اتاق فرار تئاترتعاملی فان استیشن | allescape

رای شما تجربه‌ هیجان‌انگیز اسکیپ روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند. در بازی ویروس یک تا ۶ نفره می‌توانید با دوستان، خانواده یا همکاران خود فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده اید را پیدا کنید و ماموریت را به پایان برسانید. بازی اسکیپ باکس از سری بازی‌های موسوم به لگاسی است و با توجه به فرآیندهای بازی یکبارمصرف است.

اتاق فرار شیطان صدا ندارد

بازی اتاق فرار ترسناک که در حال حاضر در حال برگزاری است بازی بی گناه است. داستان زن و مردی که پس از سالها بچه دار میشوند اما کودک آنها دچار معلولیت ذهنی و جسمی و زن از همسرش میخواهد تا وی را بکشد، اما او این کار را نمیکند و سالها بعد کودکشان در یک آتش سوزی جان خود را از دست میدهد. اما زن تصور میکند که همسرش فرزندشان را کشته پس در صدد انتقام برمی آید و … در بازی تعاملی در جریان بازی، بازیگر یا بازیگرانی در اتاق فرار حضور دارن که اصطلاحا بهشون اکتور میگن، اکتورها که معمولا نقش های متفاوتی تو اتاق های فرار ایفا می کنن، با بازیکنانی که اتاق رو رزرو کردن وارد تعامل میشن. این اکتورها می تونن تو قالب دوست، دشمن، قهرمان و حتی دشمن های افسانه ای در جریان بازی حضور پیدا کنن، پس بازیکنا باید حسابی حواسشون جمع باشه .

اتاق فرار تئاترتعاملی فان استیشن | allescape

این اتاق فرار از بازی‌های ساده این مجموعه است و می‌تواند تجربه خوبی برای مبتدیان رقم بزند. اتاق فرار لوسیفر، یکی از اتاق فرارهای مجموعه استری اسکیپ در ژانر ترسناک، تئاتر تعاملی و در منطقه ستاری شمال شهر تهران واقع شده است. اتاق فرار تئاتر تعاملی آتش زاد، یک سناریو خاص و جذاب دارد که حس کنجکاوی، ترس و وحشت را، درون‌تان بیدار می‌کند. معمولا خاص بودن این اتاق فرار به دلیل تلفیق آن با شرکت کنندگان در اتاق فرار است. حس تعامل، کار گروهی، وحشت و ترشح آدرنالین از خاص‌ترین و جذاب‌ترین احساساتی است که در این اتاق فرار تجربه می‌کنید.

شب عروسی رعنا و محمد علی ، رعنا توسط شومان دزدیده میشود محمد علی از شما که دوستان نزدیکش هستید در خواست کمک کرده تا رعنا رو پیدا کنید. به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، مجموعه کوشک باغ هنر در اراضی عباس‌آباد، این روز‌ها میزبان برگزاری بخشی از رویداد «شهر خانواده» است. رویدادی که کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با همراهی مجموعه اراضی عباس آباد، مصلی تهران و چند سازمان و ارگان دیگر در حال برگزاری آن است و از اتفاقات مهم شهر تهران در این روز‌ها محسوب می‌شود. تئاتر تعاملی علاوه بر معایب دارای مزایایی نیز هست که لازم است افرادی که می‌خواهند از این شیوه برای بیان استفاده کنند به تقویت این جنبه‌ها اهمیت بیشتری بدهند تا معایب این شیوه نیز به حداقل خود برسد.

اتاق فرار خاک و خون

در آبان‌ماه ۱۴۰۰ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده ترسناکترین اسکیپ روم تهران است. یعنی علاوه بر درگیری تیم شما با سرنخ‌ها و معماها و قفل‌ها، وارد دنیای تازه‌ای از تجربه عمیق می‌شوید. تئاتر تعاملی اثری نمایشی است که “دیوار چهارم” را می‌شکند که به طور سنتی بازیگر را از نظر جسمی و کلامی از مخاطب جدا می‌کند. دیوار چهارم، دیواری تخیلی است که باعث می‌شود فاصله‌ای خیالی بین بازیگران و تماشاچی بیفتد و با اینکه تماشاچیان توانایی دیدن آن‌سوی دیوار را دارند بازیگران طوری رفتار می‌کنند که انگار نمی‌توانند تماشاچی را ببینند. امگا اسکیپ یک مجموعه پرتوان و ارائه دهنده اتاق فرار تعاملی در شرق تهران است. اگر ساکن شرق تهران هستید، حتما برای لذت بردن از اتاق فرار شوم، سری به این اتاق فرار بزنید و ساعات خوشی را بگذرانید.

  • تجربیاتی که در این اتاق فرار به دست می‌آورید، قطعا با چاشنی هیجان و ترس در آمیخته است.
  • تئاتر تعاملی شکل نوینی از تئاتر است که شکل‌های سنتی اجرا را گرفته و آن‌ها را به ریشه‌های درون باز می‌گرداند.
  • اگر میخواهید در مرکز تهران سری به اتاق فرار بزنید، حتما وایا روم را یادتان باشد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری