بهترین گوشی سامسونگ؛ مناسبترین گوشی از این برند برای شما کدام است؟

لنز اول از نوع عریض با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی و دارای فناوریهای Dual Pixel PDAF، فناوری Laser AF و فناوری OIS است. دوربین سلفی آن هم از نوع 32 مگاپیکسلی مجهز به تمرکز خودکار است. همچنین نمایشگر کوچکی که در کنار لنزهای دوربین پشتی تعبیه شده، سلفی گرفتن با این دوربین را بسیار راحتتر کرده است. همچنین سرعت شارژ در شیائومی ۱۲ بسیار بیشتر از سرعت شارژ سامسونگ گلکسی S22 است و ظرفیت باتری آن نیز بیشتر است. این گوشی از یک باتری قدرتمند لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلیآمپرساعت بهره میبرد. گوشی شیائومی ۱۲ یک گوشی بسیار خوش ساخت و جذاب است که طراحی زیبایی دارد. البته، برخی نقاط ضعف را نیز میتوان برشمرد که طراحی نه چندان جذاب پنل پشتی، نرخ تازهسازی 60 هرتز نمایشگر و اسکنر اثر انگشت کند، از جمله آنها هستند. علاوه بر این، برخی مشکلات نرم افزاری هم گاه و بیگاه مشاهده میشوند که میتوانند به تجربه کاربری لطمه بزنند. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و میتوانید جهت خرید و تصمیمگیری درباره محصولات و خدمات از مشاورهی 24 ساعته این سایت هم بهرهمند شوید. و تنها گزینه باز کردن قفل به جز زدن رمز به صورت دستی، باز کردن قفل با فناوری تشخیص چهره است.

این گوشی در واقع یک نسخه بهبود یافتهتر از می نوت 10 است که در برخی جهات با پیشرفتهایی همراه بوده و البته پسرفتهایی هم داشته است. دوربین سهگانه این گوشی به واسطه یک سنسور 50 مگاپیکسلی و دو سنسور کمکی 48 مگاپیکسلی، عملکرد فوق العاده داشته و قادر به بزرگنمایی اپتیکال 120 برابری میباشد. تنها نکته مهم عدم وجود دوربین مختص زوم اپتیکال است که تاحدودی میتواند آن را در بخش دوربین پایینتر از رقبا قرار دهد. این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره میبرد که میتواند تنها در ۱۵ دقیقه باتری گوشی را به ۱۰۰ درصد برساند. شما تقریبا ۲ ساعت و چند دقیقه باید منتظر بمانید تا این باتری با شارژر سریع ۲۵ واتی اختصاصی خود شارژ شود. این گوشی دارای گواهی IP68 است و میتواند در عمق ۱.۵ متری آب تا ۳۰ دقیقه دوام بیاورد. ناگفته نماند این گوشی نمایشگر بسیار روشن و جذابی دارد و به واسطه داشتن گوریلاگلس ویکتس و گواهی IP68 در برابر ضربه و آب نیز مقاوم شده است. این گوشی از فناوری نمایشگر همیشه روشن (Always-on) بهره میبرد. این گوشی از یک باتری لیتیوم-پلیمری ۴۶۰۰ میلیآمپرساعتی بهره میبرد. قطر ۹ میلیمتری شاید در یک دستگاه با مشخصات خاص مثل باتری بزرگ قابل پذیرش باشد اما اینجا برای ما خوشایند نیست.

در ادامه شما را با نحوه باز کردن رمز گوشی سونی بدون پاک شدن اطلاعات و طریقه باز کردن قفل گوشی هواوی آشنا میکنیم. در این مطب شما را بطور کامل با گوشی های گلکسی اس 22 سامسونگ از جمله مشخصات فنی و قیمت آنها آشنا میکنیم. بنابراین انتظار تغییر بزرگی از EMUI که در گذشته در دستگاه های هوآوی دیده ایم را نداریم. بنابراین فرقی نمیکند بودجه شما چه میزان است قطعا یکی از گوشیهای کمپانی سامسونگ در گزینههای انتخابی شما خواهد بود. بنابراین شما در موقعیت خوبی برای خرید محتوای اضافی مانند فیلم یا موسیقی هستید. این مطلب را هم بخوانید: پرچمدار آیفون بهتر است یا شیائومی؟ این گوشی در حقیقت یکی از گوشیها و محصولات پرچمدار شرکت سازنده سامسونگ به شمار میرود. این باتری از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره میبرد که میتواند تنها در ۱۰ دقیقه به ۷۲ درصد و در ۱۷ دقیقه به ۱۰۰ درصد برساند که یک رکورد شگفتانگیز به شمار میرود. میزان حافظه رم و حافظه داخلی بالا و متنوع نیز از مزایای می ۱۱ به شمار میرود. دو رنگ سبز کمرنگ و صورتی کمرنگ این گوشی با حافظه 128 و شش گیگابایت رم با قیمت 399 دلار آمریکا عرضه میشود و برای نسخه 128 گیگابایتی با رم هشت آن 449 دلار آمریکا قیمت تعیین شده است.

به عنوان مثال، دوربین این گوشی در مقایسه با سایر محصولات هم رده خود ممکن است کمی ضعیف به نظر یرسد یا ابعاد بزرگ بدنه برای برخی کاربران خوشایند نباشد. دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی هم جوابگوی نیاز کاربران در زمینه ثبت عکسهای سلفی و برقراری تماسهای ویدیویی خواهد بود. دوربین سلفی می ۱۱ پرو نیز از نوع عریض با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه است. سنسور اثر انگشت این مدل در زیر نمایشگر آن قرار دارد و از نوع اپتیکال است. رنگ پشت این گوشی مات است و اثر انگشت بر روی آن نمیماند. ارائه تصاویر عالی و باکیفیت در حالی است که تأثیر منفی چندانی روی باتری نداشته و شما را زیاد با مشکل کمبود شارژ مواجه نمیکند. اگر مشکل همچنان حل نشده بود، به سراغ برنامههایی بروید که ممکن است در پس زمینه، در حال اجرا شدن باشند.

اگر مشکل برطرف نشد ایراد از خود حسگر اثر انگشت است که در این صورت میتوانید با تیم آچارباز مشکل خود را در میان بگذارید. و البته سنسور اثر انگشت هم کمی کند به نظر میرسد. در غیر این صورت احتمال کمی برای بازیابی اطلاعات وجود دارد. به غیر از این موارد و البته بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری که اصلاً در برابر رقبا حرفی برای گفتن ندارد، شیائومی 12 پرو یک گوشی بسیار عالی و فوق العاده است که میتواند لذت واقعی استفاده از یک دستگاه پرچمدار را به شما ارائه کند. این دوربین دارای یک دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است که یک سنسور 1/1.52 اینچی سامسونگ HM2، یک سنسور 8 مگاپیکسلی Ultra-Wide و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این دوربین دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 8K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K و سرعت ۳ و ۶۰ فریم بر ثانیه است. یکی از مزایای این گوشی نمایشگر با کیفیت آن است. اما با احتساب تمام این موارد، اگر نگوییم پوکو ایکس 3 NFC بهترین گوشی مقرون به صرفه بازار است، حتماً یکی از بهترینها خواهد بود. این گوشی با حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت به بازار عرضه شده است.

به عنوان مثال گوشی سامسونگ سری Galaxy A که شروع آن با Galaxy Alpha بود، با هدف ارائه سخت افزار قوی در قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به پرچمداران این کمپانی معرفی شدهاند. دوربین مدلهای اولیه نسبت به سایر گوشیهای سامسونگ سری A و S کیفیت کمتری دارد. به همین دلیل است که شیائومی رزولوشن دوربین اصلی این گوشی را نسبت به شیائومی ۱۱ پایین آورده است و در عوض اندازه سنسور را بزرگ کرده است که این باعث میشود عکسها بسیار روشنتر از قبل بیفتند. این گوشی در تمامی بخشها نسبت به نسل گذشته پیشرفت داشته و همچنان یک گوشی میانرده ایدهآل است. اگر به دنبال تهیه یک گوشی به منظور انجام بازی هستید اما با این حال نمیخواهید هزینه زیادی برای خرید یک گوشی رده بالا و پرچمدار صرف کنید، در این صورت شیائومی بلک شارک 4 پرو میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. اما در مجموع اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید و کیفیت دوربین بیشتر از قدرت پردازشی برایتان مهم است، در این صورت ردمی نوت 9 را هم حتماً به گزینههای خود اضافه کنید. این گوشی همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تله ماکرو دارد.

هر کدام از این گوشی ها ویژگیهای خاص خود را دارد. همه مدل های سامسونگ از کیفیت بسیار بالای برخودار است و می توانید با هر بودجه ای از مدل های مختلف سامسونگ گوشی خریداری کنید. یکی از ویژگی های این برند باتری محصولات آن است،یعنی زمان خرید گوشی سامسونگ شما اصلا به فکر باتری آن نباشید زیرا سامسونگ یکی از بهترین ارائه کنندگان گوشی با باتری مناسب در مقایسه با برند های دیگر است. یکی دیگر از مزایای گوشی سامسونگ A12 باتری قدرتمند آن است. می ۱۱ پرو از سه لنز دوربین قدرتمند بهره میبرد. به لطف باتری قدرتمند 5000 میلیآمپری این گوشی برای مدت زمان بسیار زیادی روشن خواهد ماند. البته این زمان به استفاده شخصی بستگی دارد و همچنان شما میتوانید در این مدت زمان 2 هفتهای از ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن استفاده کنید. حسگر اثر انگشت هم در زیر صفحه نمایش قرار گرفته و قابلمشاهده نیست.

در این مقاله به معرفی بهترینهای این برند میپردازیم. در سال 2019 شیائومی این سری را به عنوان برندی مستقل معرفی کرد. اکنون همه میدانیم سری پرچمدار سامسونگ یعنی سری S در بازار گوشیهای هوشمند حرفهای زیادی برای گفتن دارد و بهترین گوشی سامسونگ از نظر سختافزار نیز معمولاَ از این خانواده است. Galaxy S21 5G: نسخه پایه خانواده پرچمدار سال ۲۰۲۱ سامسونگ که فروش بسیار خوبی را نیز در بازار کسب کرد. این گوشی دارای سه نسخه متنوع شامل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۶ گیگابایت است. می میکس فولد دارای ۳ نسخه شامل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۶ گیگابایت است. سال گذشته و پس از گذشت دو سال، شیائومی نسخه جدیدی را تحت عنوان پوکو اف 2 پرو تولید و روانه بازار کرد که باز هم در جلب نظر مخاطبان بسیار موفق بود. هر دو نوع محصول رجیستر شده و نشده در لیست فروشندگان به چشم میخورد با این حال توصیه میکنیم تا حدا امکان برای جلوگیری از هرگونه مشکل، محصول رجیستر شده خریداری کنید.

این میتوانست یک ویژگی خوب باشد اگر هیچ کدام از آنها دور از دسترس نبودند اما حالا که اینطور هست شاید بهتر بود دکمههای ولوم و دکمه پاور را در دو جهت متفاوت قرار دهند. در مورد لایهبندی نرمافزار، یک چیز این است که تأیید کنید که گوشی دارای پوسته اندروید 11 است. شما با توجه به نیاز خود میتوانید گوشیای را انتخاب کنید که در یک یا چند مورد قدرت کافی داشته باشد. اگر شما هم قصد خرید یک گوشی هواوی دارید، با ما همراه باشید تا تمام نکات مهم و اصلی این برند را با هم بررسی کنیم.

نوع صفحه نمایش، ساختار بدنه، نوع پردارنده، حافظه، رم و خیلی از فاکتور های دیگر می تواند دلیلی برای تفاوت سری های گوشی سامسونگ و قابلیت های آنها باشد. شیائومی ردمی نوت 9 تی اولین گوشی فایو جی برند ردمی محسوب میشود که قیمتی بسیار مقرون به صرفه داشته و در عین حال از عملکرد پردازشی سریع، طول عمر بالای باتری و یک صفحه نمایش باکیفیت بهره میبرد. چنانچه تمایل دارید با گوشی های سامسونگ سری a بیشتر آشنا شوید و از مشخصات و قیمت هر یک از این گوشیها آگاه شوید، پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله بهترین گوشی سری آ سامسونگ، با ما همراه باشید.

بررسیها نشان میدهد که زمان هیچگاه با تراشههای موبایل مهربان نبوده است و حتی اگر گلکسی A02s عملکرد نرم و روان در اجرای برنامهها داشته باشد، اما سنجش بنچمارک هیچگاه سایت funmobile دروغ نمیگوید. بنابراین، اگر قدرت سخت افزاری و اجرای روان بازیها بیش از دوربین و اتصال نسل جدید فایو جی برایتان اهمیت دارد، میتواند روی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو به عنوان یک گزینه کاملاً ایدهآل حساب ویژهای باز کنید. همچنین دوربین پشتی 108 مگاپیکسلی، نمایشگر با نرخ تازهسازی 90 هرتز و شارژ سریع 50 وات از شیائومی می 11 یک پرچمدار واقعی ساختهاند. می میکس فولد از سه لنز دوربین شامل یک لنز عریض ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز تلهفوتو/ماکرو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 3x و یک لنز اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی بهره میبرد. عملکرد باورنکردنی قلم در این سری از گوشی های سامسونگ آن را به یک انتخاب مناسب برای افرادی که علاقمند به این تکنولوژی هستند تبدیل کرده است. نمایشگر 6.4 اینچی این گوشی با پنل AMOLED عرضه شده و یکی از بهترین نمایشگرهایی است که با این رنج قیمتی در یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2020 قرار گرفته است.

وقتی داده ها بدون بکاپ، حذف شوند می توانید به سراغ Huawei Data Recovery بروید که به عنوان یک ابزار حرفه ای برای بازیابی داده ها تلقی می شود. مطمئنا یک گوشی با چنین مشخصاتی میتواند ارزش خرید بالایی داشته باشد. ابعاد در نظر گرفته شده برای a03s سامسونگ 9.1 × 75.9 × 164.2 میلیمتر است و بدنه آن نیز از پلاستیک ساخته شده که برای یک گوشی در چنین محدودهی قیمتی معقولانه به نظر میرسد. این شرکت با تولید مدلهایی بسیار باکیفیت و با قیمت مقرون به صرفه، توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و در کشور ما هم با اینکه تا چند سال پیش کسی نام شیائومی را هم نشنیده بود، در حال حاضر به یک برند بسیار محبوب تبدیل شده است. همانطور که از نام شیائومی پوکو ایکس 3 پرو برمیآید، این گوشی شباهتهای زیادی به پوکو ایکس 3 دارد، اما از لحاظ قدرت پردازشی بسیار بهتر است. شیائومی پوکو اف 3 برای کسانی که به دنبال قدرت و سرعت بالا هستند یک گزینه بسیار مناسب خواهد بود. طراحی بدنه این محصول در مقایسه با قیمت آن بسیار عالی است و اصلاً یک گوشی ارزان قیمت به نظر نمیرسد. این ویژگی در گوشی های سامسونگ سری a مخصوصا در آن دسته از گوشی ها که قیمت بالاتری دارند تعبیه شده است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری