اخبار تکنولوژی Archives مجله خبری گوشی شاپ | funmobile

در حال حاضر تقریبا تمام کشورهای توسعه‌یافته جهان از فناوری NFC و انواع کاربردهای اون پشتیبانی می‌کنن. در میان این کشورها، فرانسه، آلمان، هند، کره جنوبی، سریلانکا، ژاپن، استرالیا، آمریکا و کانادا گسترده‌ترین پشتیبانی از این فناوری رو ارائه می‌دن. در قاره آفریقا هم کشورهای کنیا، آفریقای جنوبی و لیبی هم در بخش‌های مختلف از NFC استفاده می‌کنن. از میدان‌های الکترومغناطیسی می‌شه برای انتقال داده یا القای جریان الکتریکی در یک دستگاه دریافت‌کننده استفاده کرد.

  • لیست 8 تایی گجت ها و خدماتی که توسط اسمارت فون ها از صحنه فناوری دنیا حذف شدند را مشاهده بفرمایید .
  • در ادامه چند ترفند و نکته در گوشی های سامسونگ گلکسی که باید بدانید را توضیح می‌دهیم.
  • این تکنولوژی به زبان ساده اینه که ، میاد ماکزیمم ولتاژی که گوشی شما میتونه دریافت کنه رو سنجش میکنه و این تکنولوژی عمومی هست و مخصوص به یک شرکت و کمپانی هم نیست.
  • انجمن NFC در سال 2009 اولین استانداردهای Peer-to-Peer رو منتشر کرد و یک سال بعد از اون انواع طرح‌ها و اختراعات ثبت‌شده برای استفاده از NFC در تلفن‌های همراه، بازار انبوه و سایر دستگاه‌ها منتشر شد.
  • می‌توان گفت که مراحل تحقیق و توسعه در زمینه تولید صفحات نمایش بسط پذیر تقریباً به پایان رسیده اما هنوز تا زمان تولید و عرضه گوشی‌های بهره‌مند از این قابلیت زمان زیادی باقی مانده است.
  • احتمالا اين اسکنر ليزري سه بعدي جايگزين Touch ID در امنيت دستگاه خواهد شد.

جدیدترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019 گوشی های با صفحه نمایشی تغییر پذیر است. در حالی که شرکت هواوی اعلام کرده است این نوع موبایل را تا سال آینده روانه بازار خواهد کرد، شرکت سامسونگ توانسته است نمونه اولیه این گوشی را تولید کنند. فناوری دوربین های چندگانه چندی است در گوشی های هوشمند طرفداران زیادی پیدا کرده است. بعد از افزایش تعداد لنز دوربین گوشی در مدل های مختلف شرکت نوکیا خبر از انتشار گوشی هوشمند با 5 لنز را می دهد. اخیرا خبری در مورد شرکت ال جی نیز مبنی بر انتشار گوشی با دوربین 16 گانه نیز منتشر شده است. اما طبق اخبار رسمی شرکت ال جی، گوشی پرچمدار آن با دوربین 8 گانه عرضه خواهد شد.

یک مجله خبری موبایل فان که کاربران آندروید به آن علاقمند هستند اما به آن زیاد اهمیت ندادند، حالا کم کم راه خود را به سمت آی‎فون جدید باز می‎کند. نینتندو و سونی در سرتاسر دنیا به فروش می روند اما انگار نمی شود در دنیایی که مردم با گوشی هایشان همه کار می کنند الی برقرای ارتباط به جنگ اسمارت فون ها رفت . فروشگاه های نرم افزاری اپل و گوشی های اندرویدی هزاران بازی را برای گوشی های خود طراحی مرده اند . پس چه لزومی به داشتن یک کنسول بازی جداگانه می باشد ؟ حتی برای بازی های 3 بعدی هم گوشی های 3 بعدی مثل LG Thrill یا HTC EVO 3D موجود می باشند .

تکنولوژي NFC چيست و چگونه مي توان آن را فعال كرد

بااین‌حال گلکسی اس ۲۳ اولترا توانسته است آیفون ۱۴ پرو مکس با چیپ A۱۶ Bionic را شکست دهد. برقراری ارتباط در طول تاریخ حیات انسان اشکال گوناگونی به خودش گرفته و همیشه در حال پیشرفت بوده. در قرن قبل انواع سیم‌ها نقش بسیار مهمی در ارتباط بین انسان‌ها با همدیگه و تعامل انسان با ماشین‌ها ایفا کردن اما الان دیگه کم‌کم سیم هم جای خودش رو به انواع فناوری‌های جدید داده و تکنولوژی بی‌سیم در تمام محصولات ارتباطی دیده می‌شن. فناوری NFC گوشی یکی از همین موارده که امروزه در گوشی‌های هوشمند نقش مهمی رو ایفا می‌کنه.

http://businesset.ir

بخش مقالات تعمیرگاه اچ تی سی با ارائه مقالات به روز به شما عزیزان این امکان را فراهم می کند تا به روزترین اطلاعات را در اختیار داشته باشید. این تراشه‌ها همچنین در قابلیتی جالب‌تر می‌توانند برای ثبت تصاویر و ویدیوها، تماشای فیلم، اجرای بازی‌ها و مشاهده هولوگرام سه بعدی از اشیا مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. با این تفاوت که به جای نمایش تصاویر توسط نمایشگر موجود در گوشی‌های هوشمند امروزی یا آنچه در بالا در مورد عینک‌ها بیان شد، این تراشه‌ها می‌توانند تصاویر را بدون نیاز به ابزار خاصی بر روی چشم انسان به نمایش درآورند. به عبارتی دیگر این تراشه‌ها تمامی قابلیت‌های گوشی‌های امروزی و عینک‌های هوشمند آینده را دارند اما در قیاس با آ‌ن‌ها دسترسی راحت‌تری دارند.

بهترین DNS ها به همراه آموزش تغییر DNS در ویندوز، اندروید و iOS

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری