اخبار تکنولوژی Archives مجله خبری گوشی شاپ | funmobile

در ادامه به مجله خبری موبایل فان مشکلات ناشی‌از سلطه هوش مصنوعی در این عصر مدرن خواهیم پرداخت. NFC مخفف عبارت Near Field Communication به معنای ارتباط در محدوده نزدیک هستش که راهی برای ارتباط بین تلفن‌های همراه، تبلت، لپ‌تاپ و بقیه دستگاه‌ها در فاصله‌های کوتاه به حساب میاد. این سامانه از سیگنال‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی برای خوندن و نوشتن اطلاعات بدون تماس بین اشیا استفاده می‌کنه.

بررسی گوشی نوکیا C21 : رده‌پایین جدید فنلاندی‌ها چقدر ارزش خرید دارد؟

تو این مقاله قرار درباره تکنولوژی هایی مثل PD وIQ و QC که هر کدومش محصول یک جای خاصی هستند و توی محصولات مختلف مثل شارژر و پاور بانک باید بهشون توجه کنید. اخیرا اینتل با انتشار نرم افزاری که تا پیش از این منحصرا برای پروفسر هاکینگ ساخته بود، به صورت آنلاین برای کاربرد فراگیر منتشر کرد. این دوربین به سرعت می‎تواند اختلاف بین یک ساختمان با یک گل و دستی که ساعت به آن بسته شده را از هم تشخیص دهد. بزرگترین آن عدم وجود واحدهای مجزای اطلاعات در آن است که در برخی موارد باعث افزایش خطر نفوذ به آنها می‎شود. یکی دیگر از این مشکلات عدم کارکرد درست آنها در زمانی است که انگشت شما خیس است.

کدام لپ تاپ برای مصارف صنعتی بهتر است؟ (لپ تاپ صنعتی)

OPPO (۴۰W) ، Xiaomi (۵۰W) ، Huawei (۵۰W) و Meizu (۲۷W) همگی فناوری شارژ بی سیم سریع را به کاربران عرضه کردند و مزیت شارژ بی سیم پرقدرت این است که سیم شارژ دیگر محدودیتی ندارد. به لطف تقاضای مداوم زیاد تراشه‌های موبایل در بازار جهانی ، تراشه‌های معماری ARM انحصارشان در حال کمتر شدن است و شکاف فناوری بین تراشه‌های ARM و تراشه های X۸۶ به تدریج کم می شود. در سال های اخیر ، پیشرفت فناوری و تجربه گوشی‌های هوشمند نیز به توسعه تراشه‌های ARM متکی بوده است، پیشرفت فناوری تراشه ARM عمدتا در پیشرفت توسعه فناوری فرآیند تراشه های ARM در بازار نوت بوک‌ها منعکس می‌شود. به گزارش خط بازار؛ یک گزارش جدید ادعا می‌کند که اپل ممکن است رابط لایتنینگ در همه محصولات خود را به «یواس‌بی-سی» (USB-C) تغییر دهد.

ستایش هیجان زده بیل گیتس: این اختراع برای انسان ها به اندازه اینترنت مهم است!

کاربردهایی مثل پرداخت آنلاین، مترو و اتوبوس شهری و پارکومترها از جمله موارد کاربر NFC در ایران هستن. فناوری NFC یک تکنولوژی بی‌سیم متعارفه که به لطف رشد روز افزون سیستم‌های پرداخت آنلاین مثل Samsung Pay و Google Pay امروزه اهمیت خاصی پیدا کرده. وجود این قابلیت در تلفن‌های همراه هوشمند تا حدی ضروری شده که در حال حاضر خیلی از مدل‌های پرچمدار و حتی میان‌رده هم از فناوری NFC بهره می‌برن. ویندوز ۱۱ در ویژگی جدیدی که در آینده‌ی نزدیک برای عموم کاربران منتشر می‌‌کند، کنترل RGB را بدون نیاز به نرم‌افزار‌های جانبی به کاربران می‌سپارد.

  • این هدست‌ها می‌توانند هولوگرام و یک طرح سه بعدی از افراد را در پیش چشم کاربران به نمایش درآورند.
  • این نکته «آی‌پد»های اپل نیز شامل می‌شود که قادرند از انتقال سریع‌تر داده‌ها و قابلیت‌های شارژ شدن با رابط‌های جدیدتر، استفاده کنند.
  • سرویس اشتراکی آیفون خرید گوشی اپل و دسترسی به خدمات نرم‌افزاری را با پرداخت هزینه ماهانه ناچیز ممکن می‌کند.
  • نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که کاربران نه دوست دارند جلوی شیشه گوشی هوشمند هنگام افتادن شکسته شود و نه اینکه شیشه تلفن هوشمند در حین استفاده خراشیده شود.
  • اگر کوچک سازی و کنترل هزینه فناوری Micro PTZ حل شود ، چشم انداز برنامه حتی گسترده‌تر خواهد بود.
جدیدترین و جذاب ترین اخبار فناوری و دنیای تلفن های هوشمند و تبلت ها را در اینجا دنبال نمایید. صفحه نمایش های LTPO در نسل بعدی پرچمداران موبایل استفاده خواهند شد ادامه مطلب… خانواده‌ی P60‌ هواوی ظاهراً با ویژگی‌های ارتقایافته‌ درکنار هدفون بی‌سیم +FreeBuds Pro 2 در کنگره جهانی موبایل (۸ تا ۱۱ اسفند) رونمایی می‌شوند. آرو لیک، سری پردازنده‌های نسل‌پانزدهمی اینتل، احتمالاً سال آینده با بهبود چشمگیر IPC از راه می‌رسد تا استانداردهای جدیدی برای بازار CPU تعیین کند.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری