بهترین گوشی های هوشمند سونی در سال 2022

این حسگرها خیلی سریع واکنش نشان میدهند و محل قرارگیری آنها برای استفاده کاربر قابل دسترس است. گوشی Sony Xperia 10 III، با رابط کاربری اختصاصی خود، از سیستم عامل اندروید 11 بهره می برد که کار با آن را بسیار روان و سریع میکند. کپی تا سریع تر به برنامه دسترسی پیدا کنید. از طریق این سرویس میتوانید پیامکها، اپلیکیشنها، موسیقی، تصاویر و ویدیوها، فهرست تماسها، مخاطبین و سایر موارد را بهصورت ابری نگهداری و بعدا به آنها دسترسی پیدا کنید. این شرکت به تازگی مدلهایی را با مشخصات پرچمدار عرضه نموده که به عنوان مثال میتوان به گوشی Redmi K40 Pro Plus اشاره کرد.

سری G که یکی از قدیمیترین سریهای این برند میباشد، در روزهای اولیه خود از کیفیت بالایی برخوردار بود اما رفتهرفته و با ظهور سریهای جدید جای خود را به گوشیهای باکیفیتتری داد. در بخش عقب آن یک لنز 19 مگاپیکسلی f/2.0 تعبیه شده که قابلیت تصویربرداری 4کی را داراست. در یک سایت فروش گوشیهای هوشمند (Flipkart) قسمتی برای عرضه این گوشی باز شده است. در سال های اولیه دهه 2000 میلادی، این برند با تولید و عرضه بیست میلیون عدد از گوشی موبایل نوکیا 2100، تسلط خود را بر دنیا تثبیت کرد. این شرکت با برند NOKIA در سال 1865 آغاز به کار کرد،نوکیا در سال 2000 در اوج خود قرار داشت.

هنوز مشخص نیست که این شرکت چگونه میخواهد خود را از شیائومی متمایز کند، به عنوان مثال مدلهای Poco F2 Pro، Poco X2، Poco M2 Pro و Poco F3 همگی مدلهایی از شیائومی بودهاند که با نام جدید پوکو روانه بازار شدند. گوشی موبایل 8.1 : این گوشی از تولیدات میان رده نوکیا محسوب می شود که با قیمت مقرون به صرفه در کنار مشخصات و طراحی ظاهری جذابش مورد توجه هر کاربری قرار گرفته است. با وجود سیستم عامل اندروید نسخه 9 و دوربین های سه گانه، می تواند مناسب افرادی باشد که به دنبال یک گوشی میان رده و با قیمت مناسب هستند. سیستم عامل اولیه گوشی های نوکیا در سال 2011 سیستم عامل Symbian بود سپس با توجه به نیاز ها و درخواست کاربران به سیستم عامل اندروید تغییر یافت.

این مورد صدای شفافی را حتی در حالی که گوشی Samsung را در حالت افقی نگه داشتهاید به شما میدهد. Nokia ۸۲۱۰ ۴G به تراشه Unisoc T۱۰۷ و باتری ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعتی که میتواند تا ۱۹ روز در حالت آماده به کار دوام بیاورد، مجهز شده است. این تراشه یقینا در سال ۲۰۱۷ انتخاب مناسبی بود، اما با گذشت چند سال، سامسونگ چرا بار دیگر باید از آن استفاده کند؟ این گزینه به صورت کلی با یادگیری نحوهی استفاده شما از باتری تلاش میکند تا باتری را به صورت بهینهتری مورد استفاده قرار دهد. همانطور که گفته شد، حافظه داخلی 64 گیگابایتی در نوکیا 3.2 به کار رفته که برای ذخیره سازی اطلاعات کافی می باشد، البته نوکیا 3.2 از کارت حافظه جانبی تا 400 گیگابایت هم پشتیبانی می کند و فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد و نگرانی کاربران را در مورد ذخیرهسازی حجم بالای اطلاعات رفع می کند. پس پشتیبانی از زبان فارسی هم در چک لیست خرید گوشی موبایل ساده قرار میگیرد. زومیت تمام گوشی های جدید شیائومی را به محض رونمایی در دیتابیس محصولات خود قرار میدهد.

همانطور که MIUI، در واقع هویت گوشیهای شیائومی در دنیای اندروید را تشکیل میدهد. این شرکت در حال حاضر گوشیهای میانرده دیگری از جمله Poco X3 و Poco F3 را نیز تولید میکند. گوشیهای هوشمند از جمله مهمترین ابزارهایی هستند که افراد در طول روز به صورت مداوم از آنها استفاده میکنند و گاهی بر اثر ضربه و یا به هر دلیل دیگری خراب میشوند و نیاز به تعمیر خواهند داشت. در دههٔ ۱۹۷۰ نوکیا شامل صنعت ارتباط از راه دور با گسترش نوکیا دیایکس۲۰۰ یک سوییچ دیجیتال برای ارتباط تلفنی شد در سال ۱۹۸۲ سوییچ دیایکس۲۰۰ اولین سوییچ تلفن دیجیتال دنیا شد که کاربرد عملیاتی داشت دیایکس۲۰۰ به عنوان اسب بارکش شبکهٔ دنیا شد ساختمان قابل انعطاف یا مناسب اندازهٔ قابل ساخت تا به تولیدات سوییچهای مختلفی گسترش یابد.

انواع گوشی نوکیا در بازار شامل مدلهای مختلفی هستند که اکثرا از طراحی بسیار زیبا و فرمهای خلاقانه و ارگونومیک بهره میبرند. بلک شارک به اندازه ردمی و پوکو مستقل به نظر نمیرسد، اما این شرکت هم در واقع یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی است که به صورت تخصصی به تولید گوشیهای مخصوص بازی میپردازد. این قابلیت به معنای واقعی کاربردی است و به این ترتیب به راحتی میتوانید برای هر واتس اپ زنگ نوتیفیکشنهای مخصوص به خود را قرار دهید تا در صورت دریافت پیام به سادگی بدانید که یک پیام کاری دارید یا یک پیام شخصی. دلایل بسیاری وجود دارد که ارزان ترین گوشی بزرگ سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی note 10 را دوست داشته باشید. تنها چیزی که می توانید از این گوشی انتظار داشته باشید این است که بازی های سبک انجام دهید و کارهای روزانه خود را بدون دردسر انجام دهید. از جمله افرادی که میتوانند از خرید جدیدترین گوشی نوکیا راضی باشند، دانشجویان، کارمندان و علاقمندان به فعالیت در فضای مجازی را میتوان نام برد. جدیدترین گوشیهای گیمینگ شیائومی ، یعنی سری Black Shark 4 با چیپستهای اسنپدراگون 888 و 870، نمایشگرهای دارای نرخ تازهسازی بالا، مشخصات قدرتمند و طراحی منحصربهفرد مناسب برای بازی همراه هستند.

درواقع کاربران مشکلی از زمینهی خدمات پس از فروش نخواهند داشت. موبایل تخت جمشید با سابقه درخشان در عرضه فروش گوشی موبایل سامسونگ، شیائومی، هواوی، نوکیا و انواع تبلت و لوازم جانبی، از معتبرترین و خوشنام ترین فروشگاه ها در مجتمع تجاری علاءالدین می باشد و در راستای خرید آنلاین و حضوری انواع گوشی موبایل این فروشگاه با قیمت ارزان و گارانتی معتبر در بازار، همواره برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز تلاش می نماید. فروشگاه اینترنتی کیومیتا سایت جامع و کاملی در زمینه خرید انواع گوشی های نوکیا است که شما میتوانید مدل مورد نیاز خود را به صورت آنلاین در هر نقطه از ایران سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. گوشیهای نوکیا 2021 و 2020 به دلیل ویژگیهای منحصربفردی که دارند، کاربران زیادی را از خود راضی نگه میدارند. سامسونگ با انتشار ویدیوی تبلیغاتی از گلکسی XCover 6 Pro، نقاط قوت جدیدترین گوشی هوشمند مقاوم خود را به نمایش گذاشت که در گوشیهای معمولی گلکسی وجود ندارد. با توجه به اینکه آنتندهی این گوشیها در تماسهای مخابراتی و اینترنتی بسیار عالی عمل میکند، خیلی کم پیش میآید که هنگام برقراری تماس دچار مشکل شوید. گوشی های هوشمند نوکیا ابتدا با سیستمعامل ویندوز معرفی شدند؛ اما نوکیا خیلی زود متوجه شد که وفاداری به سیستمعامل ویندوز اشتباهی محض بود.

در سری A، گوشیهای میان رده و ارزان را خواهید دید. گوشی موبایل Nokia 7.2: گوشی موبایل مدل 7.2 از گوشی میان رده و با کیفیت شرکت نوکیا است که از سخت افزار خوبی بهره می برد. اگر این برنامه ها برای شما مهم نیستند، سخت افزار بسیار خوبی در اینجا وجود دارد، از جمله نمایشگر آبشاری لبه به لبه خیره کننده، عمر باتری فوق العاده با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن، و دوربین چهار لنز عالی که در شرایط کم نور از اکثر رقبا بهتر عمل می کند. این دستگاه به یک باتری ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که میتواند تا ۲۰ روز در حالت آماده به کار دوام بیاورد. نوکیا ۵۷۱۰ XpressAudio به یک دوربین پشتی VGA و باتری قابل جابجایی ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعتی که میتواند تا ۶ ساعت مکالمه ۴G را دوام بیاورد، مجهز شده است. در حال حاظر نیز گوشی های موبایل این کمپانی در دو مدل میان رده و پرچمدار در بازار موجود است و با توجه به قیمت، به مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری خوبی مجهز شدهاند. گوشی موبایل Nokia 5.1 Plus : اگر به دنبای یک گوشی میان رده اما خوب هستید و بودجه محدودی دارید مدل 5.1 Plus شرکت نوکیا گزینه ای ایده آل خواهد بود.

اما رابط کاربری UI آن نیاز به بهبود دارد و قیمت آن گران است. با وجود اینکه از جمله برندهای قدیمی در نظر گرفته میشود؛ اما قیمت گوشی نوکیا در مقایسه با برندهای دیگری مثل سامسونگ و یا اپل بسیار عالی است. اگر موفق نشدهاید مدل مورد نظر خود را از سایت شیائومی یا سایر فروشگاهها تهیه کنید، میتوانید مستقیماً آن را از چین سفارش داده و یا محصول دیگری را تهیه کنید. پس از این مرحله قادر خواهید بود رام گلوبال را روی گوشی شیائومی پک چین خود را از طریق Mi Flash فلش کنید. علاوه بر این کیومیتا خدماتی را برای مشتریان خود فراهم نموده که به راحتی بتوانید با مشاوره و راهنمایی از متخصصان واحد فروش، خریدی آسان و مطمئنی را تجربه کنید. در مجموع، می 11 اولترا قدرتمندترین پرچمدار حال حاضر شیائومی و یکی از برترین گوشیهای عرضه شده در سال 2021 است که مطمئناً ارزش خرید بسیار بالایی دارد. این گوشی هوشمند با یک صفحه نمایش رنگی ۲.۴ اینچی QVGA و کنترلهای صوتی در کنار نمایشگر عرضه میشود. اگر جزء افرادی هستید که استفاده از برنامههای مکانیابی اینترنتی جزء فعالیتهای روزمره شما است، بهتر است بدانید که گوشی نوکیا در این زمینه بسیار عالی عمل میکند.

در اتصال گوشی های شیائومی به تلویزیون هوشمند روزبهروز در حال پیشرفت و توسعه بوده و در آیندهای نزدیک امکانات بیشتر و بهتری در زمینه تعامل دستگاههای مختلف در اختیارمان قرار خواهد گرفت و ارتباط میان دستگاهها سادهتر و کاربردیتر خواهند شد. سریهای مختلف گوشیهای سامسونگ که در بخش قبل مورد بررسی قرار گرفت به شما این ایده را میدهد که تنوع محصولات در کمپانی سامسونگ بسیار متنوع است. گوشی موبایل Nokia 7 Plus: با توجه به اینکه فیمت این گوشی نصف قیمت یک گوشی پرچمدار بوده، اما تمام قابلیت هایی را که انتظار دارید را، در اختیار شما قرار میدهد. در زمینه باتری و شارژدهی باید بگوییم که این گوشیهای این دو برند همواره بین بهترینها قرار میگیرند. چیپست گوشی از نوع Helio G35 بوده و با وجود پردازنده ی 8 هسته ای می توان گفت که سخت افزار خوبی دارد. از بین همه انواع قاب هایی که در نشت آپ با بهترین کیفیت ها و به روز ترین طرح ها و متنوع ترین رنگ ها ارئه می شوند، سعی می کنیم در این مقاله بهترین انتخاب را برای قاب گوشی هواوی Huawei Honor 7S تان را معرفی کنیم. همه ما برند نوکیا را به خوبی می شناسیم، و به عنوان اولین گوشی هایی است که پای دیجیتال را به زندگی باز کردند.

انتخاب مواد با کیفیت عالی و سبک وزن باعث شده است که این گوشی به عنوان یک گوشی شگفت انگیز به کاربران اطمینان خاطر دهد. در صورتی که گوشی شما گارانتی داشته باشد، روت کردن باعث می شود تا گارانتی آن باطل شود. توسط شیائومی صورت میگیرد، اما جدا شدن آنها باعث شده تا فعالیتهای روزمره این شرکتها شکلی مجزا به خود بگیرد و بتوانند هویتی مستقل برای خود تشکیل دهند. با توجه به قیمت بالای گوشیهای موبایل، خرید اقساطی این کالای کاربردی و ضروری از نظر اقتصادی بسیار مقرون بهصرفه است. گوشیهای نوکیا موجود در بازار ایران برای کسانی مناسب است که دوست دارند به تمامی امکانات ضروری دسترسی داشتهباشند و برای سالها به خوبی از آنها بهرهمند شوند. Nokia ۸۲۱۰ ۴G مدل ۴G نوکیا ۸۲۱۰ است که دو دهه پیش عرضه شد. متأسفانه شیائومی محصولات خود را برای بازارهای مختلف در نظر گرفته و هر محصول، در مناطق محدودی عرضه میشود.

MIUI در سالهای ابتدایی بسیاری از امکانات اساسی اندروید از جمله منوی برنامهها را به همراه نداشت، همین موضوع باعث شد تا بسیاری از افراد، نسبت به این رابط کاربری دید منفی پیدا کرده و آن را با iOS سایت funmobile مقایسه کنند. افت ارزش سهام این شرکت باعث شد که درسال 2013 این برند با قیمت 5.44 میلیارد دلار توسط شرکت مایکروسافت خریداری شود. طراحیها بسیار شبیه هم است اما تفاوت در موادی است که بیشتر برای ساخت استفاده میشود. سری M نیز مانند سری A شرکت سامسونگ است که با چند تفاوت کوچیک عرضه شده است. Galaxy A12 به لطفا استفاده از تراشه مدیاتک هلیو MT6765، تفاوت آشکاری با دیگر گوشیهای سامسونگ دارد. از بهترین گوشی های سری a سامسونگ که از تراشه مشابهی با Galaxy A73 استفاده میکند و تقریباً با همان کیفیت و قدرت، بازیهای گرافیکی را اجرا میکند. این بیشتر شبیه یک تلفن اولیه است که ویژگی های استاندارد را ارائه می دهد، هیچ چیز خیلی خاصی ندارد. بنابراین اگر اهل بازی های حرفه ای و با گرافیک بالا هستید، خیلی نمی توانید روی a12 حساب باز کنید. این گوشی نسبت به دیگر گوشیهای زمان خودش، به همراه برنامههای زیادی آمدهاست شامل: فهرست تماسها، فهرست پیامها، نگارخانه عکس و ویدئو، پخشکننده موسیقی و فیلم (ریئل پلیر)، رادیو افام استریو، کلاینت پیام فوری، مرورگر وب بر پایه کیاچتیمیال و وبکیت، نمایش پروندههای آفیس، نمایش پیدیاف و تعدادی بازی.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری