تکنولوژی های جدید گوشی ها چیست؟ | funmobile

Gorillas Glass Victus از نظر مقاومت در مقابل خراش و ضربه با محصولات قبلی متفاوت است و این برای افرادی است که دوست ندارند روکش محافظتی روی صفحه نمایش دستگاه بگذارند. اپل اولین شرکتی نیست که می‌خواهد گوشی‌های هوشمند ، تبلت‌ها ، رایانه‌های شخصی و سایر دستگاه ها را با هم متحد کند. اما اپل به طور قطع اولین سازنده‌ای است که به یکپارچه سازی ارگانیک چنین دستگاه‌هایی دست یافته است، به همین دلیل تراشه M۱ اپل موجی عظیم ایجاد کرده است. تراشه Apple M۱ نوعی تست اولیه است و در آینده ، M۲ و M۳ سازگاری های نرم افزاری و سخت افزاری و تغییرات بیشتری را در بازخورد تراشه Apple M۱ ایجاد خواهند کرد. اما دستگاه‌های اکتیو هم قادر به ارسال و هم قادر به دریافت اطلاعات و داده هستن.

گلکسی بوک ۳ اولترا سامسونگ در مقابل مک بوک پرو اپل ؛ جنگ لپ‌تاپ‌های پرچمدار

تا زمانی که گوشی هوشمند خود را در اختیار دارید به صورت خودکار درب محل‌های مجاز به ورود شما باز خواهد شد، یا درب خودروی شما هنگامی که گوشی خود را به آن نزدیک کنید از حالت قفل خارج و حتی به صورت خودکار موتور آن روشن می‌شود. در قابلیتی دیگر می‌توان بلیط قطار یا هواپیمای خریداری شده را در گوشی‌های هوشمند ذخیره کرد و به این ترتیب با نزدیک شدن به گیت‌های کنترل موجود در فرودگاه‌ها و یا ایستگاه‌ها آن‌ها را به صورت خودکار باز کرد. می‌توان گفت که مراحل تحقیق و توسعه در زمینه تولید صفحات نمایش بسط پذیر تقریباً به پایان رسیده اما هنوز تا زمان تولید و عرضه گوشی‌های بهره‌مند از این قابلیت زمان زیادی باقی مانده است. سامسونگ سال گذشته نسخه اولیه از یک نمایشگر بسط پذیر را معرفی و در معرض دید کاربران قرار داد که می‌توانست بدون آسیب دیدن تا 12 میلی متر گسترش پیدا کند. این نمایشگر می‌توانست پس از این گستردگی به حالت اولیه و معمولی خود بازگردد و همچنان تصاویر را با وضوح مناسبی به نمایش در آورد.

http://businesset.ir

اگرچه گوگل تاکنون چنین محصولی را عرضه کرده است اما به نظر می‌رسد این دستگاه‌ها بسیار فراتر از عینک‌های Google Glass عمل کنند. گوشی YotaPhone 3 یکی از محصولاتی است که به گونه‌ای این ایده را عملی کرده است. این گوشی هوشمند در پنل اصلی خود از یک نمایشگر AMOLED بهره می‌برد و در پنل پشتی آن نیز می‌توان یک نمایشگر E-ink را مشاهده کرد. ساعت هوشمند TicWatch Pro که محصولی از کمپانی Mobvoi است نیز به کاربران اجازه می‌دهد که با تعویض نمایشگر اصلی بین دو پنل OLED و LCD، موجب افزایش میزان شارژدهی این محصولات شوند.

گوشی شیائومی مدل 965

حال باید دید کدام یک از این استراتژی ها در سال میلادی آینده موفق تر ظاهر می شود. نام ایمیل و وب سایت های من در این مرورگر برای دفعه بعد من نظر ذخیره کنید. فری بادز پرو ۲ پلاس علاوه‌بر پایش ضربان قلب، در‌صورت افزایش یا کاهش ضربان قلب بیشتر یا کمتر از حد معمول، به کاربر هشدار می‌دهد. استفاده از مطالب سایت ایران طرح فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. برنامه نویسان نرم افزاری جدید، طراحی کرده اند که از طریق آن می توانید راحت تر وارد حساب کاربری تان شوید. سنسورهای تشخیص اثر انگشت فعلی که می‎توانید آنها را در Galaxy S6 و iPhone 6 پیدا کنید از فناوری خازنی برای رد اثر انگشت شما استفاده می‎کنند.

بررسی تخصصی ساعت هوشمند هواوی بند 7 : بازگشت هواوی بند 6 با امکانات بیشتر

براساس گزارش برخی دارندگان مجله خبری موبایل فان زدفولد ۳، با پایان‌یافتن دوره‌ی گارانتی، نمایشگر داخلی این دستگاه بدون هیچ آسیب قبلی فیزیکی‌ای می‌شکند. شارژر سوپر فست سامسونگ گلکسی S20از شدت جریان ۳ آمپر در حالت عادی و ۵ آمپر در حالت شارژ سریع با ولتاژ ورودی ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت پشتیبانی می‌نماید. همچنین این شارژر دیواری باوین BAVIN دارای کابل شارژ لایتنینگ بوده و کاربران برای شارژ گوشی های مجهز به پورت لایتنینگ به کابل شارژ جداگانه نیاز نخواهند داشت. کابل شارژ از بدنه آداپتور مجزا است و کاربران می توانند کابل شارژهایی با کانکتورهای مختلف به این آداپتور متصل کنند. این تکنولوژی به زبان ساده اینه که ، میاد ماکزیمم ولتاژی که گوشی شما میتونه دریافت کنه رو سنجش میکنه و این تکنولوژی عمومی هست و مخصوص به یک شرکت و کمپانی هم نیست.

  • واتساپ – WhatsApp به‌تازگی با کپی کردن یکی دیگر از ویژگی های مفید تلگرام قابلیت پین کردن پیام‌ها در بالای صفحه چت را در اختیار کاربران نسخه بتای خود قرار داده است.
  • برای مثال، یکی از مهمترین کاربردهای NFC در دنیای امروزی استفاده از موبایل مجهز به NFC به‌عنوان نوعی بلیط برای سیستم حمل‌ونقل عمومیه.
  • فناوری NFC گوشی یکی از همین موارده که امروزه در گوشی‌های هوشمند نقش مهمی رو ایفا می‌کنه.
  • با توجه به این که بسیاری تصور می‌کردند اپل با کنار گذاشتن استفاده از لایتنینگ، به کلی از هیچ گونه درگاه اتصال دیگری استفاده نخواهد کرد و در عوض به سراغ شارژ بدون سیم خواهد رفت، غافلگیرکننده بود.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری