تکنولوژی های موبایل در سال 2019 نمایندگی اچ تی سی تعمیرات گوشی اچ تی سی | funmobile

اما در مجله خبری موبایل فان‌های آینده و در هنگام خرید گوشی‌های هوشمند ممکن است دیگر به انتخاب یک رنگ بدنه مناسب برای این محصولات نیازی نداشته باشید. اگرچه گوشی‌های هوشمند در طی سال‌های اخیر با رشد قبل توجهی در تمامی بخش‌ها همراه بوده‌اند اما باید بپذیریم که فناوری‌های پیاده سازی شده در بخش باتری این دستگاه‌ها هیچگونه تغییر قابل لمسی را تجربه نکرده‌اند. این موضوع سبب شده است که حتی پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند امروزی نیز ضمن در اختیار داشتن یک باتری با ظرفیت عالی نتوانند کاربران خود را برای مدت قابل توجهی همراهی کنند.

تکنولوژی به زبان ساده

علاقه زیادی به سخت افزار دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم . 4-خیلی از مردم ایران تونایی خرید محصولات حوزه تکنولوژی رو نخواهند داشت چون با توجه به درآمئ ناچیزشون فقط می توانند شکم خودشون رو سیر کنند. 3-همانطور که الان داریم از تکنولوژی خودروی 30 سال پیش استفاده می کنیم (پراید) ، همین تکنولوژی رو هم به تغییر در آینده استفاده خواهیم کرد.

http://businesset.irفردا موتورز شاسی بلند فردا SX5 را به صورت نقد و اقساط به بازار عرضه می‌کند. گفته می‌شود اپل به‌زودی، درگاه USB-C را در گوشی های خود، جایگزین لایتنینگ می‌کند؛ اما این گوشی آیفون… ساده‌ترین راه چک کردن اطلاعات سخت افزاری گوشی در سایت‌هاست، اما راه‌ دیگه‌ای هم وجود داره مثل سرچ کردن nfcدر قسمت تنظیمات یا هک شدن عبارت Near Field Communication که نشون دهنده پشتیبانی از nfc هستش. برای فعال سازی NFC گوشی‌های سامسونگ باید وارد تنظیمات شوید و از قسمت ارتباطات یا Connections گزینه NFC and contactless paymants رو فعال کنین.

مرورگر اپرا قابلیتی جدید برپایه‌ی ChatGPT دارد که مقالات را با استفاده از هوش مصنوعی خلاصه می‌کند. شیائومی ۱۳ لایت در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند ۱۴۰۱) معرفی خواهد شد و حالا برخی از مشخصات کلیدی این گوشی فاش شده است. رئیس سازمان فضایی ایران با توضیح سرفصل‌های برنامه ۱۰ ساله فضایی کشور گفت در ۱۰ سال آینده کشور قطب منطقه‌ای توسعه فناوری‌های فضایی می‌شود. این شارژر ۲۵ واتی اصل قادر است قدرتمندترین گوشی‌ها را کمتر از ۱ ساعت شارژ کند. هم اکنون یک نمونه اولیه از یک هدفون DTS 7.1 برای تلفن‎های هوشمند به نمایش گذاشته شده است که اثر صدای تولید شده از بلندگوهای آن تقریبا غیرقابل تشخیص است و به طرز حیرت‌انگیزی صدای تولید شده طبیعی است.

تولید پژو 206 در ایران متوقف شد

اندازه دوربین اصلی بزرگتر می شود و پیکسل ها نیز بالاتر و بیشتر می شوند، اما باید بیان کنیم که نوآوری‌های زیادی در این زمینه وجود ندارد و از این نظر می‌توان گفت لنزهای تله فوتو ماکرو و RYYB تنها نوآوری‌ها هستند. درحال‌حاضر، نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس می‌تواند به حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت دست پیدا کند. امروزه تعداد گوشي‌هايي که از تراشه NFC استفاده مي‌کنند و اين سامانه را پشتيباني مي‌کنند روز به روز در حال افزايش است. (به طور مثال گوشي هاي هوشمند جديد) با استفاده از اين تراشه اطلاعات به صورت کد شده بين دو وسيله رد و بدل مي‌شود.

  • اخیرا اینتل با انتشار نرم افزاری که تا پیش از این منحصرا برای پروفسر هاکینگ ساخته بود، به صورت آنلاین برای کاربرد فراگیر منتشر کرد.
  • درحال‌حاضر، نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس می‌تواند به حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت دست پیدا کند.
  • این موضوع ممکن است موجب ایجاد تاخیر طولانی مدت در عرضه عمومی این فناوری شود.
  • مدت‌هاست که اپل از علاقه‌اش به ورود به حوزه واقعيت افزوده مي‌گويد و کمپاني‌ها و استارت‌آپ‌هايي را هم در اين زمينه خريداري کرده است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری