تکنولوژی های موبایل در سال 2019 نمایندگی اچ تی سی تعمیرات گوشی اچ تی سی | funmobile

نگاهی دقیق‎تر به روند کار و توسعه متخصصان ساخت تراشه همچون کوال‎کام می‎تواند به ما در حدس زدن وضعیت آینده فناوری دستگاه‎های موبایل کمک کند. خیلی از این قابلیت‎ها در حال حاضر درون تراشه‎های موجود در تلفن فعلی شما در حال اجرا هستند. Elon Musk بیانگذار کمپانی تسلا، سال گذشته شرکتی با عنوان Neuralink را تاسیس کرد که در حوزه فناوری‌های مربوط به Neural Lace فعالیت دارد. یکی از ایده‌های کنونی این کمپانی قرار دادن دو الکترود کوچک درون ذهن انسان است که به آن قابلیت می‌دهد با دستگاه‌ها و ماشین‌های مختلف ارتباط برقرار کند. این فناوری همچنین قرار است در آینده امکان دانلود و آپلود افکار مختلف بر روی این دستگاه‌ها را هم ممکن کند.

آپدیت MIUI 14 برای این گوشی‌ های شیائومی منتشر شد

حال باید دید کدام یک از این استراتژی ها در سال میلادی آینده موفق تر ظاهر می شود. نام ایمیل و وب سایت های من در این مرورگر برای دفعه بعد من نظر ذخیره کنید. فری بادز پرو ۲ پلاس علاوه‌بر پایش ضربان قلب، در‌صورت افزایش یا کاهش ضربان قلب بیشتر یا کمتر از حد معمول، به کاربر هشدار می‌دهد. استفاده از مطالب سایت ایران طرح فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. برنامه نویسان نرم افزاری جدید، طراحی کرده اند که از طریق آن می توانید راحت تر وارد حساب کاربری تان شوید. سنسورهای تشخیص اثر انگشت فعلی که می‎توانید آنها را در Galaxy S6 و iPhone 6 پیدا کنید از فناوری خازنی برای رد اثر انگشت شما استفاده می‎کنند.

  • برای درک بهتر می‌شه گفت مثال دستگاه پسیو در دنیای واقعی تابلوی اعلانات روی دیوار یا تبلیغات مختلف کاغذی هستن.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • نینتندو و سونی در سرتاسر دنیا به فروش می روند اما انگار نمی شود در دنیایی که مردم با گوشی هایشان همه کار می کنند الی برقرای ارتباط به جنگ اسمارت فون ها رفت .

این دوربینها برای کسانی که به عکاسی حرفه ای نیاز ندارند و فقط برای ثبت خاطرات خود عکس می گیرند ساخته شده . در سالهای قبل کیفیت تصاویر گرفته شده با موبایل به پای دوربینهای دیجیتالی نمی رسید اما امروزه با جاسازی لنزهای دقیق و با رزولوشن بالا بهانه ای برای خرید دوربین عکاسی یا فیلم برداری باقی نمی ماند . مطمئناً این دستگاه‌های جدید دارای دوربین نیز خواهند بود تا برای ثبت تصاویر و ویدیوها نیز مناسب باشند. ممکن است در هنگام روشن شدن دوربین، یک فریم مجازی در جلوی چشم کاربران به نمایش درآید تا به آن‌ها نشان دهد دقیقاً مشغول ثبت تصویر از کدام بخش از محیط اطراف خود هستند. کاربران از گوشی های هوشمند برای فیلم برداری همیشه استفاده می کنند، بنابراین کاربران الزامات جدیدی برای پایداری در فیلم برداری دارند تا موجب کلافگی و عصبانیت آن ها نشود. گوشی های هوشمند با لرزشگیر خوب غالباً ترکیبی از لرزشگیر نوری OIS و لرزشگیر الکترونیکی تصویر OIS استفاده می کنند تا به نوعی این مشکل را برطرف کنند.

http://businesset.ir

براساس گزارش برخی دارندگان گلکسی زدفولد ۳، با پایان‌یافتن دوره‌ی گارانتی، نمایشگر داخلی این دستگاه بدون هیچ آسیب قبلی فیزیکی‌ای می‌شکند. شارژر سوپر فست سامسونگ گلکسی S20از شدت جریان ۳ آمپر در حالت عادی و ۵ آمپر در حالت شارژ سریع با ولتاژ ورودی ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت پشتیبانی می‌نماید. همچنین این شارژر دیواری باوین BAVIN دارای کابل شارژ لایتنینگ بوده و کاربران برای شارژ گوشی های مجهز به پورت لایتنینگ به کابل شارژ جداگانه نیاز نخواهند داشت. کابل شارژ از بدنه آداپتور مجزا است و کاربران می توانند کابل شارژهایی با کانکتورهای مختلف به این آداپتور متصل کنند. این تکنولوژی به زبان ساده اینه که ، میاد ماکزیمم ولتاژی که گوشی شما میتونه دریافت کنه رو سنجش میکنه و این تکنولوژی عمومی هست و مخصوص به یک شرکت و کمپانی هم نیست.

از سوی دیگر همچون مجله خبری موبایل فان‌های دور بسیاری از کاربران در هنگام استفاده از گوشی‌های هوشمند در محیط‌های باز، به دلیل عدم دسترسی به انرژی الکتریکی برای شارژ دستگاه‌های خود، نگران هستند. همچنین در هنگام کاهش سطح انرژی ذخیره شده در این دستگاه‌ها نیز همچنان نیاز است که برای ساعت‌ها گوشی خود را به کابل‌ برق متصل کنیم و در این هنگام استفاده‌ خاصی از آن‌ها نداشته باشیم. همزمان با این گروه تحقیقاتی، گروهی دیگر از دانشمندان دانشگاه MIT مشغول توسعه دستگاه‌ مشابه‌ دیگری با عنوان AlterEgo هستند که تنها توسط ذهن امکان گفتگو با دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند. در صورت پیاده سازی این فناوری در گوشی‌های هوشمند باید طراحی آن به گونه‌ای صورت بگیرد که کاربران برای استفاده از آن نیازی به اتصال قطعات سخت افزاری خاصی به بدن خود نداشته باشند. در حال حاضر استفاده کاربران از گونه‌های مختلف این فناوری منوط به تجهیز آن‌ها توسط قطعات سخت افزاری خاصی است.

گوشی های با نمایشگر انعطاف پذیر از جدیدترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری