از تاثیر قارچ گانودرما برای لاغری و دیابت شگفت زده می شوید!

قارچ گانودرما یا lingzhi در چین نمادی از سلامتی و طول عمر به همراه شادی و اقبال در زندگی بوده و بیش از ۲۰۰۰ سال است که برای درمان پزشکی استفاده می شود. گانودرما زمانی تنها برای امپراطوران و بزرگان استفاده می شد و در اختیار عموم مردم قرار نداشت. ثروتمندان در دوران باستان با امید جاودانگی و آرامش، از نوشیدنی گانودرما استفاده می کردند. در چین باستان از گانودرما با عناوینی همچون “گیاه توانمندی معنوی” و “قارچ ده ساله” یاد می کردند. در باور چین باستان نوشیدن معجونی از قارچ گانودرما ، جاودانگی و طول عمر را به ارمغان می آورد. قارچ گانودرما به دلیل داشتن آنتی اکسیدان زیاد باعث سم زدایی و پاک سازی کبد می شود.

همگی این مطالعات بر جان افزا بودن این قارچ تاکید دارند و نشان می­دهند که این قارچ یک معجزه در درمان بسیاری از مشکلات فیزیکی و روانی انسان است. گانودرما به شکل قرص، کپسول، چای، پودر و مکمل های غذایی برای مصرف فراوری شده است که همگی از قسمت میوه، میسلیوم و اسپور قارچ بدست می­ آیند و خاصیت درمان کننده ی شگفت انگیزی دارند. گانودرما لوسیدوم با ظاهر قرمز، سیاه و زرد در طبیعت یافت می­شود.

از تاثیر قارچ گانودرما برای لاغری و دیابت شگفت زده می شوید!

روزانه دوز مشخصی از گانودرما به تجویز پزشک به این افراد داده شده است. نتایج به دست آمده از این آزمایش بهبود قابل توجه عفونت ادراری در افراد تحت درمان بوده است. یکی از خواص دارویی قارچ کانودرما افزایش جریان ادرار و سلامت پروستات در مردان است. قارچ گانودرما موثرترین ماده گیاهی شناخته شده برای مبارزه با تکثیر سلول های سرطانی است. در یک مطالعه پزشکی ۳۶ فرد مبتلا به سرطان پیشرفته به مدت دوازده هفته سه بار در روز گانودرما دریافت کردند. نتایج به دست آمده به وضوح نشان دهنده افزایش سلول های سالم در بیماران بوده است.

۱۳- پیشگیری از سرطان

این قهوه نسبت به قهوه معمولی هم کافئین کمتری دارد و هم مواد مغذی بیشتری دارد. خواص درمانی کبد به خاطر همان قارچ گانودرما یا همان قارچ قرمز reishi است که یکی از مهم‌ترین عناصر آن را آریو کالا تشکیل می‌دهد. مثلاً میگن قارچ خالص خوردنش خطرناکه، اگر با قهوه ترکیب نشه سمی هست، یه لایه سمی روشون هست و باید برداشته بشه، باید فرآوری بشه و… . بیش از دو هزار ساله که این قارچ داره مصرف میشه و قطعاً دو هزار سال پیش هیچ فرآوری نمیتونسته روی این قارچ انجام بشه.

با توجه به شرایط پیش اومده ما به شکل نیمه تعطیل به فعالیت خودمون ادامه میدیم و تنها راه ارتباطیمون با شما عزیزان تلگرام و واتس اپه و در هیچ شبکه اجتماعی ایرانی پاسخگو نیستیم و نخواهیم بود! پس در صورت نیاز به مشاوره، پشتیبانی و یا خرید فقط از طریق شبکه های اجتماعی واتس اپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید. اگر دسترسی به این دو شبکه اجتماعی ندارید لطفا سوالات خودتون رو در قالب کامنت داخل سایت ثبت بفرمایید. باریکلا به تیم شما که انقدر تخصصی و حرفه ای روی قارچ ریشی فعالیت میکنید. پس استفاده منظم و هر روزه از این محصول به شما کمک میکند تا خواب شما تنظیم شود و شاهد بهبود کیفیت آن باشیم. سلام بله برای سفارش، تعداد مد نظرتون رو به همراه مشخصات پستی ارسال نمایید.

مفید برای بیماری پپسی

تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۰۴ نشان داد استفاده از عصاره حاوی پلی ساکاریدها بر روی نمونه های انسانی مبتلا به دیابت نوع ۲ در بیش از ۱۲ هفته می تواند به کاهش سطح گلوکز خون کمک کند. چرا که تولید فعلی گانودرمالوسیدوم برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده ی آن کافی نیست و نیاز به کشت این قارچ در مقیاس وسیع وجود دارد. زیست شناسان و پرورش دهندگان گیاهان گلخانه ای امروزه در تلاش هستند تا با پرورش قارچ گانودرمالوسیدوم بر روی کُنده های چوب و خاک اَره، برای تجارت و امرار معاش عمومی راهی تازه باز کنند. پیش از این، این قارچ را فقط از طبیعت میشد جمع آوری کرد.

  • همچنین کلسترول را کاهش داده و از تجمع پلاکتی جلوگیری می‌کند که اغلب باعث حمله قلبی می‌شود.
  • استفاده از خواص دارویی قارچ گانودرما در افراد سالخورده که از بیماری های آرترو روماتید رنج می برند، درمان جایگزین داروهای شیمیایی محسوب می شود.
  • با توجه به مقدار کم کافئین، گانودرما بعید است باعث بی خوابی شود و حتی طبق شواهد علمی سبب بهبود خواب و تسکین اضطراب هم می‌شود.
  • قارچ گانودرما ممکن است با داروهای فشار خون، دارو‌های دیابت و داروهای اختلالات سیستم ایمنی تداخل داشته باشد.
قارچ آداپتوژن ساز گانودرما با ایجاد تعادل در سیستم داخلی بدن به تدریج روند این بیماری را کنترل می کند. همچنین به دلیل داشتن خواص ضد التهابی به کنترل بهتر سیستم ایمنی کمک می کند. مطالعه‌‌ٔ دیگری بر روی ۴۸ زن مبتلا به سرطان پستان که درمان‌ شده بودند، نشان داد در اثر مصرف ۴ هفته‌ای پودر قارچ گانودرما، خستگی افراد کاهش و کیفیت زندگی‌شان بهبود یافت. همچنین در مطالعه‌ٔ دیگری مصرف قارچ گانودرما همراه با روند درمان توانست عوارضی مانند خستگی و افسردگی را در این زنان بهبود بدهد. میزان مصرف این قارچ با توجه به نوع بیماری و پیشرفت آن نیز متفاوت است. سن، جنس، میزان سلامتی، پیشرفت بیماری از مولفه های تاثیرگذار در میزان مصرف قارچ گانودرما هستند.

گانودرما را بیشتر بشناسیم

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری