بهترین گوشی شیائومی کدام است؟

در واقع مزیت اصلی این گوشی قیمت سایت funmobile پایین آن است. بنابراین در حالی که گوشی حجیم است، اما هرگز با آن احساس ناراحتی و سنگینی نمیکنید. باید توجه داشت که خطاهاي مرتبط با ويجت (ابزارک) در زمان استفاده يا نصب بسياري از برنامه هاي كاربردی (بیش از 20 برنامه) سبب روشن نشدن گوشی سونی و عدم واكنش آن ميشود، بنابراین در صورتی که پس از اجراي يك برنامه كاربردي، با خطا مواجه شدید، آن برنامه كاربردي را حذف نمایید تا ازخطر عدم روشن شدن گوشی سونی در امان باشید. در حفره کوچکی که بالای نمایشگر تعبیه شده هم میتوان یک سنسور دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی را در اختیار داشت. این گوشی هوشمند دارای لولای بهبود یافته، مشخصات برتر، اتصال 5G و نمایشگر بزرگ است که در واقع آن را به عنوان یک تلفن قابل استفاده میکند. شیائومی Mi Mix 3 که برای اولین بار در اواخر سال 2018 معرفی شد، با اتصال 5G که در حال حاضر موجود است، هنوز هم ارزش فوق العاده ای را نشان میدهد. و مجموعه ای از دوربینهای قوی را دارا میباشد. سامسونگ A51 از دوربین پشتی 48 مگا پیکسل (0.8 میکرومتر سایز پیکسل، 1/2.0 اینچ سایز سنسور، لنز واید 26 میلیمتری، f/2.0، فوکوس خودکار با تشخیص فاز) 12 مگا پیکسل (لنز 13 میلیمتری فوق عریض، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2) 5 مگا پیکسل (لنز 40 میلیمتری تلهفوتو، f/2.4، دوربین مخصوص ماکرو) 5 مگا پیکسل (1.12 میکرومتر سایز پیکسل، 1/5.0 اینچ سایز سنسور، f/2.2، سنسور تشخیص عمق تصویر) استفاده میکند.

حسگر اثرانگشت ادغام شده با دکمه پاور، داشتن جک 3.5 میلیمتری هدفون، استفاده از نسخه EMUI 10 برپایه اندروید 10، داشتن درگاه حافظه خارجی (نانو مموری) از دیگر ویژگیهای نوا 7 آی هستند. از جمله ویژگیهای مهم این مدل میتوان به نمایشگر عالی Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، کیفیت ساخت فوقالعاده و دوربین چهارگانه عالی ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. اگرچه از جنس پلاستیک است اما به خوبی طراحی شده است و دارای ویژگیهای چشمگیر مانند دوربین چهار لنز است که در آزمایشات عمدتاً خوب عمل کرده است این گوشی قدرت کافی برای کاربران معمولی را داراست. اگر طراحی برای شما در الویت است این گوشی بهترین گوشی شایئومی برای شماست. شما میتوانید ویدئوهایی در ابعاد 21:9 و با حالت اختصاصی سینمایی بگیرید. Mi 11 باریک بوده و 8.1 میلی متر است، که به آن کمک میکند وزن کمتر از 200 گرم را در 196 گرم برای مدل شیشه ای استاندارد حفظ کند. در پایان نکته ای که به ذهن هر کاربر حرفه ای خطور می کند این است که میزان استفاده و لذت بردن شما از مدل های گوشی شیائومی قطعا بستگی به میزان هزینه و دقت شما در انتخاب این محصولات دارد و همانطور که از قدیم گفته اند: هرچقدر پول بدهید، به همان میزان آش خواهید خورد.

شما یک باتری 3340 میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی شارژ سریع 18W دریافت می کنید. قیمت گوشی هم به نسبت می نوت 0 کمی افزایش پیدا کرده است که همین مسئله میتواند یکی از نقاط ضعف آن باشد. در بیشتر موارد، اینها شکایات کوچکی هستند که توسط مشتریان مطرح میشوند، به ویژه هنگامی که در برابر نقاط بی شمار X3 قرار میگیرند: مشخصات قوی، دوربین عالی، صفحه نمایش زیبا و عمر باتری کاملاً فوق العاده. بههمین دلایل است که اینروزها قیمت گوشیهای موبایل سامسونگ به قیمت گوشیهای اپل نزدیکتر شده و کمی گرانتر از گذشته بهفروش میرسند. گوشی موبایل گرانتر از قبل شده است و باید انتخابی عاقلانه و متناسب با نیاز داشت. بنابراین تعداد دوربینها در مقایسه با مدل نوکیا ۷.۱ یک عدد بیشتر شده است ولی از طرفی نوکیا لنز تلهفوتو که نوکیا ۷ پلاس داشت را حذف کرده است. بنابراین شاید بهتر باشد از مدل کندی بار برای سالمندان استفاده کنید. دراین روش پیشنهاد نوژین شاپ این است که حتما کارت حافظه گوشی خود را خارج کنید. در این تصاویر جدید قاب جلویی گوشی مشخص نیست و فقط طراحی قاب پشتی زیبای شیائومی ۱۲ اس اولترا دیده میشود که با لنز بزرگ دوربین و بدنه چرمی خودش ظاهری شبیه دوربینهای عکاسی کامپکت دارد.

در واقع، عملکرد عکاسی کاملاً متوسط است، فاقد نیازهای ضروری مانند NFC (حداقل در برخی از بازارها) است، و طراحی پلاستیکی با صفحه نمایش معمولی دارد. اگر بخواهیم به سراغ مدلهای جدیدتر برویم باید بگوییم که سامسونگ با تغییر طراحی گوشیهای میانرده تلاش کرده تا کهکشانیهای خود را از حالت تکراری قبل دربیاورد و محصولاتی مانند A52 یا A72 را با بدنهای مات و طراحی جدید قاب پشتی روانهی بازار کند. نکته قابل توجه در خصوص ردمی نوت 11، مربوط به باتری 5000 میلی آمپری آن میشود که از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی میکند. باتری آن 5000 میلی آمپری بوده که دومین گوشی این کمپانی با این میزان باتری خواهد بود. شیائومی Poco F3 یک گوشی میان رده است که در آن سخت افزار Stellar توسط چیپست Qualcomm مجهز به 5G Snapdragon 870 هدایت میشود که عملکرد عالی را در همه زمینه ارائه میدهد. شیائومی (انگلیسی: Xiaomi) یک شرکت چینی طراحی و تولید محصولات الکترونیک است و مقر آن در پکن قرار دارد. اما اشکال اساسی این گوشی این است که ماژول دوربین آن بیش از اندازه بزرگ است و طراحی آن را تحت تاثیر قرار داده است.

همین موضوع سبب میشود که نوکیا G21 بیش از پیش به یک محصول تک دوربینه عالی تبدیل شود. همین موضوع باعث شده است تا اقشار متوسط و کم درآمد جامعه به طور ویژه در دایره خرید گوشی شیائومی و بازاریابی گوشی های اقتصادی این شرکت قرار بگیرند. این گزینه دقیقا برای همین موضوع قرار داده شده تا اگر گلسی نصب کردید که حساسیت لمس را کاهش داد یا اگر در مواقعی لمس به خوبی عمل نمیکند با روشن کردن این گزینه مشکل را به طور کامل رفع کنید. شما در این مقاله میتوانید لیستی از بهترین گوشی شیائومی را مشاهده کنید.

اگر میخواهید بهترین گوشی شیائومی را بخرید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. در ادامه به بررسی مدل “Galaxy A22” میپردازیم. در ادامه از پایین صفحه Start را بزنید. شیائومی Redmi Note 10 Pro بهترین گوشی شیائومی در رده خود از نظر قیمت و عملکرد است با صفحه نمایش خیره کننده دارای فناوری AMOLED و نرخ تازه سازی 120 هرتز. مسلما شرکت های تولید کننده اطلاعات خاصی داشته اند که یک سری تنظیمات دیفالت را انتخاب کرده اند. این سنسوری است که در مرکز ماژول دوربین پشتی قرار میگیرد. منظور از دوربین ماکرو، دوربینی برای عکاسی از سوژههای کوچک از فواصل کم است و منظور از سنسور تشخیص عمق نیز سنسوری برای کمک به دوربینهای اصلی برای ایجاد بهتر افکت بوکه و تشخیص عمق سوژه است.کدام نوع نمایشگر؟ جدیدترین پوستر تبلیغاتی گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا – Xiaomi 12S Ultra طراحی این پرچمدار که شبیه به دوربینهای عکاسی کامپکت است را فاش میکند. گوشی های هوشمند سونی نقص خاصی ندارند که بتوان آنها را مدل های ناکارآمدی دانست و تنها ضعف آنها، در طراحی ظاهر گوشی است که کلیشه ای شده است.

طراحی ممتاز و مجموعه کاملی از دوربینها، تجربه ای عالی از تلفن هوشمند را رقم میزند. شیائومی Poco X3 Pro تلفنی است که برای گیمرهای اندرویدی یا کاربران قدرتمند طراحی شده است . شیائومی Xiaomi Poco X3 Pro در اصل یک نسخه به روز شده از Poco X3 NFC 2020 است. نوکیا 1.3 یک گوشی هوشمند کاربردی بوده که از ویژگی های برجسته به عنوان یک گزینه اقتصادی برخوردار است. در بخشهای دیگر، یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی داریم که در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است و یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی هم داریم که برای عکسبرداری و فیلمبرداری با کیفیت میتوانید روی آن حساب باز کنید. اگر عملکرد خاصی در اولویت شما نیست، میتوانید گوشیهایی را پیدا کنید که باریکتر و سبکتر باشد و دوربینی با عملکرد بالاتر داشته باشد. مگر اینکه صفحه نمایش OLED ، دوربینهای بهتر یا شیشه پشتی برای شما مهم باشد.

شیائومی Mi 11 Ultra دارای برخی از بهترین سخت افزارهای موجود است، از مشخصات داخلی گرفته تا یک دوربین قدرتمند، صفحه نمایش زیبا و شارژ سریع با استفاده از هر دو روش سیمی و بی سیم. اکنون پوسترهای تبلیغاتی جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که طراحی نهایی Xiaomi 12S Ultra را فاش میکند. طراحی این گوشی نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده است به غیر از این که رنگهای جدیدی به آن اضافه شده است. این گوشی ها می توانند با کیفیت بالا و قیمت مناسب خود تمام تصورات قبلی شما را از این شرکت تغییر دهند و شما با خرید گوشی شیائومی، یک تجربه شیرین و بهتر را به دست آورید. وزن بسیار مناسبی دارد -زیاد سنگین یا سبک نیست- و شیشه انحنادار پشت آن کمتر حس جعبهمانندبودن نسلهای قبلی سونی اکسپریا را زنده میکند. ولی نکته بسیار مهمی که باید در بررسی روند فروش این شرکت در نظر گرفته شود این است که برای بسیاری از کاربران تنها کیفیت مناسبی از سخت افزار و نرم افزار در یک گوشی کافی است. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب میشوند.

مجلهی اینترنتی ۱۹کالا این دو مدل را کنار هم قرار داده و عملکرد سامسونگ در همهی زمینهها را بررسی کرده است. پنل پشتی و فریم مطابق با یک گوشی اقتصادی یعنی پلاستیکی است و سنسور اثر انگشت با کلید پاور ادغام شده و در کنار فریم جای گرفته که یکی از بهترین مکانهای ممکن برای قرارگیری این سنسور به شمار میرود؛ ناگفته نماند که حسگر اثرانگشت عملکرد نسبتاً سریعی دارد و از دقت بالایی هم برخوردارست. البته مشکلاتی هم دارد از جمله این که طراحی عقب چشمگیر نیست، نرخ تازه سازی 60 هرتز پایین است و سنسور اثر انگشت در کنار آن مشکل دارد.

علاوه بر اندازه بزرگ، شیائومی طراحی زیبایی را هم روی گوشیهای خود اعمال کرده است. اما با این حال اندازه آن برای بسیار از افراد مناسبتر محسوب میشود، در عین اینکه سایز آن 6.1 اینچ بوده و آنچنان کوچک محسوب نمیشود. در زیر آن یک لنز زوم تله فوتو-پریسکوپی حضور دارد. چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به همراه ۱۲ گیگ رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی UFS 3.1 در زیر قاب آن حضور دارند و از یک باتری ۴۸۰۰ میلیآمپر ساعتی با توان شارژ ۶۷ واتی سیمی و ۵۰ واتی بیسیم انرژی میگیرد. یک لنز اولترا واید در گوشه طرف چپ بخش اصلی حضور دارد و فلاش دوگانه LED را هم میتوان در طرف راست دید. برند لایکا را میتوانید در سمت چپ بالای ماژول ببینید. نوکیا C2 و نوکیا 5.3 از جمله گوشیهای محبوب و پرطرفدار این برند هستند که در این مقاله به آن میپردازیم. هنگامی که رمز عبور حذف میشود، یک پیام کوتاه بر روی صفحه نمایش وجود دارد، که میگوید: “Remove password completed” حالا شما میتوانید بدون هیچ گونه رمز عبور وارد گوشی شوید و فرایند ریست کردن گوشی خود را با هرکدارم از روشهای نرمافزاری یا سختافزاری که در ابتدای مقاله بیان شد کامل کنید.

من توی مقاله بهترین گوشی پوکو شیائومی بصورت کامل، بهترینهای این سری رو معرفی کردم و حالا توی این مقاله میخوام فقط چند مدل از بهترین گوشیهای شیائومی از سری پوکو رو معرفی کنم. دوره آموزش تعمیرات موبایل تخصصی در اموزشگاه فن اموزان تمامی مهارتهای لازم برای عیب یابی پیشرفته و تعمیر انواع گوشی های اندروید و آیفون بصورت کاملا عملی در کارگاه مجهز به تجهیزات تعمیر موبایل برگزار می شود. تعمیر مشکلات سخت افزاری در مقایسه با تعمیرات نرم افزاری موبایل به زمان بیشتری نیاز داشته ضمن اینکه معمولا هزینه تعمیر گوشی در این حالت بیشتر است. تعمیرکاران نمایندگی گوشی Nokia با دریافت مدرک های اختصاصی پس از گذراندن دوره های تعمیرات موبایل، سعی در بالا بردن کیفیت هرچه بیشتر سطح کیفی خدمات نمایندگی نوکیا دارند. هر سری محصولی با یک عدد همراه است، علاوه بر این محصول، شاخههای فرعی دیگری نیز در هر نسل عرضه میشوند که قیمتی کمتر یا بیشتر از مدل اصلی دارند. جدیدترین رندرهای گوشی شیائومی ۱۲ اولترا – Xiaomi 12 Ultra که به تازگی منتشر شده، ماژول دوربین لایکا در پشت قاب این گوشی را تأیید میکنند. وقتی نوبت به دوربین میرسد، شیائومی ۱۲S Ultra ناامیدتان نمیکند.

حداکثر روشنایی نمایشگر مدل پلاس و اولترا به 1750 نیت میرسد، البته زمانی که سیستم تنظیم خودکار روشنایی فعال باشد، به این میزان روشنایی دست پیدا میکنیم. اگر می خواهید این قابلیت نقش چراغ اعلانات قدیمی اندروید را بازی کند پیشنهاد میکنیم این قابلیت را روشن کنید (البته در صورت روشن بودن پیام دریافتی شده برای چند ثانیه به روی قفل صفحه نمایش داده میشود). این گوشی بسیار اقتصادی است و برای کارهای عادی مناسب می باشد. این صفحه نمایش با نسبت ابعاد 19:9، 82.5 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده است. قابل توجه ترین طرح، صفحه نمایش چهارگوشه دارای انحنای ظریف در هر چهار طرف پنل است که آن را به بهترین گوشی شیائومی تبدیل کرده است. گفته شده است که Samsung Display و LG Display پنل های OLED را برای دستگاه ها تهیه می کنند. گوشی میان رده نوکیا 6.2 با وزن 180 گرم دارای ابعاد 8.3 × 75.1 × 159.9 میلی متر می باشد. دکمه های تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست گوشی نوکیا 6.2 قرار گرفته اند و دسترسی به آنها آسان می باشد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری