تکنولوژی های جدید گوشی ها چیست؟ | funmobile

به گزارش گرداب از باشگاه خبرنگاران رشد چشمگیر فناوری و تکنولوژی به جایی رسیده که روز به روز ابزار و وسایل ارتباطی جدید به دنیای ما قدم گذاشته و بعضا زندگیمان را دچار تحول می کند. لیست 8 تایی گجت ها و خدماتی که توسط اسمارت فون ها از صحنه فناوری دنیا حذف شدند را مشاهده بفرمایید . بزرگترین پیشرفت تله RYYB ورودی نور بیشتر و توانایی بهتر عکسبرداری در شب با تله فوتو است و لنز تله RYYB در Huawei P۴۰ Pro نیز رونمایی شد. وضوح در عکس‌های Galaxy S۲۳ Ultra در مقایسه با S۲۲ Ultra افزایش یافته است که حس جزئیات بالاتر را افزایش می‌دهد. گوگل در به روزرسانی وبلاگ رسمی کروم خود اعلام کرد صفحات ناشناس اکنون می‌توانند به‌طور خودکار با خروج از کروم قفل شوند.

مورد از بهترین برنامه های ریکاوری عکس برای اندروید و iOS (تضمین 100 درصدی بازگشت تصاویر)

یعنی یک تکنولوژی هست که توسط این شرکت ارائه شده و اثرگذاریش برای پردازنده های خود این کمپانی نظیر اسنپدراگون هست. به این صورت که هنگامی که با کاربران تماس گرفته می‌شود آن‌ها قابلیت مشاهده نام یا تصویر شخص تماس گیرنده را داشته باشند. همچنین در هنگام پاسخگویی به این تماس‌ها نیازی به استفاده از هدفون نخواهد بود و کاربران می‌توانند بلافاصله پس از دریافت تماس، صدای طرف مقابل خود را از طریق فناوری Bone Conduction یا نسخه پیشرفته‌تری از آن بشنوند. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها قابلیت‌های دیگری نظیر پخش فایل‌های موسیقی و خواندن ایمیل‌ها و پیامک‌ها را هم در خود جای دهند. حتی ممکن است در نسخه‌های پیشرفته‌تر از این عینک‌ها، برای نمایش ویدیوها و تصاویر از فناوری واقعیت افزوده استفاده شود. تصور کنید این شارژرها بتوانند در آینده قدرت بسیار بیشتری پیدا کنند و قادر باشند به صورت بی‌سیم در فواصل طولی بیشتری انرژی موردنیاز گوشی‌های هوشمند را تامین کنند.

علاوه بر این مجله خبری موبایل فان استفاده از این نمایشگرها حتی در موقعیت‌های روشن و در هنگام تابش نور مستقیم آفتاب نیز به خوبی امکان پذیر است. با استفاده از این قابلیت، دیگر بدنه گوشی‌های هوشمند به یک رنگ مشخص و ثابت محدود نخواهد بود و کاربران می‌توانند در هر لحظه رنگ خاصی را به آن اطلاق کنند. این قابلیت همچنین می‌تواند بنا به درخواست کاربران به گونه‌ای برنامه ریزی شود که در ساعات مختلف شبانه روز رنگ‌های متفاوتی را به نمایش درآورد. حتی می‌توان در نسخه‌های پیشرفته‌تر از آن امکان تولید و نمایش رنگ‌های گرادیانی و متشکل از چند رنگ مختلف، همچون گوشی هواوی P20 Pro، را فراهم کرد. در صورت اضافه شدن یک لایه ضد جذب اثر انگشت بر روی این پنل شیشه‌ای، عملکرد این قابلیت می‌تواند بسیار بهتر نیز شود. در نسل‌های اولیه از گوشی‌های همراه کاربران باید برای انتقال فرامین و دستورات خود از صفحه کلید‌های فیزیکی استفاده می‌کردند.

گلکسی S23 اولترا سامسونگ، دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس را شکست داد + ویدیو

برای انجام این کار لازمه که حداقل یک دستگاه نقش انتقال‌دهنده داده رو ایفا کنه و دستگاه دیگه توانایی دریافت سیگنال رو داشته باشه. اگر به‌تازگی چت‌های تلگرام را پاک کرده‌اید و به‌دنبال راهی برای بازیابی آن‌ها هستید، در این مطلب بهترین راهکارهای ممکن را مشاهده خواهید کرد. اپل ممکن است عرضه نسل جدید آی مک‌های ۲۴ اینچی را تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی و رسیدن نسل سوم پردازنده‌های سری M به تاخیر بیاندازد.

http://businesset.irبه گزارش ديجي تايمز، پيش بيني که نسل دوم ايرپاد در نيمه اول سال 2019 معرفي و عرضه شود. اين محصول مطمئنا با کيسي که به قابليت شارژ بي‌سيم مجهز است، همراه خواهد بود که قابليت شارژ با ايرپاور را داراست. نمایندگی تعمیرات اچ تی سی با بهره گیری از دو فاکتور مهم کارشناسان خبره و تجهیزات پیشرفته تخصصی ترین خدمات را به شما هموطنان عزیز ارائه می دهد. از ویژگی مهم کارگاه های اچ تی سی به روز شدن تجهیزات این کارگاه با جدیدترین فناوری های روز است. مدیریت این نمایندگی توجه خاصی به کیفیت کارگاه های تعمیر و وجود ابزارآلات با کیفیت در این کارگاه ها دارد. از دیگر فاکتور های مهمی که در کنار ابزار مناسب بسیار اهمیت دارد، کارشناسان خبره است.

  • تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در بازار نا برابر مدام به فکر ایده های نو و البته فانتزی هستند.
  • به هر حال ، این یکی از ویژگی های کمیاب است که از طریق اپل ظاهر شد و در ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ قرار دارد.
  • تا زمانی که گوشی هوشمند خود را در اختیار دارید به صورت خودکار درب محل‌های مجاز به ورود شما باز خواهد شد، یا درب خودروی شما هنگامی که گوشی خود را به آن نزدیک کنید از حالت قفل خارج و حتی به صورت خودکار موتور آن روشن می‌شود.
  • به شایعه‌ها توجه نکنید، سخنگوی وزارت صمت هم می‌گوید مراقب کلاهبرداران باشید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری