اخبار تکنولوژی Archives مجله خبری گوشی شاپ | funmobile

همچنین به سری iPhone۱۲ اجازه می دهد تمرکز بیشتری کند و این باعث می شود دقت فوکوس گوشی های اپل بهبود یابد. آيفون 7 پلاس اولين گوشي هوشمندي بود که در ساخت آن از لنزهاي ثانويه با قابليت بزرگ نمايي 2 ايکس استفاده شد؛ اين فناوري برتر کاربر را قادر مي‌سازد تا بدون کاهش کيفيت تصوير بزرگ نماي مورد نظر خود را بر روي عکس انجام دهد. هواوی احتمالاً گوشی‌های خانواده‌ی نوا ۱۱ را با قابلیتی شبیه به داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو اپل معرفی خواهد کرد. این سیستم با استفاده از مقایسه موضوعات با بانک اطلاعاتی مرجعی که در دستگاه ذخیره شده است کار می‎کند، اما این امکان نیز وجود دارد تا به نرم‌افزار آموزش داد تا موضوعات بیشتری را هم تشخیص دهد. در حالی که ممکن است وجود چنین قابلیتی بیهوده به نظر برسد، اما این توانایی دوربین‎ها را قادر خواهد ساخت تا اعمال هوشمندانه‎ای را بر اساس موقعیت و شرایط از خود نشان دهند. موبایل؛ وسیله ای که در ابتدا فقط برای مکالمه بدون نیاز به سیم و در مقیاسی بزرگ تر از تلفن های بی سیم استفاده می شد کم کم تبدیل به یک مینی کامپیوتر شده است .

گوشی های با نمایشگر انعطاف پذیر از جدیدترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019

لیست قابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال 2023 توسط موسسه جی دی پاور منتشر شد که طبق آن خودروسازان… بله nfc در ایران هم کاربردهای زیادی داره اما شاید خیلی‌ها با اون آشنایی نداشته باشن. چک کردن NFC گوشی خیلی ساده‌ست و شما می‌تونین با سرچ عبارت NFC در قسمت تنظیمات از وجود اون مطمئن شین یا در محیط وب مشخصات گوشی‌تون رو بررسی کنین.

به گزارش گرداب از باشگاه خبرنگاران رشد چشمگیر فناوری و تکنولوژی به جایی رسیده که روز به روز ابزار و وسایل ارتباطی جدید به دنیای ما قدم گذاشته و بعضا زندگیمان را دچار تحول می کند. لیست 8 تایی گجت ها و خدماتی که توسط اسمارت فون ها از صحنه فناوری دنیا حذف شدند را مشاهده بفرمایید . بزرگترین پیشرفت تله RYYB ورودی نور بیشتر و توانایی بهتر عکسبرداری در شب با تله فوتو است و لنز تله RYYB در Huawei P۴۰ Pro نیز رونمایی شد. وضوح در عکس‌های Galaxy S۲۳ Ultra در مقایسه با S۲۲ Ultra افزایش یافته است که حس جزئیات بالاتر را افزایش می‌دهد. گوگل در به روزرسانی وبلاگ رسمی کروم خود اعلام کرد صفحات ناشناس اکنون می‌توانند به‌طور خودکار با خروج از کروم قفل شوند.

  • فناوری NFC تنها برای انتقال اطلاعات و به اشتراک‌گذاشتن محتوای چندرسانه‌ای مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.
  • هم اکنون یک نمونه اولیه از یک هدفون DTS 7.1 برای تلفن‎های هوشمند به نمایش گذاشته شده است که اثر صدای تولید شده از بلندگوهای آن تقریبا غیرقابل تشخیص است و به طرز حیرت‌انگیزی صدای تولید شده طبیعی است.
  • علاقه زیادی به سخت افزار دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم .
  • شارژر سوپر فست سامسونگ گلکسی S20از شدت جریان ۳ آمپر در حالت عادی و ۵ آمپر در حالت شارژ سریع با ولتاژ ورودی ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت پشتیبانی می‌نماید.
  • گوشی YotaPhone 3 یکی از محصولاتی است که به گونه‌ای این ایده را عملی کرده است.

برای انجام این کار لازمه که حداقل یک دستگاه نقش انتقال‌دهنده داده رو ایفا کنه و دستگاه دیگه توانایی دریافت سیگنال رو داشته باشه. اگر به‌تازگی چت‌های تلگرام را پاک کرده‌اید و به‌دنبال راهی برای بازیابی آن‌ها هستید، در این مطلب بهترین راهکارهای ممکن را مشاهده خواهید کرد. اپل ممکن است عرضه نسل جدید آی مک‌های ۲۴ اینچی را تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی و رسیدن نسل سوم پردازنده‌های سری M به تاخیر بیاندازد.

گوگل از هوش مصنوعی Bard رونمایی کرد؛ به رقیب ChatGPT سلام کنید

مجله خبری موبایل فان حالت، همتا به همتا یا Peer-to-Peer که رایج‌ترین حالت کارکرد بین دستگاه‌های NFC محسوب می‌شه. در این حالت که برای مثال بین دو گوشی استفاده می‌شه، دستگاه اکتیو اطلاعاتی مثل تصویر، موسیقی و فهرست مخاطبان رو به دستگاه پسیو ارسال می‌کنه. برای خرید بهترین چاپگر خانگی چقدر باید هزینه کرد؟ چاپگر لیزری بهتر است یا جوهری؟ با راهنمای خرید بهترین چاپگر خانگی همراه زومیت باشید. سامسونگ نسخه‌ی جدید Camera Assistant را با اضافه‌ کردن ویژگی‌هایی مثل تنظیم کیفیت تصویر، سرعت شاتر و موارد دیگر برای برخی گوشی‌های گلکسی منتشر …

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری