اتاق فرار ترسناک تهران اتاق فرار دژاوو طالع نحس اتاق فرار-آل اسکیپ

معمای بازی به قتل یک تاجر اصفهانی به نام داریوش راستگو مربوط می‌شود. شما باید در مدت زمان یک ساعت تمام تلاشتان را انجام دهید تا قاتل را شناسایی کنید. در روند این سناریو کاملا از زندگی روزمره خود خارج می‌شوید و وارد تهران دهه چهل می‌شوید. پس اگر حس و روحیه کار آگاهی در شما وجود دارد، فرصت را از دست ندهید و شرلوک هولمز تهران قدیم شوید. دکور واقعی و سناریو جذاب و ترس دلهره آور از ویژگی های اتاق فرار شب شوم است. افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در اتاق فرار صحرای نفرین‌شده شرکت کنند.

فراموش نکنید اتاق فرار شما، به تنهایی یک محیط رازآلود وحشتناک است و بازیکنان با حضور در آن، تمرکز ذهنی کمی خواهند داشت، وجود معماهای خیلی پیچیده حل نشدنی، باعث خسته شدن ذهن بازیکنان و نیمه کار رها کردن اتاق‌ها خواهد شد. کمی آن‌ها را وارد چالش کنید و با کمک المان‌های ترسناک و پیچیده‌تر کردن معماها، نظم ذهنی‌شان را به هم بریزید. در این سبک از بازی‌ها احتمالا با یک فضای جذاب و مدهوش کننده روبه‌رو می‌شوید، پس نگاهتان را به ماجرا عوض کنید، کنجکاو باشید و به دنبال نشدنی‌ترین راه‌ها بگردید. در این ژانر از بازی‌های اتاق فرار شما در غالب یک کارگاه وارد بازی می‌شوید و باید معما مطرح شده را با کمک سرنخ‌های پنهان حل کنید و سر از اصرار این بازی درآورید.

  • اگر علاقه به یک فضای پیچیده و کمی چالشی برای هر فردید، این اتاق فرار به‌شدت به شما پیشنهاد ‌می‌شود زیرا نه‌تنها شما از نظر گروهی بلکه از نظر انفرادی نیز می‌توانید خود را محک بزنید.
  • دمنوش لاغری سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد، درنتیجه کالری‌های دریافتی شما سریع‌تر مصرف می‌شود و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می‌کند.
  • قبل از اینکه تیمی برای بازی تشکیل دهید باید تصمیم بگیرید که دقیقا چه ژانری را می‌خواهید بازی کنید و کدام اتاق فرارهای تهران این ژانر را ارائه می‌دهد.
  • اگر شما از دسته دوم افراد هستید و به چالش، حل معما و تجربه هیجانی واقعی علاقه دارید، این مطلب دقیقا برای شما است.
  • بازی‌‌های مهیج، بازی‌‌های فکری با موضوعات خاص، بازی‌‌هایی با داستان‌‌های جنگی، تفریحی سالم و گروهی برای خانواده‌ها، دوستان، همکاران و همکلاسی‌ها است که همگی با بیشترین تخفیف‌ها و بهترین کیفیت، خدمات خود را به شما ارائه می‌کنند.
  • Locurio Escape Rooms، Hourglass Escapes، Seattle Escape Games از دیگر نمونه های مهیج و ترسناکی می باشند که می توانید در شهر سیاتل همراه با دوستانتان تجربه کنید.

در این اتاق یک دختر زیبا و جوان قرار دارد که شما را گول زده و شما بایستی بتوانید از دست تله های این دختر فرار کنید. همچنین برای نجات خود از این اتاق فرار، نیاز به یک تیم بسیار حرفه ای دارید تا از پس معماهای موجود در این اسکیپ روم بر بیایید. این آدمخوار شما را اسیر کرده و شما برای اینکه بتوانید خودتان را نجات دهید نیاز به فکر و کار گروهی دارید تا به راحتی معماهای موجود در این اتاق را حل کرده و خود را از دست آدمخوار نجات دهید. برخی از افراد بر این باورند که اتاق فرار The Basement یکی از وحشت انگیزترین اسکیپ روم های موجود در جهان می اتاق فرار ماماچه باشد. ترنساک ترین اتاق فرارهای اروپا به دلیل هیجان بسیار بالا و ترس و اضطرابی که به همراه دارند، نسبت به سایر اسکیپ روم ها با استقبال بیشتری مواجه شده اند. سناریوهای طراحی شده برای این اتاق فرارها همگی ژانر وحشت داشته و معماهای آنها نیز ذهن را تا حد زیادی به چالش میکشند.

مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است.

اتاق فرار ترسناک و هیجان انگیز در ایران!

تنها کافی است از بازیگران کمک بگیرید و فیلم ساختگی شکنجه‌ای دردناک را رقم بزنید. به صورت کلی اولین اتاق فرار ها در ایران از همین ژانر شروع کردن و سپس بقیه موارد را با توجه به نبوغ خودشون اضافه کردند. وجود دلهره در اتاق فرار ممکن است که تمرکز شما رو در بازی کم کند پس مهمترین کاری که شما باید انجام بدهید این است که حواستان را کامل جمع کنید تا موفق بشوید. توصیه ما برای انتخاب این سبک از اسکیپ روم می باشد تا شما بتونید در کمال آرامش و بدون هیچگونه ترس و هیجانی ذهن خودتون رو به چالش بکشید.

بهترین کافه های برزیل کجاست؟

این اتاق فرار نیز، در لیستمعرفی بهترین اتاق فرارهای شمال تهرانقرار می‌گیرد. پیدا کردن ترسناکترین اتاق فرار در تهران شاید کمی مشکل به نظر برسد. جستجوی طولانی مدت در سایت‌های مختلف برای پیدا کردن انواع اتاق فرار با سناریوهای گوناگون، کار راحتی نیست. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم، ساعت‌ها جستجو و تحقیق کنیم و در نهایت به لیست جذابی دست پیدا کنیم. در ادامه به معرفی بهترین اتاق فرارهای شرق تهران، معرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهران، شمال و جنوب تهران می‌پردازیم. یکی از ترسناک ترین و مدرن ترین اتاق فرارهای آمریکا را می توانید در شهر سیاتل و در مجموعه FLEE the Ultimate Real Life Escape Game مشاهده کنید.

اتاق فرار ترسناک تهران اتاق فرار دژاوو طالع نحس اتاق فرار-آل اسکیپ

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری