بایگانی‌های اخبار تکنولوژی موبایل موبایل اسلامی | funmobile

از این نظر ، روش micro PTZ این است که نسبت لنز و عنصر حساس به نور را با هم ثابت کند. مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور اپل، پیش‌بینی‌هایی درباره دوربین گوشی‌های آیفون ۱۵ و ۱۶ ارائه کرده است. کوکاکولا از اولین گوشی هوشمندش رونمایی کرد؛ البته این محصول درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی ۱۰ پرو محسوب می‌شود و نه یک گوشی کاملاً جدید. در واقع، اين ويژگي توسط شرکت چيني ويوو و به لطف فناوري سيناپتيکس پياده‌سازي شده است.

نسل دوم ايرپاد در اولين نسخه آزمايشي iOS 12.2 تأييد شد

برچسب مجله خبری موبایل فان هم که با پروتکل‌های NFC تطابق داره، تراشه و آنتن رو دربرمی‌گیره. این برچسب‌های توانایی ذخیره اطلاعات رو دارن و فقط دستگاه‌های NFC قادر به خوندن این اطلاعات هستن. برچسب‌ها بسته به ویژگی، ظرفیت حافظه و سرعت‌شون به چهار نوع اصلی تقسیم می‌شن.

می‌توانید بدون استفاده از دست، به سیری بگویید «تلفن من را مجددا راه‌اندازی کنید» و سپس وقتی از شما خواسته شد دستگاهتان را راه‌اندازی مجدد کنید، بگویید «بله». استفاده از IC اختصاصی در پورت USB-C برای آیفون‌ها اگرچه در حد یک شایعه است، اما با توجه به رویکرد اپل در گذشته، می‌تواند به واقعیت تبدیل شود.

  • ال‌جی با معرفی برند جدید صفحه‌نمایش LED خود که «ال‌جی میراکلس» نام دارد، تجربه تماشای همه‌جانبه‌ای را به سینماها خواهد آورد.
  • هر دو گزارش حاکی از این بودند که این تغییر، در زودترین زمان ممکن، تا سال ۲۰۲۳ رخ نخواهد داد– اما ممکن است پس از آن رخ دهد.
  • با پیشرفت تکنولوژی روزانه شاهد ورود گوشی های هوشمند با فناوری های جدید هستیم.
  • بنابراین تولیدکنندگان مجبور شده اند ویژگی جایگزین این فناوری‌ها کنند و در حال حاضر ، شارژ سریع سیمی تا ۱۲۰ وات و شارژ سریع بی سیم تا ۵۰ واتی موجود است.
متاسفانه زمان مشخصی برای اجرایی شدن این تصمیم اعلام نشده و هنوز معلوم نیست چه زمانی شاهد حسگر اثر انگشت و سایر ویژگی ها در گوشی های میان رده و حتی پایین رده سامسونگ خواهیم بود. در اینجا به معرفی تعدادی از عجیب ترین گوشی های سال‌های نه چندان دور بازار خواهیم پرداخت که به طراحی … جدا از فناوری NFC گوشی، حالت خواندن و نوشتن یا Reader/Writer هم وجود داره که طی اون ارتباط بین دستگاه‌های مجهز به فناوری و برچسب‌های اون ایجاد می‌شه. در حالت سوم که شبیه‌ساز کارت نام داره، ارتباط بین دستگاه NFC خوان با کارت و یک دستگاه NFC ایجاد می‌شه. این به این معناست که دستگاه‌ها برای برقراری ارتباط با هم به بهترین شکل ممکن باید از دستورالعمل‌های خاصی پیروی کنن. فناوری مورد استفاده در NFC بر اساس ایده‌های قدیمی RFID یا Radio-Frequency Identification (شناسایی از طریق فرکانس رادیویی) ایجاد شده.

نمایشگر کامپیوتر کار نمی‌کند؟ علت و روش‌های رفع مشکل

پوشش شیشه ای گوشی های هوشمند بسیار آسیب پذیر است، همچنین یکی از گرانترین قطعات هنگام تعمیر دستگاه است. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که کاربران نه دوست دارند جلوی شیشه گوشی هوشمند هنگام افتادن شکسته شود و نه اینکه شیشه تلفن هوشمند در حین استفاده خراشیده شود. گوشی‌های هوشمند با صفحه تاشو می‌توانند کاربری را در حد زیادی بهبود بخشند. از این نظر، این فناوری می‌تواند بیشترین ویژگی مورد تقاضا کاربران در میان ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ باشد.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری