بایگانی‌های اخبار تکنولوژی موبایل موبایل اسلامی | funmobile

با وجود این، ایده پیاده سازی شده در این محصولات نیز با آنچه که در بالا مطرح شد تفاوت‌های اساسی دارد. ممکن است در طی سال‌های آینده شاهد عرضه محصولاتی باشیم که تنها با یک لمس ساده امکان تعویض بین دو نمایشگر OLED و E-ink را فراهم می‌کنند. ممکن است در طی سال‌های آینده گوشی‌های هوشمندی تولید شود که هردو نمایشگرهای OLED و E-ink را به صورت همزمان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با یک تغییر ساده و سریع در بخش تنظیمات می‌توان نمایشگرهای OLED را به نمایشگرهای E-ink تبدیل کرد تا برای مطالعه روزنامه و دیگر محتویات متنی در بهینه‌ترین حالت قرار بگیرند.

کدامیک از کارت های گرافیک انویدیا یا AMD عملکرد بهتری دارند؟

لیست قابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال 2023 توسط موسسه جی دی پاور منتشر شد که طبق آن خودروسازان… بله nfc در ایران هم کاربردهای زیادی داره اما شاید خیلی‌ها با اون آشنایی نداشته باشن. چک کردن NFC گوشی خیلی ساده‌ست و شما می‌تونین با سرچ عبارت NFC در قسمت تنظیمات از وجود اون مطمئن شین یا در محیط وب مشخصات گوشی‌تون رو بررسی کنین.

  • این موضوع سبب شده است که حتی پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند امروزی نیز ضمن در اختیار داشتن یک باتری با ظرفیت عالی نتوانند کاربران خود را برای مدت قابل توجهی همراهی کنند.
  • اگرچه ایده استفاده از این شارژرها بسیار جذاب به نظر می‌رسد اما با چند تغییر می‌‌توان این فناوری را با قابلیت‌های بسیار بهتری همراه کرد.
  • رئیس سازمان فضایی ایران با توضیح سرفصل‌های برنامه ۱۰ ساله فضایی کشور گفت در ۱۰ سال آینده کشور قطب منطقه‌ای توسعه فناوری‌های فضایی می‌شود.
  • اما آنچه که این روزها باید به آن توجه کرد قابلیت‌هایی است که ممکن است در طی 10، 20 یا 30 سال آینده به گوشی‌های هوشمند اضافه شود.
  • اما در هر صورت سامسونگ برای بقا در بازار پرفروش های باید نقشه ای در مقابل کمپانی های چینی داشته باشد تا بازار خود را از دست ندهد.دیدن این ویژگی ها مطمئنا در مورد گوشی های اندرویدی سامسونگ صادق خواهد بود.
  • با استفاده از این قابلیت تمامی دستورات و فرامین می‌توانند در زمان بسیار کوتاهی به گوشی‌های هوشمند منتقل شوند و به اجرا درآیند.
هر مجله خبری موبایل فانه فناوری‌های بسیاری در گوشی‌های هوشمند ظهور می‎‌کند و سال ۲۰۲۰ هم شاهد ظهور فناوری‌های جدید در این زمینه بودیم. تبدیل گوشی هوشمند به وب‌کم لزوماً یک قابلیت جدید برای اندروید نیست، اما اولین باری است که سیستم‌عامل اندروید به کاربران اجازه می‌دهد گوشی خود را بدون استفاده از برنامه شخص ثالث به وب‌کم تبدیل کنند. کاربران آیفون می‌توانند با باز کردن برنامه، انتخاب «Recents» و سپس ضربه زدن روی نماد «i» بررسی کنند که تماس‌های FaceTime چقدر داده مصرف می‌کند. نسخه‌‌هاي آزمايشي سيستم عامل‌ها معمولا برخي رازهاي نهفته در شرکت‌ها را فاش مي‌کنند. برخي توسعه دهندگان با گشت و گذار در اين ورژن، نکته جديدي را کشف کرده‌اند. در صفحه تنظيمات Hey Siri، نام ايرپاد هم به چشم مي‌خورد که همين موضوع، امکان معرفي آن در تاريخي نزديکي را تأييد مي‌کند.

بررسی و مقایسه دوربین iPhone 14 Pro و Galaxy S22 Ultra [تماشا کنید]

کمپانی دیگری با عنوان North که بخشی از شرکت بزرگ آمازون محسوب می‌شود نیز اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد عینک‌های هوشمندی با نام Focals را تا اواخر سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی کند. مایکروسافت نیز به تازگی با معرفی هدست‌های HoloLens خود نشان داده است که به گسترش این ایده و دستگاه‌های مبتنی بر آن علاقه زیادی دارد. این هدست‌ها می‌توانند هولوگرام و یک طرح سه بعدی از افراد را در پیش چشم کاربران به نمایش درآورند. به نظر می‌رسد پس از گوشی‌های تاشو یا انعطاف پذیر، نوبت به عرضه گوشی‌هایی برسد که قابلیت کشسان دارند و بسط پذیر هستند. با استفاده از این زبان طراحی می‌توان نه تنها گوشی‌های هوشمند بلکه انواع گوناگونی از دستگاه‌ها یا ملزومات جانبی را به صورت بسط پذیر طراحی کرد تا در مواقع نیاز به حمل و نقل، فضای کمتری را اشغال کنند. گوشی‌های همراه دهه 2000 میلادی تنها قابلیت‌های ساده نظیر برقراری تماس‌های تلفنی و یا ارسال پیامک را دارا بودند و نسخه‌های پیشرفته از آن نیز در بهترین حالت امکان تغییر Ringtone یا زنگ تماس را در اختیار کاربران خود قرار می‌دادند.

http://businesset.irانتظار می‌رود فناوری بزرگ بعدی که در حوزه صفحات نمایش معرفی می‌شود، نمایشگرهای منعطف و تاشو باشد. چندی پیش یک کمپانی چینی اولین گوشی هوشمند تاشو با عنوان Royole FlexPai را به نمایش گذاشت و حالا شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و هواوی نیز از محصولات خود در این زمینه پرده‌برداری کرده‌اند. اگرچه تا زمان اینکه این فناوری در اختیار عموم کاربران قرار بگیرد فاصله زیادی داریم اما این روزها تعداد قابل توجهی از دانشمندان و تیم‌های تحقیقاتی مشغول توسعه آن هستند. سال گذشته اعلام شد که یک بخش تحقیقاتی از کمپانی فیس‌بوک با عنوان Building 8، مشغول کار بر روی فناوری مهمی است که به افراد مختلف اجازه می‌دهد تنها با استفاده از ذهن خود، متون مختلفی را تایپ کنند. هدف از توسعه این فناوری دسترسی به سرعت تایپ 100 کلمه در هر دقیقه است که در قیاس با گوشی‌های هوشمند امروزی، پنج برابر سریع‌تر خواهد بود. توسعه شارژ سریع بی سیم با قدرت بالا یکی دیگر از شگفتی‌های سازندگان گوشی‌های هوشمند امسال است.

چطوری متوجه شیم گوشی ما nfc داره؟

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری