اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی،آیفون،آی پد،گوشی سامسونگ،گوشی نوکیا،گوشی سونی،گوشی سونی اریکسون | funmobile

البته اگر گوشي شما جديد نيست، اين تراشه را مي توان خريد و بر روي باتري گوشي چسباند تا با ساده ترين گوشي هم اين تكنولوژي در دسترس شما باشد. براي اينکه تلفن هوشمند شما بتواند با دستگاه‌هاي داراي NFC ارتباط برقرار کند، بايستي از چيپ NFC برخوردار باشد. تکنولوژي NFC بر اساس “شناسايي فرکانس راديويي” ساخته شده که به يک گجت امکان مي‌دهد تا به گجتي ديگر امواج راديويي ارسال کند و پس از شناسايي يکديگر، عمليات مشخصي بين آنها انجام شود. واتساپ – WhatsApp به‌تازگی با کپی کردن یکی دیگر از ویژگی های مفید تلگرام قابلیت پین کردن پیام‌ها در بالای صفحه چت را در اختیار کاربران نسخه بتای خود قرار داده است. انتظار می‌رود به‌زودی این قابلیت در نسخه نهایی این پیام‌رسان گنجانده شود. اگرچه ورود هوش مصنوعی به‌عرصه تکنولوژی به کاربران امکانات فراوانی می‌دهد، اما غلبه این فناوری در دنیا می‌تواند زنگ خطرهای بسیاری را به‌صدا در آورد.

کاربردهایی مثل پرداخت آنلاین، مترو و اتوبوس شهری و پارکومترها از جمله موارد کاربر NFC در ایران هستن. فناوری NFC یک تکنولوژی بی‌سیم متعارفه که به لطف رشد روز افزون سیستم‌های پرداخت آنلاین مثل Samsung Pay و Google Pay امروزه اهمیت خاصی پیدا کرده. وجود این قابلیت در تلفن‌های همراه هوشمند تا حدی ضروری شده که در حال حاضر خیلی از مدل‌های پرچمدار و حتی میان‌رده هم از فناوری NFC بهره می‌برن. ویندوز ۱۱ در ویژگی جدیدی که در آینده‌ی نزدیک برای عموم کاربران منتشر می‌‌کند، کنترل RGB را بدون نیاز به نرم‌افزار‌های جانبی به کاربران می‌سپارد.

بهترین گوشی‌ تا 5 میلیون تومان در بازار موبایل ایران (بروزرسانی بهمن

کارشناسان نمایندگی اچ تی سی از کارشناسان خبره تعمیرات هستند که دارای تبحر در زمینه تعمیرات تبلت اچ تی سی و تعمیرات موبایل اچ تی سی هستند. از موارد مهم و با اهمیت در مورد کارشناسان ما، اهمیت داشتن اطلاعات به روز است. همواره دوره های تخصصی برای کارشناسان نمایندگی اچ تی سی، به منظور افزایش سطح آگاهی آن ها برگزار می شود. بر اساس اخبار منتشر شده جدیدی که از سوی دفتر مرکزی سامسونگ در کره جنوبی به بیرون درز کرده است، سامسونگ در حال برنامه ریزی برای آوردن برخی ویژگی های جدید به گوشی های ارزان قیمت تر خود در آینده است. دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه از آغاز فروش سری گلکسی S23 سامسونگ در بازار ایران خبر داد؛ اما گوش… شهر نیس فرانسه در سال 2010 پوشش گسترده NFC برای انواع خدمات شهری رو آغاز کرد.

http://businesset.ir

تو این مقاله قرار درباره تکنولوژی هایی مثل PD وIQ و QC که هر کدومش محصول یک جای خاصی هستند و توی محصولات مختلف مثل شارژر و پاور بانک باید بهشون توجه کنید. اخیرا اینتل با انتشار نرم افزاری که تا پیش از این منحصرا برای پروفسر هاکینگ ساخته بود، به صورت آنلاین برای کاربرد فراگیر منتشر کرد. این دوربین به سرعت می‎تواند اختلاف بین یک ساختمان با یک گل و دستی که ساعت به آن بسته شده را از هم تشخیص دهد. بزرگترین آن عدم وجود واحدهای مجزای اطلاعات در آن است که در برخی موارد باعث افزایش خطر نفوذ به آنها می‎شود. یکی دیگر از این مشکلات عدم کارکرد درست آنها در زمانی است که انگشت شما خیس است.

  • کارشناسان نمایندگی اچ تی سی از کارشناسان خبره تعمیرات هستند که دارای تبحر در زمینه تعمیرات تبلت اچ تی سی و تعمیرات موبایل اچ تی سی هستند.
  • می‌توانید بدون استفاده از دست، به سیری بگویید «تلفن من را مجددا راه‌اندازی کنید» و سپس وقتی از شما خواسته شد دستگاهتان را راه‌اندازی مجدد کنید، بگویید «بله».
  • اولین حالت، همتا به همتا یا Peer-to-Peer که رایج‌ترین حالت کارکرد بین دستگاه‌های NFC محسوب می‌شه.
  • OPPO (۴۰W) ، Xiaomi (۵۰W) ، Huawei (۵۰W) و Meizu (۲۷W) همگی فناوری شارژ بی سیم سریع را به کاربران عرضه کردند و مزیت شارژ بی سیم پرقدرت این است که سیم شارژ دیگر محدودیتی ندارد.

جدیدترین و جذاب ترین مجله خبری موبایل فان فناوری و دنیای تلفن های هوشمند و تبلت ها را در اینجا دنبال نمایید. صفحه نمایش های LTPO در نسل بعدی پرچمداران موبایل استفاده خواهند شد ادامه مطلب… خانواده‌ی P60‌ هواوی ظاهراً با ویژگی‌های ارتقایافته‌ درکنار هدفون بی‌سیم +FreeBuds Pro 2 در کنگره جهانی موبایل (۸ تا ۱۱ اسفند) رونمایی می‌شوند. آرو لیک، سری پردازنده‌های نسل‌پانزدهمی اینتل، احتمالاً سال آینده با بهبود چشمگیر IPC از راه می‌رسد تا استانداردهای جدیدی برای بازار CPU تعیین کند.

تازه‌ترین بررسی‌های تخصصی

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری