکه‌های نقطه‌ای در واقع کمتر از اتصال داده تلفن شما قابل اعتماد هستند.
  • در حقیقت همان کار PD رو انجام میده و میاد یک برآوردی میکنه که گوشی حداکثر ولتاژی که میگیره چقدر هست رو از آداپتور میگیره و بهش میده.
  • برقراری ارتباط در طول تاریخ حیات انسان اشکال گوناگونی به خودش گرفته و همیشه در حال پیشرفت بوده.

به هر حال ، این یکی از ویژگی های کمیاب است که از طریق اپل ظاهر شد و در ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ قرار دارد. نوآوری در فن آوری به هزینه های زیادی نیاز دارد و این در مورد ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ صادق است. این فناوری شامل یک مکانیسم قوی ، یک قاب بزرگ و سایر قسمتهایی است که از قسمتهای پیچیده تشکیل شده است. اگر کوچک سازی و کنترل هزینه فناوری Micro PTZ حل شود ، چشم انداز برنامه حتی گسترده‌تر خواهد بود.

اسکنر اثر انگشت زير نمايشگر

یعنی یک تکنولوژی هست که توسط این شرکت ارائه شده و اثرگذاریش برای پردازنده های خود این کمپانی نظیر اسنپدراگون هست. به این صورت که هنگامی که با کاربران تماس گرفته می‌شود آن‌ها قابلیت مشاهده نام یا تصویر شخص تماس گیرنده را داشته باشند. همچنین در هنگام پاسخگویی به این تماس‌ها نیازی به استفاده از هدفون نخواهد بود و کاربران می‌توانند بلافاصله پس از دریافت تماس، صدای طرف مقابل خود را از طریق فناوری Bone Conduction یا نسخه پیشرفته‌تری از آن بشنوند. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها قابلیت‌های دیگری نظیر پخش فایل‌های موسیقی و خواندن ایمیل‌ها و پیامک‌ها را هم در خود جای دهند. حتی ممکن است در نسخه‌های پیشرفته‌تر از این عینک‌ها، برای نمایش ویدیوها و تصاویر از فناوری واقعیت افزوده استفاده شود. تصور کنید این شارژرها بتوانند در آینده قدرت بسیار بیشتری پیدا کنند و قادر باشند به صورت بی‌سیم در فواصل طولی بیشتری انرژی موردنیاز گوشی‌های هوشمند را تامین کنند.

دیتابیس گارانتی‌های دیجیتال با طرح اندر حکایت گارانتی در ایران

تکمیل شدن ظرفیت حافظه گوشی می‌تواند مشکلات زیادی مثل درست عمل نکردن دستورات، کند شدن گوشی و هنگ کردن گوشی را ایجاد کند. حتی ممکن است بخواهید فیلم یا صدایی را ضبط کنید و متوجه شوید نمی‌توانید این کار را انجام دهید، چون حافظه دستگاه پر شده است. صنعت موبايل جهان در سال‌هاي اخير پيشرفت‌هاي بسياري کرده و جالب است که هر سال بر نوآوري‌ها و خلاقيت‌هاي موجود در اين حوزه نيز اضافه مي‌شود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هوش مصنوعی گوشی چقدر واقعیت دارد؟

علاوه بر این مجله خبری موبایل فان استفاده از این نمایشگرها حتی در موقعیت‌های روشن و در هنگام تابش نور مستقیم آفتاب نیز به خوبی امکان پذیر است. با استفاده از این قابلیت، دیگر بدنه گوشی‌های هوشمند به یک رنگ مشخص و ثابت محدود نخواهد بود و کاربران می‌توانند در هر لحظه رنگ خاصی را به آن اطلاق کنند. این قابلیت همچنین می‌تواند بنا به درخواست کاربران به گونه‌ای برنامه ریزی شود که در ساعات مختلف شبانه روز رنگ‌های متفاوتی را به نمایش درآورد. حتی می‌توان در نسخه‌های پیشرفته‌تر از آن امکان تولید و نمایش رنگ‌های گرادیانی و متشکل از چند رنگ مختلف، همچون گوشی هواوی P20 Pro، را فراهم کرد. در صورت اضافه شدن یک لایه ضد جذب اثر انگشت بر روی این پنل شیشه‌ای، عملکرد این قابلیت می‌تواند بسیار بهتر نیز شود. در نسل‌های اولیه از گوشی‌های همراه کاربران باید برای انتقال فرامین و دستورات خود از صفحه کلید‌های فیزیکی استفاده می‌کردند.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری