بهترین گوشی های سامسونگ

نکته قابل توجه در طراحی این گوشی زیبای نوکیا، شیشههای خمیده آن میباشد که تا لبهها پایین آمده و کاملاً همانند یک پرچم دار نشان میدهد. علاوه بر مشخصات ذکر شده این گوشی دارای شارژر بی سیم، گواهینامه استاندارد مقامت در آب IP67 میباشد؛ قابل ذکر است که این گوشی نوکیا جک هدفون ندارد و شما میتوانید از USB Type-C یا بلوتوث برای استفاده از آن استفاده نمایید. اگر نام این برند برای شما نیز یادآور خاطرات دلانگیز زیادی است با ما همراه باشید تا به تاریخچهی این کمپانی بپردازیم. بنابراین با ما همراه باشید تا با جدیدترین گوشی نوکیا ۲۰۱۸ آشنا شوید. نقد و بررسی تخصصی گوشی سونی: ما در این صفحه از سایت رایااستور، بصورت تخصصی به بررسی گوشی سونی میپردازیم و مزایا و معایب محصول را بیان میکنیم. همانطور که اول نقد و بررسی اکسپریا pro i هم گفتیم قیمت بالای این گوشی باعث میشود، کاربران نسبت به خرید آن دو دل شوند. بله. گوشی های هوشمند سونی نقص خاصی نداشته تا آنها را به عنوان مدل های ناکارآمدی دانست. طبق آخرین تحقیقات غول موبایل جهان؛ شرکت فنلاندی نوکیا ، 20 در صد موبایل های موجود در دنیا تقلبی است . یکی از محصولات بسیار کوچک در دنیا که در سال 2010تولید شده و قابلیت پشتیبانی از شبکه 2G را دارد، گوشی نوکیا مینی bm10 بند انگشتی است.

بدون شک این دستگاه بهترین گوشی اکسپریای سونی بود که تا آن زمان عرضه شده بود، اما برخی معایب خاص خود را داشت و با قیمت بالایی نیز عرضه شده بود. اگر شما 5 دقیقه وقت صرف کنید، با استفاده از این برنامه ارزش زمان کم گذاشته شده برای باز کردن قفل صفحه به جای پرداخت هزینهی زیاد به متخصص تعمیرات برای خدمات برابری بسیار بصرفهتر خواهد بود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد گرفتن اسکرین شات از صفحه سایتی راداشته باشید، برای این کار معمولا افراد پس از گرفتن هر اسکرین شات کمی پایین می روند و اسکرین شات بعدی را می گیرند تا در نهایت بتوانند اطلاعات تمام صفحه سایت را داشته باشند.

شباهت اولیه این گوشی با مدل ۷ پلاس استفاده از یک چیپست است که نمیتوانیم با قطعیت بگوییم تصمیم سایت funmobile خوبی نیست. در کنار آن نوکیا ۶.۱ و نوکیا ۷ پلاس نمونههای متوسط نوکیا در سال ۲۰۱۸ هستند و در نهایت نوکیا ۸ سیروکو Sirocco یک گوشی پرچمدار در سال ۲۰۱۸ میباشد که نوکیا آن را به خوبی تولید و ارائه کرده است. نوکیا در سال ۲۰۱۸، چهار گوشی جدید خود را در سه رده مختلف تولید کرده است؛ نوکیا ۱ یک گوشی به صرفه در سال ۲۰۱۸ میباشد که قیمت مناسبی دارد. این مقاله باتوجه به اخبار و شایعات جدید در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۱ بهروز شده است گلکسی زد فلیپ ۳ اولین گوشی تاشدنی بود که واقعاً محبوبیت زیادی بین کاربران بهدست آورد.

یکی از اشکالاتی که بر این گوشی وارد است، کیفیت دوربین است. قابل ذکر است که هر ۴ گوشی با Android One یا Android Go کار میکنند. این گوشی از نسخه اندروید وان یا همان نسخه خالص اندروید استفاده میکند. سونی از همان تراشه تصویر Bionz X که در اکسپریا 1 مارک 3 و اکسپریا 5 مارک 3 استفاده کرده بود برای پردازش تصاویر و ویدیو ها در این گوشی استفاده کرده است. این همان چیزی است که هر گوشی پرچمداری باید مانند آن باشد. چیزی که در سامسونگ بعید است ببینید. این گوشی پرچم دار نوکیا در سال ۲۰۱۸ است. نوکیا ۷ پلاس یک گوشی میان رده و جدیدترین گوشی نوکیا ۲۰۱۸ است که به عنوان پرچم دار مقرون به صرفه در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شده است. اما در سوی دیگر ماجرا حداقل میتوانید این گوشی را با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بخرید در حالی که مدل پایه ۷ پلاس با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شد. در نهایت یک باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری در نوکیا ۷ پلاس قرار داده شده است که قابلیت شارژ سریع داشته و در استفاده متوسط از گوشی تا یک روز روشن میماند. زمان لازم برای شارژ کامل باتری نیز معادل 1 ساعت و 44 دقیقه بود.

تو سال ۲۰۱۴ دیگه انگار نوکیا اصلا نبوده تو دنیا . آرادسیستم فعالیت خود را از سال 1395 در بازار موبایل ایران آغاز کرد و در این سال ها تجربه، با پایبندی به بهترین قیمت بازار همراه با گارانتی معتبر، صداقت و جلب اعتماد از مشتریان خود موفق شده تا همگام با فروشگاههای معتبر، به یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های ایران تبدیل شود. شایان ذکر است که گوشی های خوش قیمت شیائومی همواره در بین پربازدیدترین گوشیهای ماه زومیت قرار دارند. HD است. این گوشیها یک دوربین ۵ مگاپیکلسی در قسمت جلو و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت عقب دارند.

همچنین جالب است بدانید که اخبار پیرامون سیستم عامل Hongmeng OS (هارمونی او اس) نیز منتشر شده است و طبق گزارشها گویا قرار است نسخه ۲.۰ این سیستم عامل اختصاصی هواوی نیز همزمان با آپدیت EMUI 11 روانه بازار شود. قدم چهارم: حال باید صفحه نمایش موبایل هواوی خود را بر روی تلویزیون مشاهده کنید. با این حال عملکرد گوشی نوکیا جی ۱۰ به جز در بعضی مواقع که کمی کند لود میشود، مثل زمانی که برای اولین بار آن را روشن میکنید، خوب ارزیابی میشود. گوشی سامسونگ S21 Ultra با پردازنده Snapdragon 888 / Exynos 2100 و یک پردازنده گرافیکی بسیار قوی عرضه شده که سرعت و کارایی آن را به شکل غیرقابل تصوری افزایش داده است. در پشت گوشی یک ماژول دایره ای شکل به همراه حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. نمایندگی موبایل نوکیا در راستای خدمت رسانی شایسته به شما مشتریان عزیز، در تلاش است تا اصلی ترین خدمات خود که شامل گارانتی مهر و خدمات تخصصی واحد تعمیرات موبایل نوکیا می باشد را به شکل تمام وقت و با در اختیار داشتن تجهیزات به روز در اختیار کاربران قرار دهد.

اگر قصد خرید گوشی نوکیا را دارید بهترست بدانید که این شرکت تنها گوشیهای دکمهای تولید نمیکند بلکه این روزها تلاش میکند که موازی با شرکتهای مطرح دنیا گوشیهای هوشمند قابلتوجهای را نیز تولید کند و گوشی نوکیا لمسی را دست کم نگیرید و خرید نوکیا را نیز مد نظر داشته باشید. اگر اپهایی که از آنها استفاده نمیکنید در بکگراند دستگاه، باتری مصرف میکنند، آنها را غیرفعال کرده و یا uninstall کنید. در گذشته، گوشیهای این شرکت تنها با تراشههای اسنپ دراگون یا اگزینوس روانه بازار میشدند. دو سال قبل گوشی نوکیا ۷ تنها وارد بازار چین شد، در حالی که مدل ۷ پلاس در اوایل سال ۲۰۱۸ در اختیار کاربران جهانی قرار گرفت و یک قهرمان ستایش نشده با قابلیتهای متعدد و قیمت بسیار معقول بود. دوربین نوکیا ۷ پلاس به صورت دوگانه در پشت بدنه در کنار یک فلش قرار گرفته است؛ همانند نوکیا سیروکو۸، لنز به کار رفته در این گوشی نیز از نوع Zeiss optics است؛ دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است و دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی است. این کمپانی همانند برندهایی مثل سامسونگ، ال جی، سونی، ایسوس یکی از قدیمیترینها در صنعت موبایل بوده که به واسطهی همین قدمت مدتها لقب غول موبایلسازی دنیا را ازآن خود کرد.

در کشور ما هم تقریبا در حال حاضر تمام گوشیهای سامسونگ در دسترس هستند و به راحتی میتوانید اقدام به خرید گوشی موبایل سامسونگ کنید. اسنپدراگون ۶۶۰ به اندازه کافی قدرتمند است ولی در حال حاضر ۲ سال از ورود آن به بازار میگذرد و مدلهای کارآمدتر نیز برای انتخاب وجود داشتند. شخصه قدرتمند این گوشی در بخش دوربین، بهره بردن از سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل است. در این جا شاهد دو سنسور 12 مگاپیکسلی دیگر نیز هستیم، یکی با لنز 16 میلی متری با اپرچر f/2.2 که دامنه دید فوق عریض را ارائه می کند و دیگری با لنز 50 میلی متری با اپرچر f/2.4 که بعنوان دوربین تله عمل کرده و زوم دو برابر اپتیکال را به ارمغان می آورد. یکی از ویژگیهای مشترک این است که صفحه نمایشگرهای هر سه گوشی دارای نسبت 18:9 هستند. صفحه نمایش گوشی 6.52 اینچی است و ابعاد مناسبی دارد. البته این گوشی صفحه نمایش کوچکتر و اندکی کیفیت پایینتری دارد.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این شرکت فنلاندی، فعالیت خود را به عنوان کارخانهی کاغذسازی آغاز کرد و پس از تغییر فعالیتهای خود از تولید لاستیک، تایر اتومبیل، تجهیزات خطوط تلفن، تلگراف و سیمکشی الکتریکی سرانجام در ابتدای دههی 1990 پا به بازار مخابرات گذاشت و در سال 1992 از اولین تلفن دیجیتال دستی خود به نام نوکیا 1011 رونمایی کرد و با تصمیم مدیرعامل این شرکت و تمرکز بر روی ساخت موبایل، تا امروز با تولید طیف وسیعی از موبایلهای مختلف از مسیر خود خارج نشده است. از مدل های گوشی نوکیا تولید شده میتوان به گوشی نکیا ، نوکیا۳، نوکیا۵ و نوکیا۶ و نوکیا ۷ و نوکیا۷٫۱ نوکیا۸ و نوکیا ۸٫۱ و جدیدترین آن نوکیا ۹ که یک گوشی متفاوت و هوشمند است، اشاره کرد و شایان ذکر است که آخرین گوشی نوکیا اندروید ی تولید شده توسط این شرکت چیزی از گوشیهای اندرویدی بازار کم ندارد و حتی با دیدن عکس گوشی نوکیا متوجه به روز بودن آن میشوید. نوکیا از تاثیر گوشی های تقلبی بر اقتصاد و تجارت خود مخصوصا در کشورهای در حال توسعه که بازار نوپایی دارند می گوید .

از این حرف های احساسی 🙁 که بگذریم 😀 تصویری که در ادامه میبینید متعلق به اولین گوشی نوکیا در ۳۲ سال پیش یعنی سال ۱۹۸۲ ( من اون موقع تو فکر خدا هم نبودم اصلا ) . وضعیت اتصالات دستگاه به طور پیش فرض به وضعیتب که دستگاه برای اولین بار روشن شده است برمیگردد. باتری گوشی قابل تعویض توسط کاربر نیست، که این یک ویژگی عادی در گوشیهای هوشمند امروزی به حساب میآید. نسخه ۳ گیگابایتی آن دارای حافظه ۳۲ و نسخه ۴ گیگاباتی از حافظه ۶۴ استفاده میکند که قابل ارتقا است. عملکرد خوب این پردازنده در کنار یک رم ۶ گیگابایتی یک پکیج خوب و کامل نوکیا در سال ۲۰۱۸ است. همانطور که اشاره شد پردازنده آن یک رده از پردازنده نوکیا سیروکو ۸ پایینتر است؛ اما در کنار رم ۴ گیگابایتی برای یک گوشی میان رده بسیار مناسب میباشد. در کنار آن میتوانیم به طراحی شیک آنها هم اشاره کنیم که جای تعجبی هم ندارد. برنامهها ۱۵درصد سریعتر اجرا میشوند؛ سیستم عامل فضای کمتری را اشغال میکند و گوگل میتواند با طراحی مجدد برنامهها آنها را کمحجمتر و سبکتر کند تا به گوشی فشار وارد نشود. میگن زندگی بالا و پایین زیاد داره یه روز تو اوج قدرتی یه روز دیگه میشی خاکستر و به قول ضرب المثل معروف که میگه ” گهی زین به پشت و گهی پشت به زین ” خلاصه دنیا گرد و کوچیکه .

همچنین مدل 5G آن هم با پردازنده Exynos 980 و باتری با ظرفیت 4500 میلیآمپر به فروش میرسد که البته قیمت بالاتری هم دارد. همچنین دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مشابه با گوشی سال گذشته به همراه یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو لنز زوم 10 مگاپیکسلی است. گوشی نوکیا ۷.۲ مجهز به یک نمایشگر ۶.۳ اینچ با دقت فول اچدی پلاس با نسبت تصویر ۱۹:۹ و تراکم پیکسلی ۱۰۰ پیکسل در هر اینچ است. همچنین نوکیا ۷.۲ از نظر اندازه شبیه به نوکیا ۷ پلاس است در حالی که ابعاد مدل ۷.۱ کوچکتر بود. نوکیا ۷.۲ همچنین مجهز به یک پنل نمایش IPS به ابعاد ۶.۳ اینچ و به مراتب بهتر از نمایشگر گوشی نوکیا ۷.۱ است. آیا مشخصات گوشی نوکیا نسبت به رقبا همچنین قیمت نوکیا منطقیست و آیا گوشی های نوکیا ارزش خرید بالایی دارند یا خیر؟ همچنین این پردازنده مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. در نهات باتری به کار رفته در گوشی نوکیا ۶.۱ یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است که با توجه به قابلیتهای دیگری که در این دستگاه قرار دارد؛ مصرف انرژی پایینی داشته و بهینه است. گوشیهای هوشمند نوکیا به سیستم عامل آندورید (اندروید وان) مجهز هستند و HMD سعی کرده با طراحی طیف وسیعی از موبایلهای هوشمند و بکارگیری استحکام و مقاومتی که نوکیا با آن شناخته میشود، محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کند.

سرانجام با تعدیل نیروهای فراوانی که شرکت نوکیا انجام داد و با منصوب شدن یکی از مدیران اجرایی سابق ماکروسافت به عنوان مدیریت جدید این مجموعه، موبایل نوکیا جانی دوباره گرفت و رقابت خود را در عرصهی موبایل از سرگرفت؛ اما فراز و نشیبهای فراوان و دست و پا زدنهای نوکیا در رقابت با اندروید و آیفون سرانجام منجر به واگذاری بخش گوشی موبایل نوکیا در سال 2013 به ماکروسافت شد؛ اما ماکروسافت هم از پس جنگیدن در این بازار رقابتی موبایل برنیامد و با اعلام ماکروسافت تمام حقوق استفاده از نام نوکیا تا سال 2027 به شرکت HMD واگذار شد. شیائومی با عرضه یک گوشی هوشمند جدید به نام شیائومی 12 لایت سری 12 شیائومی را بهروز کرده است. سری 2100 نوکیا اولین سری بود که از زنگ موبایل معروف نوکیا که برای همهی ما صدایی به یادماندیست، استفاده کرد و تنها چند سال بعد یعنی در سال 1998 این شرکت موفق شد با بیشترین فروش گوشی نوکیا یکهتاز بازار موبایل شود و بیشترین سهم فروش موبایل را در جهان ازآن خود کند و سعی کرد با بروز بودن و بروز ماندن و همین طور استفاده از جدیدترین تکنولوژیها جایگاه خود را در بازار جهانی تولید موبایل حفظ کند و حتی موفق شد در سال 2005 بیش از یک میلیارد از گوشی معروف خود یعنی Nokia 1100 را به فروش برساند، اما در سال 2007 حدود 46 میلیون از دستگاههایش مشکل باتری داشتند و در همین حین اپل با رونمایی از اولین گوشی هوشمند خود به کابوسی برای نوکیا تبدیل شد و با فروشی که گوشی آیفون داشت، خرید گوشی نوکیا در بازار روزبهروز کم و کمتر شد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری