بهترین لپ تاپ های دانشجویی کدام است؟ معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی

یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی بازار که همین الان میتونید بخرید، مدل V15 لنوو هست. با توجه به اینکه امکانات زیادی در این لپ تاپ قرار داده شده است، اما هنوز هم برچسب قیمت ۲۸۹۹ دلاری نمی‌تواند قابل قبول باشد. طرفداران انتظار داشتند که اپل یک گزینه پایین‌تر هم ارائه کند تا بتوانند با قیمت کمتری به سراغش بروند.

بهترین لپ تاپ های HP در سال 2022 ؛ قیمت و مشخصات فنی

وزن آن تنها ۱.۶ کیلوگرم است و با این وجود در بین لپ‌تاپ‌های سبک بازار قرار می‌گیرد. باتری ۲ سلولی با ظرفیت ۳۵ وات ساعت نیز تا ۴ ساعت شارژدهی خواهد داشت. نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد، استفاده از کارت گرافیک اختصاصی MX130 انویدیا است که در این محدوده قیمتی کمتر لپ‌تاپی با این ویژگی پیدا خواهید کرد. لپ تاپ با مشخصات سخت‌افزاری متوسط جهت وب‌گردی، مقاله‌نویسی و امور ساده، پاسخگوی نیاز دانشجویان و دانش ‌آموزان خواهد بود. پردازنده مرکزی این مدل کاملا در این بازه قیمتی طبیعی است اما چیز که برگ برنده این مدل شده است رم 8 گیگابایت آن می باشد.

لپ تاپ‌های سری V15 لنوو همه ظاهر و بدنه یکسانی دارند و اختلاف آنها فقط در جزئیات فنی (صفحه نمایش، پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی، رم و حافظه) است. برخی مدل‌ها صفحه نمایش ضعیف اچ دی دارند و به همین دلیل آنها را معرفی نمی‌کنیم. در ادامه مدل Lenovo V15-RE از این سری لپ تاپ‌ها را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی محدوده قیمت 15 میلیون معرفی کرده‌ایم. به تمام این موارد، نمایشگری FHD با پنل IPS و وضوح FHD (در دو مدل با رفرش‌ریت ۶۰ و ۱۲۰ هرتز)، صفحه کلید با نور پس‌زمینه و کیفیت ساخت عالی را اضافه کنید تا متوجه شوید این محصول تا چه اندازه قدرتمند و کارآمد است.

Acer Swift 5 یک لپ تاپ قدرتمند است که پلتفرم جدید Intel Evo را به نمایش می‌گذارد. این پلتفرم ترکیبی از CPU Core i7 نسل یازدهم اینتل با گرافیک Intel Iris Xe است. این لپ تاپ و 2.1 کیلوگرم وزن دارد و برای جا‌به‌‌جایی دائمی آن مشکل خاصی نخواهید داشت. همچنین با عمر باتری نزدیک به ۱۲ ساعت، Chromebook Spin 713 یک روز دانشگاهی را برای شما دوام می‌آورد. طراحی انعطاف پذیر لپ تاپ به این معنی است که می‌توانید از آن برای کشیدن نقاشی، یادداشت برداری دست نویس یا به اشتراک گذاشتن سریع یک پروژه با همکلاسی خود استفاده کنید. اگرچه نسخه Pro عملکرد پایدار بهتری دارد، اما MacBook Air ارزان‌تر است و به دلیل نداشتن فن، کاملاً بی‌صدا است.

  • اگرچه شیوع کرونا معایب بسیار زیادی را به همراه داشت؛ اما توانست این امکان را به آموزش دهد تا با تجربه روش‌های جدید آموزش، به سمت پیشرفت حرکت کند.
  • اگر کیفیت و وضوح نمایشگر برایتان در اولویت است، دل لتیتود ۳۵۱۰ یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی است.
  • با توجه به اینکه امکانات زیادی در این لپ تاپ قرار داده شده است، اما هنوز هم برچسب قیمت ۲۸۹۹ دلاری نمی‌تواند قابل قبول باشد.
  • داشتن لپ تاپ برای کارهای دانشجویی بسیار مهم است و فرقی نمی‌کند که شما در چه رشته‌ای مشغول به تحصیل هستید.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی کدام است؟ معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی

کارت گرافیک MX 450 به کار رفته در این لپ تاپ یکی از بهترین پردازنده های گرافیکی محدوده قیمت 25 میلیون است و به همین دلیل این لپ تاپ در بخش گیمینگ توان بسیار خوبی دارد. در این مقاله سعی کردیم شما را با رشته‌های مختلف و محبوب دانشگاهی و همچنین سخت افزار مورد نیاز آن‌ها آشنا اصیل بخرید کنیم. اما این نکته را به یاد داشته باشید که برای خرید لپ تاپ دانشجویی باید حتما با توجه به رشته تحصیلی و نیازهای خود اقدام کنید. اگر رشته تحصیلی شما در بین موارد بالا نبود می‌توانید از طریق چت آنلاین سایت با مشاورین ما در ارتباط باشید و یا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. این لپ تاپ دارای ۲ گیگابایت کارت گرافیک مجزا است و برای فعالیت های گرافیکی سبک مناسب است.

Apple MacBook Pro پرقدرت با داشتن صفحه نمایشی تقریبا بزرگ می‌تواند برای انواع کارهای دانشجویی شما مناسب باشد. اگر قصد خرید یک لپ تاپ مناسب برای کارهای معمول دانشجویی دارید این مدل پیشنهاد مناسبی برای شماست. از مشخصات این لپ تاپ دانشجویی می توان به مواردی نظیر 12 گیگابایت رم، کارت گرافیک مجزا با 2 گیگابایت و پردازنده Ryzen 5 اشاره کرد.

وزن ۲ کیلوگرمی آن نیز باعث شده تا کاربران به راحتی آن را جابجا کنند. این لپ تاپ ۱۵ اینچی جدیدترین مدل در سری ایدیاپد محسوب می‌شود که سال گذشته به بازار معرفی شد. از نظر طراحی لپ تاپ ایدیاپد ۳ شرایط قابل قبولی دارد و وزن آن فقط ۱.۷۵ کیلوگرم است.

از ویژگی های این نوع لپ تاپ مناسب دانشجویی دارا بودن حافظه رم RAM 8 گیگابایتی، دارا بودن پردازنده‌Athlon Silver 3050eا AMD، 4 گیگابایت رم DDR4و پردازنده‌ گرافیکی یکپارچه‌ Vega 3را می توان نام برد. بر این اساس در این مطلب کوتاه و خلاصه راهنمایی های لازم در مورد خرید لپ تاپ دانشجویی را ارائه می دهیم، امید که مفید واقع شود. امروزه یکی از وسایل و ابزارهای تحصیل برای دانشجویان دانشگاه در هر رشته و مقطع تحصیلی لپ تاپ است. بله هزینه و بودجه ی در نظر گرفته شده برای خرید این محصولات، از مهم ترین عوامل و فاکتور های موجود به هنگام خرید محسوب می شود. مسلما شما با در نظر گیری بودجه ی بیشتر برای خرید این کالا می توانید انتظارات بیشتری از لپ تاپ خود داشته باشید، مخصوصا برای افرادی که از این لپ تاپ ها به صورت حرفه ای می خواهند استفاده کنند.

بهترین مادربرد ایسوس؛ معرفی بهترین‌ها

اکثر افراد انواع لپ تاپ ایسوس را به عنوان بهترین لپ تاپ دانشجویی می‌شناسند. در ادامه تعدادی از لپ تاپ‌های محبوب و قدرتمند را برای رشته‌های پر طرفدار را بررسی می‌کنیم. همچنین ویژگی‌های سخت افزاری هر کدام را قدم به قدم برای شما توضیح داده و در نهایت لپ تاپ های پیشنهادی آی تی هوم را نیز برایتان قرار می‌دهیم. لپ تاپ ایسوس مدل ROG Scar 17 G733zw یکی از قوی ترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ حال حاضر در دنیاست! این لپ تاپ از سخت افزار فوق العاده قدرتمند گیمینگی همانند رم های DDR5 با فرکانس 4800MHz، پردازنده نسل 12 اینتل یعنی Core i H و کارت گرافیک RTX 3070 بهره می‌برد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری