بررسی گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی 12S

با بررسی گلکسی A52s 5G همراه باشید تا با یکی از این محصولات جذاب آشنا شوید. البته در این بین خرید گوشی هواوی به دلیل تحریم های گوگل با اما و اگرهایی رو به رو بود اما هواوی این معضل را با راه اندازی هواوی موبایل سرویس (HMS) و اپ گالری با هزاران توسعه دهنده در سراسر دنیا به خوبی حل نموده است. گوشی هواوی قیمت و مشخصات بسیار خوبی در سریهای مختلف دارد که همراه با داشتن فاکتورهایی که در اینجا مرور کردیم؛ توانسته جزو پرفروشترین گوشیها دنیا شود و حتی رتبه دوم اپل در میان پرفروشترین گوشیهای همراه را تصاحب کند.

علاوه بر این، سازندگان این گزینه را ارائه میدهند تا در صورت سرقت یا گم شدن گوشی، کاربران بتوانند از راه دور دستگاه خود را ریست کنند. آیا باتری سامسونگ گلکسی A22 به خوبی قابل جدا شدن است؟ گلکسی M20 یکی از اعضای این خانواده است که با قیمت مناسب مشخصات مطلوبی دارد و ویژگی منحصر به فرد آن باتری بادوام آن است. این محصولات از سری گوشی های ارزان قیمت یا میان رده این کمپانی اند و به همین دلیل مشتریان زیادی که نیاز به گوشی هایی با قابلیت بالا و قیمت کم دارند، نسبت به خرید این گوشی ها تمایل نشان می دهند.

شیائومی در طراحی و ساخت گوشی های میان رده، کیفیت را به گونه ای بی نظیر در نظر گرفت که انتظار قیمت بالاتر از آن میرفت.گوشی های میان رده این شرکت در برخی از قابلیت ها حتی بهتر از پرچمداران سایت funmobile می باشند. هواوی در انتقال سریع محصولاتش به بازار جهانی بهتر عمل کرده و بخش بزرگی از بازار جهانی را در دست دارد. به طور کلی Huawei Nova 9 توی بخش دوربین خیلی عالی ظاهر نشده و کاملا معمولیه. هوآوی مدل Nova 7i JNY-LX1 در اوایل سال 2020 به بازار آمد. در لبهٔ انتهایی گوشی Huawei Nova 9 SE نیز به بلندگو، درگاه USB-C و میکروفون دسترسی خواهید داشت.

در چنین مواقعی باید گوشی خود را فرمت کنیم. در حال حاضر مهمترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی نوت 20 اولترا محسوب میشود. با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی کشور و قیمت های سرسام آور گوشی های هوشمند و همچنین کاهش توان خرید مردم به خوبی میتوان متوجه شد که خرید گوشی هوشمند در این روزا کار بسیار سختی محسوب میشود. Galaxy S از جمله سریهای بالا رده سامسونگ محسوب میشود و همواره گوشیهای قدرتمندی را ارائه کرده که قیمت بالایی دارند. در سال 2018 این سری از گوشی های شیائومی معرفی شدند که آنها را به عنوان گوشی های ارزان قیمت گیمینگ می شناسیم، این گوشی های با کیفیت مشخصه های منحصر به فردی دارند که همین ویژگی ها در این سری باعث شد این مدل ها خیلی سریع میان مشتریان محبوب شوند. 4. در پایین این بخش گزینه Unlock My Device باید به چشمتان بخورد. به تنظیمات و سپس به بخش Battery and device care بروید و در این بخش گزینهی Battery را انتخاب کنید. در نتیجه، این کار به جلوگیری از دسترسی افراد دیگر به اطلاعات کاربر جلوگیری میککند. در نتیجه، اگر گوشی شما از مدلهای شیائومی، ردمی یا پوکو است نگران نباشید؛ چون به راحتی میتوانید دستگاه خود را ریست کنید.

شیائومی در ساخت گوشی هیچ چیزی از امکانات و تجهیزات کم نگذاشته است. این گوشی تاشو که از تکنولوژی جدید و پیشرفتهای برای نمایشگر خود استفاده کرده، در همه زمینهها یکی از بهترینهاست. باتری بسیار عالی این گوشی ها برای افرادی که با گوشی زیاد کار می کنند بسیار عالی است. این گوشی 6.67 اینچی گیمر ها را بار دیگر وسوسه کرد تا لذت بازی با گوشی را به طور شگفت آوری تجربه کنند. این نمایشگر میتواند علاوه بر نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز در حالت Ultra، نرخ ۶۰ هرتز و یا حتی نرخ پویا و متغیر را هم دارد که میتواند متناسب با رزولوشن نمایشگر و به صورت هوشمند کنترل شود.

بنابراین، به جای رفتن به فایل منیجر و پاک کردن دستی دادهها، میتوانید با ریست فکتوری اطلاعات گوشی را پاک کنید. اجازه دهید برنامه روند خود را طی کند و سپس نقاط ریز روی صفحه از بین میروند. اما از کجا مطمئن شویم که یک برنامه نصب شده، باعث عدم راهاندازی گوشی ما شده است؟ آیا تمام اطلاعات گوشی شیائومی پس از ریست شدن پاک میشوند؟ اگر قصد فروش گوشی خود را دارید باید پس از بکاپگیری از اطلاعات مهم خود، گوشی را ریست کنید تا هیچکس به جز شما نتواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. در این مطلب در تکنوبلاگ به طور کامل قصد داریم به تنظیمات گوشیهای سامسونگ بپردازیم و شما را با موارد جذاب و جالب در دل این کهکشانیها آشنا کنیم. شیائومی توانسته در بخش سختافزار تا حد خوبی با اتکا بهخود و دیگر شرکتهای چینی نیازهای خود را برطرف سازد اما مهمترین چالش پیشرو، محروم بودن از سرویسهای ارائه شده توسط گوگل ازجمله فروشگاه گوگلپلی است. اگر قصد خرید آنلاین گوشی شیائومی از این سری را دارید فروشگاه لیپک بهترین پیشنهاد ها را برای شما دارد. ایده استفاده از بدنه شیشهای میتواند مناسب باشد، اما همیشه باید به قیمت محصول نگاه کرده و درک کنید که آیا سازنده چنین امکانی برای پایین نگه داشتن هزینه گوشی داشته است یا خیر.

در نتیجه، باید اطلاعات ضروری خود را فضای دیگری نگه دارید. برای بررسی این مورد از بخش سیستمعامل در مشخصات گوشیها استفاده کنید. با ورود شرکت چینی هواوی به بازار موبایل، هر ساله مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند روانه بازار میشدند اما هواوی با معرفی سری اسند انقلابی بزرگ در بخش گوشی های موبایل ارزان قیمت رقم زد. بدنه زیبای این گوشی ها در همان برخورد اول نظر هر مشتری سخت پسندی را به خود جلب می کند. دولت آمریکا در سال ۲۰۱۹ شرکت هواوی را به اتهام مسائل امنیتی در لیست سیاه قرار داد. برای مثال آخرین گوشی هواوی در سری Y را در نظر بگیرید. گوشی های شیائومی سری بلک شارک (Black Shark) و گوشی شیائومی POCO X3 بهترین گوشی های شیائومی برای بازی و گیمینگ هستند. شما بدون دردسر میتوانید Call of Duty یا Asphalt 9: Legends بازی کنید و از نمایشگر 120 هرتزی با رنگهای زنده و اسپیکر استریو نهایت لذت را ببرید. انتظارات شما را برآورده کنند؛ بهخصوص اگر به قابلیتهای متعدد گوشیهای جدیدتر احتیاج نداشته باشید. همچنین، میتوانید بدون رمز عبور به گوشی خود دسترسی داشته باشید.

گوشی های پرچمدار غالبا آن سری از گوشی ها هستند که به روز ترین نوع تکنولوژی در طراحی آنها به کار رفته است و در بازار جزء گرانترین گوشی ها هستند. اگر توقع قابلیتهای ویژه و سطح بالایی از گوشی خود ندارید، گوشیهای سامسونگ گلکسی سری J گزینهی مناسبی برای شما هستند. اگر به دنبال یک گوشی با عمر بالا هستید شک نکنید که شیائومی می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. از طرفی گلکسی نوت 20 اولترا مطمئناً یکی از بهترین دستگاههای نوت سامسونگ است که بر اساس بازخورد طرفداران سری های Note ساخته شده و بهبودهایی را در آنها ارائه شده که خریداران تا مدت ها به دنبال آن بودند. اگر میخواهید از دستگاه خود در شرایط مختلف استفاده کنید بهتر است به دنبال دستگاهی با مقاومت بالا باشید.

گوشی Xiaomi Mi Note 10 Pro/Mi CC9 یکی از بهترین دوربین های موجود در این برند را دارد که به واسطه ی آن می توانید به صورت حرفه ای عکسبرداری و فیلمبرداری کنید. آنقدر قابلیت های گوشی های این برند قابل قبول هستند، که اصلا نمی توان عیب و ایرادی به آن گرفت. منظور قلم های موجود در گوشی های هوشمند نیست بلکه همین خودکارهای معمولی که در طول روز از آن استفاده می کنیم. با ورود گوشیهای جدید و وجود پیشرفتهایی که هر روزه بیشتر میشوند؛ مدلهای موجود در زمان بسیار کوتاهی منسوخ میشوند. همانطور که در تصاویر تبلیغاتی نشان داده شده، این گوشی احتمالا در دو رنگ نعنایی و سبز تیره به بازار بیایند. سامسونگ با یک تکنولوژی منحصر بفرد سه دوربین باکیفیت که لنز اصلی 12 مگاپیکسل و مجهز به دیافراگم دوگانه و یک لنز اولترا واید 16 مگاپیکسلی برای عکاسی از صحنه­ ها و طبیعت عریض استفاده می­ شود را در این گوشی­ ها قرار داده است. به این ترتیب حتی اگر هیچ نسخه بکاپی از داده ها ندارید باز هم می توانید شکل های مختلف داده ها مانند کانتکت ها؛ تماس ها، ویدیوها، فایل های صوتی، پیام های متنی و حتی چت های واتساپ را بازیابی کنید.

خوشبختانه در این راه موفقیت های زیادی را به دست آورد و گوشی هایی را معرفی کرد که به راحتی بتوانند رقیب گوشی های پرچمدار در برند های معروف باشند و قابلیت هایی مانند آنها و حتی فراتر از آنها داشته باشند. بدون شک قیمت پایین این گوشی ها، نسبت به قابلیت هایی که دارند توانسته وجه تمایزی بین این برند و بسیاری از رقبا باشد.. امکانات، خدمات پس از فروش و قیمت گوشی سامسونگ از جمله دلایل اصلی استقبال کاربران از این محصولات هستند. این گوشی با این مشخصات توانسته تا به امروز در رقابت با گوشی های بسیاری موفق باشد و کاربران هم از این گوشی ها رضایت داشته اند .

3. با زدن گزینه Erase all data وارد صفحهای میشوید که در اینجا باید رمز عبور خود را وارد کنید. شما می توانید با کیفیت ترین دوربین ها را در گوشی تلفن همراه خود داشته باشید و از عکاسی و فیلمبرداری لذت ببرید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید گوشی های تلفن همراه را دارید، اول باید تصمیمی درست در خصوص مدل و برند خرید گوشی داشته باشید. علیرغم اینکه سال 2020، سال سختی برای بسیاری از برندهای گوشی هوشمند بود اما هر دو برند سامسونگ و شیائومی عملکرد بسیار خوبی در دسته گوشیهای هوشمند داشتند. سخت افزار عالی: سخت افزارهای این گوشی یک سر و گردن از برندهای برتر دیگر بالاترند. پس از ریست فکتوری، سرعت گوشی شما بالا خواهد رفت؛ چون تمام اطلاعات رم پاک میشود و گوشی شما مثل روز اول، نو خواهد شد.

آیا رمز عبور گوشی شیائومی خود را فراموش کردهاید؟ اکثر گوشیهای سامسونگ در بازهی قیمت خود بهترین صفحه نمایش ممکن را دارند و A52s 5G هم از این قاعده پیروی میکند. شیائومی Mi A3 آخرین مدلی است که از این سری (در سال 2019) روانهی بازار شده است. نمایشگر این گوشی از نوع AMOLED است و از تعداد ۶۸ میلیارد رنگ پشتیبانی میکند. تعداد دوربین ها بسته به مدل متفاوت است. دوربین سلفی ۹X به شکل ماژول حرکتی در زیر صفحه نمایش قرار دارد و تنها برای ثبت تصاویر سلفی از بدنه اصلی تلفن جدا می شود . اما در مجموع میتوان شیائومی 11 تی پرو یک گوشی میانرده بسیار خوب نامید که مسلماً ارزش خرید دارد. برای مطلع شدن از قیمت گوشی هواوی کافی است تا به وبسایت کلاتیک سر بزنید و قیمت موبایل هواوی را در لحظه مشاهده کنید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری