تکنولوژی های موبایل در سال 2019 نمایندگی اچ تی سی تعمیرات گوشی اچ تی سی | funmobile

این یعنی دستگاه‌های پسیو به یک منبع تغذیه از خود نیازی ندارن و به جای اون می‌تونن توان خودشون رو از میدان الکترومغناطیسی که توسط یک دستگاه NFC اکتیو تولید شده دریافت کنن. تمام فعالیت‌های NFC توسط ترکیبی از یک مدار مجتمع که تراشه NFC نام داره با برچسب NFC انجام می‌شه. تراشه‌های NFC انواع مختلفی دارن و برای اون‌که میدان ارتباطی برقرار بشه به یک آنتن نیاز دارن.

ساعت پخش و بازپخش سریال شهباز / معرفی بازیگران سریال شهباز

هر دو گزارش حاکی از این بودند که این تغییر، در زودترین زمان ممکن، تا سال ۲۰۲۳ رخ نخواهد داد– اما ممکن است پس از آن رخ دهد. با این حال، در سال‌های اخیر، استفاده از «یواس‌بی-سی» (USB-C) بیشتر به یک روال استاندارد و معمول در ابزارهای اپل تبدیل شده است. این نکته «آی‌پد»های اپل نیز شامل می‌شود که قادرند از انتقال سریع‌تر داده‌ها و قابلیت‌های شارژ شدن با رابط‌های جدیدتر، استفاده کنند.

  • هر برندی برای گوشی خود ترفندهایی را طراحی می‌کند تا کاربران با استفاده از آن‌ها تجربه کاربری خوشایندی داشته باشند.
  • اگرچه طراحی و عرضه این عینک‌های هوشمند ایده جذابی به نظر می‌رسد اما بازهم می‌توان چند قدم فراتر از آن فکر کرد.
  • همزمان با این گروه تحقیقاتی، گروهی دیگر از دانشمندان دانشگاه MIT مشغول توسعه دستگاه‌ مشابه‌ دیگری با عنوان AlterEgo هستند که تنها توسط ذهن امکان گفتگو با دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

همچنین اگه مجله خبری موبایل فان شما به آنتن NFC مجهز باشه، عبارت Near Field Communication روی اون هک شده. دوربین شیائومی Mi 11 امتیاز پایین تری از آیفون 12 مینی گرفت ادامه مطلب… ظاهرا گوشی وان پلاس نورد 3 به نمایشگر ۶.۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. با خرید اشتراک تصاویر ، وکتور و طرح های psd خارجی را بدون محدودیت روزانه دانلود کنید.

وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی در حال بررسی است/ ما فقط یکی از ۱۳ تصمیم‌گیرنده هستیم!

محققان دانشگاه میشیگان آمریکا نیز چندی پیش اولین نسل از مدارهای مجمتع بسط پذیر را معرفی کردند که می‌تواند در آینده نقش بردهای الکترونیکی موجود در این دستگاه‌ها را ایفا کند. این تیم تحقیقاتی اعلام کرده است که این بردها می‌توانند در آینده در مراحل تولید نمایشگرهای بسط پذیر و همچنین دیگر دستگا‌ه‌های پوشیدنی مورد استفاده قرار بگیرند. با این حال ، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این فناوری هنوز بالغ نشده است و بهترین اثبات برای این گفته، طراحی حجیم تمام گوشی‌های دارای این فناوری است. با این حال ، فن آوری صفحه نمایش تاشو مطمئن ترین راه برای به دست آوردن یک صفحه نمایش بزرگ است و کلید دستیابی به صفحه نمایش تاشو “OLED انعطاف پذیر” + “ساختار مکانیکی” است. در سال ۲۰۱۹ ، OPPO Reno Ace با کارایی بالا شارژ سریع ۶۵ وات در ۳۰ دقیقه ، شهرت جهانی را به دست آورد. از آن زمان ، جنگ قدرت شارژ سیمی به طور رسمی آغاز شد و در سال ۲۰۲۰ ، VIVO و Xiaomi فناوری شارژ سیمی ۱۲۰ وات را کشف کردند، این ویژگی خیلی کاربردی می‌تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را در مدت زمان ۲۰ دقیقه کاملاً شارژ کند.

http://businesset.ir

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای از توقف تولید پژو 206 در سال جاری خبر داد و جایگزین‌های این خودرو فرانسوی پرفروش را معرفی کرد. همچنین NFC به بخش‌هایی که طی دهه اخیر محبوبیتی فراوانی پیدا کردن هم نفوذ کرده. فناوری NFC تنها برای انتقال اطلاعات و به اشتراک‌گذاشتن محتوای چندرسانه‌ای مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در حال حاضر دو استفاده اصلی از تکنولوژی NFC (ان اف سی) و دستگاه‌های اون وجود داره که عبارتند از پرداخت‌های روزمره و پرداخت با استفاده از موبایل. در همین نقطه‌ست که یکی از بزرگترین تفاوت‌های NFC با فناوری‌های مشابه دیگر مثل بلوتوث و وایفای آشکار می‌شه. NFC گوشی رو می‌شه برای القای جریان الکتریکی در اجزای پسیو و همچنین تنها انتقال داده مورد استفاده قرار داد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری